קייטרינג בחיק הטבע

כולנו מכירים חברות קייטרינג בעולמות האירועים ובגני האירועים. אך אתגר גדול בהרבה הוא להביא קייטרינג למקום שאינו מסודר. דווקא קייטרינג בחיק הטבע יוצר חוויה שונה ומהנה. הסעדה הכוללת מנות מיוחדות באווירה קסומה תחת כיפת השמים מאפשרת לחוות את האירוע בצורה בלתי נשכחת. נוצר חיבור חזק בית תחושת ה'בחוץ' ובין מזון משובח כשבוחרים באפשרות זו.

מה מיוחד בקייטרינג בשטח?

אירועי שטח כמו אירועי ספורט, מפגשי צוות, פגישת מחזור, הופעה, יומולדת ואפילו חתונה מאפשרים להדליק אש באזורים היעודים ואכול מנות מאוד מיוחדות. הדרישה הלוגיסטית מערב שכזה היא שחברת הקייטרינג תהיה ערוכה מבחינת ציוד לשטח כמו ריהוט, ציוד מטבח, ואפילו ציוד הגשה מיוחד. האיכויות אליהן ניתן להגיע באמצעות בישול בחיק הטבע מיוחדת כיוון שניתן לחרוך את הבשר באופן מיוחד ולהיעזר בניחוח האוויר הפתוח.

מזג האוויר ביום האירוע

מזג האוויר חשוב במיוחד בעת תכנון האירוע. חשוב לערוך את האירוע בהתאמה מלאה עם מזג האוויר כך שלא ייווצר מצב שביום האירוע יהיה שרב, גשם או רוח חזקה. הארוחות צריכות להגיע לשטח במהירות האפשרית או שיש להכין אותן בשטח עצמו. בכול מקרה חשוב שהמנות יגיעו לשולחנות שהן טריות וחמות. משקאות מתאימים לקייטרינג בחיק הטבע גם כן צריך לקחת בחשבון. משקאות קרים המוגשים במהלך כל הערך הכרחיים בעונת החורף (או קרים בקיץ).

 

קייטרינג בקיץ

בקיץ לא נעים כל כך להזמין קייטרינג על בסיס בשרי כיוון שהארוחה עשויה להכביד מאוד ללא עזרה של מזגן דולק בשיא העוצמה. בנוסף, בשר עשוי להתקלקל מהר במידה והוא עומד בשמש. קייטרינג חלבי לעיתים קרובות אינו מתקלקל במהרה אפילו כשיש שמש חזקה. פירות, ירקות, מאפים ופסטות בעלי עמידות גבוהה וניתן לאכול מדוכני המזון או מהמגשים במהלך כל הערב ללא חשש שהאוכל יתקלקל.

מסעדות לעומת ארוחה בשטח

בשנים האחרונות התחום של מסעדות גורמה יוקרתיות הופך לטרנד מוביל. כמוהן, גם ספקיות הקייטרינג מציעות היום אוכל ברמה הגבוהה ביותר. מקצועיות בהכנת המזון והגשתו בדיוק בשנייה הנכונה, בא בד בבד עם שירות טוב ומקצועי. שירות טוב מקבלים גם בהתאמה אישית של האירוע לנסיבות. ישנן חברות קייטרינג שמציעות ארוחות גורמה מופלאות בחיק הטבע.

שפים בקייטרינג מצומצם

כשמתכננים אירוע קטן עד 150 איש ניתן להשתמש בשירותיו של שף פרטי המסוגל להוציא לפועל הסעדה שכזו. קולינריה בצורת קייטרינג פרטי ואישי בהתאמה אישית הוא הדבר הבא בישראל. חסכו את הלוגיסטיקה המסובכת של קייטרינג גדול, והזמינו שף פרטי לאירועים קטנים בחיק הטבע. במקרים רבים זה יוצא יותר משתלם להזמין קייטרינג מאשר לדאוג לאוכל באופן פרטי. ישנם יתרונות לקייטרינג מצומצם:

  • יחס אישי
  • אינטימיות
  • אקסקלוסיביות
  • התאמה מקסימאלית

חשוב לשים דגש ולבחור חברת קייטרינג בעלת ניסיון בהפקת אירועים בחיק הטבע. לא להתבייש לבקש מכתבי המלצה של לקוחות קודמים. בדקו היטב מה אתם צריכים ומה יכולה לעשות עבורכם חברת הקייטרינג.

הוסף תגובה