15 טיפים שיעזרו לך ליצור דף נחיתה מקצועי

15 טיפים שיעזרו לך ליצור דף נחיתה מקצועי

דף הבית שלך אינו דף נחיתה טוב. בניגוד לדף הבית של אתר אינטרנט שיש לו מטרות רבות, לדף נחיתה יש מטרה יחידה – ללכוד מידע של מבקר באמצעות טופס לכידת לידים.

15 טיפים ליצירת דף נחיתה מקצועי

1. שמור על הניווט פשוט

שמור על הניווט בדף הנחיתה שלך פשוט ככל האפשר, כאשר התוכן החשוב ביותר ממוקם "בחלק העליון והקבוע", כלומר התוכן נראה מיד על המסך לפני הגלילה למטה. הסר כל מידע, תמונות וקישורים שאינם רלוונטיים להצעה.

2. נצל את פסיכולוגיית הצבע

עיצוב צבע חשוב מאוד באופטימיזציה של דף הנחיתה שלך. המדע אומר לנו שצבע מעורר רגשות שיכולים לגרום לתחושות שליליות או חיוביות.

3. בחר טיפוגרפיה נכונה

טיפוגרפיה מורכבת מאלמנטים כגון סוג וגודל גופן, קרנינג (רווח לבן בין תווים או אותיות בודדים), ומעקב וריווח. זה חשוב כשמדובר בהפיכת התוכן שלך למובן יותר לקורא.

4. סלוגן משכנע

העבירו את ערך ההצעה בצורה ברורה ומהירה באמצעות שפה חדה ונקייה. הפוך את ההטבה של ההצעה לקלה להבנה – רשום את ההטבות הספציפיות שאדם יקבל מהורדת המשאב שלך או הרשמה להצעה שלך. הקפד ליצור כותרות מושכות .

כותרת נהדרת של דף נחיתה מסכמת את ההצעה בצורה ברורה ותמציתית. על ידי הוספת מילות כוח נוספות – מילים שגורמות לקורא להתייחס לרגש ו/או מעוררת פעולה – אתה יכול להגדיל את הסיכוי שהקהל שלך ילחץ כדי לקרוא את העותק שלך. נסה עם הכותרת שלך והניסוח בדף הנחיתה שלך כדי לראות אילו מילים מייצרות עבורך הכי הרבה הרשמות.

5. צור דף שניתן לקריאה בקלות

רוב הקוראים סורקים את תוכן האתר במהירות, אז הפוך את הדך שלך לניתן לקיראה מהירה על ידי שימוש בנקודות תבליטים ורשימות כדי לפרק חתיכות של טקסט, ושינוי גודל הגופן כדי להבדיל בין האלמנטים החשובים יותר והפחות בדף שלך.

6. בצע אופטימיזציה לקידום אתרים

מצא את דף הנחיתה שלך על ידי מנועי החיפוש על ידי אופטימיזציה שלו ל-SEO (ראשי התיבות מייצגים Search Engine Optimization). הגדל את הסיכוי שדף הנחיתה שלך יופיע בצורה בולטת בדף תוצאות של מנוע חיפוש (SERP) על ידי שימוש במילות מפתח רלוונטיות בכתובת האתר (כתובת האינטרנט), בכותרות ובכל הטקסט.

7. בצע אופטימיזציה לצפייה בנייד

התעבורה לנייד מהווה כעת 69 אחוז מהפעילות המקוונת ועיצוב רספונסיבי הוא אחד מגורמי הדירוג העיקריים של Google.

גוגל אומרת ש-61 אחוז מהמשתמשים לא צפויים לחזור לאתר סלולרי שהם התקשו לגשת אליהם, כאשר 40 אחוזים מבקרים באתר של מתחרה במקום זאת. אם עדיין לא יישמת אסטרטגיה של מובייל תחילה, הפוך אותה לעדיפות עליונה בשנה הקרובה.

8. הוסף תמונות

תמונות הופכות את דף הנחיתה שלך למושך יותר מבחינה ויזואלית . זה מפתה להשתמש בתמונות מלאי, אבל זה חזק יותר אם אתה מראה את הפנים שלך, או את הפנים המחייכות של הצוות שלך או הלקוח. רוב מקרי המקרה מצביעים על כך שתמונות של אנשים אמיתיים משפרות את שיעורי ההמרה (לעיתים קרובות עד 50%) בהשוואה לתמונות ממניות או דגמים. זה כנראה בגלל שיש לנו רמה גבוהה של אמפתיה ואמון ל"אנשים כמונו".

9. הוסף וידאו

הגדל את גורם ה"דע, אוהב, אמון" על ידי הוספת סרטון לדף הנחיתה שלך. סרטון יכול לעזור לך ליצור קשר טוב יותר עם הצופים וללמד אותם על היתרונות של המוצר או השירות שלך.

10. שתף המלצות של לקוחות

בנה את אמון הלקוחות על ידי שיתוף הצעות מחיר מלקוחות קיימים. המלצות משמשות כהוכחה חברתית (הנטיות של אנשים להסתמך על החלטות של אחרים בקבלת ההחלטות שלהם) והן דרך מעולה להגדיל את שיעור ההמרה של דף הנחיתה שלך.

11. הצג סמלי אמון

צור אמינות על ידי הצגת סמלי אמון כמו פרסים ושבחים, או כל אישור אחר שיש לאתר או למותג שלך. אם עבדת עם מותגים מובילים, הוסף את הלוגו שלהם לעמוד שלך.

12. כלול את פרטי הקשר שלך

הגבר את האמון על ידי הצגת בבירור שם החברה או העסק שלך ופרטי הקשר שלך, כולל מפת גוגל של מיקומך (כדי שגוגל תוכל למצוא אותה ביתר קלות) וקישורים לרשתות החברתיות שלך.

13. כלול לחצני שיתוף חברתיים

גוגל "אוהבת" דף משותף מאוד, אז הפוך את כפתורי השיתוף החברתי שלך לגלויים היטב בדף הנחיתה שלך ועודדו אנשים לשתף את התוכן שלך.

14. הדגש את הטופס

החלק הקריטי ביותר בדף הנחיתה שלך הוא לכידת לידים או טופס ההצטרפות – הטופס שבו מבקרים שולחים את המידע שלהם בתמורה להצעה.

15. A/B בדוק את הדף שלך

בדיקת A/B היא דרך להשוות בין שתי גרסאות של משתנה בודד, בדרך כלל על ידי בדיקת תגובת הנבדק לגרסה A מול גרסה B, וקביעה איזו משתי הגרסאות יעילה יותר. ודא שעורך דף הנחיתה שלך מאפשר לך לבדוק A/B את הדף שלך, כדי שתוכל לבצע אופטימיזציה של כל רכיב ולהבטיח שאתה מקבל את שיעור ההמרה שאתה מחפש.

הוסף תגובה