שאלות ותשובות עבור בחירה של קייטרינג חלבי

 

כאשר אתם מחפשים אחר חברת קייטרינג עבור האירוע החלבי שלכם, חשוב כי תבדקו כי לחברת הקייטרינג יש תעודת הכשר שמסייעת לכם להבחין בין אוכל שנבחן בדקדקנות לפי מנהגים יהודיים לבין אוכל שיכול להיות מחומרים איכותיים אך לא עבר את ההכשר הנדרש לפי דרישות הרבנות הראשית לישראל ויכול להיות אסור לאכילה, וטמא.

 

 

איך אני יודע שחברת הקייטרינג ממנה אני מעוניין לבצע את ההזמנה הינה בעלת הכשר?

קייטרינג חלבי כשר יהיה בעל תעודת כשרות עם החותמת של הרבנות האזורית והראשית שלא פג התוקף שלה.

קייטרינג כשר מחויב לפי דת שלא לעבוד בימי שבת, ואסור לו לשלב בין המאכלים המוצעים בתפריט מנות שאינן כשרות. את תעודת הכשרות חברת הקייטרינג מחויבת להראות לכל מי שמעוניין לקבל ממנה שירות.

 

 

מדוע אני צריך שיהיה לעסק קייטרינג חלבי תעודת כשרות?

קייטרינג חלבי כשר אינו דן רק בבחירה של מוצרי מזון שהינם מותרים לאכילה על ידי העם היהודי, אלא גם בבחינה קפדנית של כל הירקות והפירות על מנת לוודא שאין בהם חשש לחרקים שהינם טמאים לפי הדת ואסורים למאכל. גם אם אינך שומר כשרות היית עדיין רוצה לדעת כי האוכל שאתה מכניס לפה הינו נקי ללא כל חשש.

 

 

איך אני בוחר חברת קייטרינג חלבי כשר לאירוע שלי?

אם אתה מחפש אחר חברה שמציעה קייטרינג חלבי כשר, יהיה זה חכם לבדוק את אלה שמתמחות בהגשה ועיבוד של אוכל חלבי באופן ספציפי כך תקבל אירוע חלבי בעל מעוף ויצירתיות אך גם מאכלים טעימים מכל מיני סוגים שמתאימים לאירוע בסגנון איטלקי או לאוכל שמוכן בסגנון צרפתי.

ההיצע יהיה רחב ואתה תוכל לבחור את המנות שתהיינה בדיוק לפי טעמך וטעמם של האורחים שצפויים להגיע אל האירוע שלך.

הוסף תגובה