האם החרדים הם יהודים מדת משה.?

האם החרדים הם יהודם י מדת משה?

מאבקי כוח בעולם שלנו דבר לגיטימי .אך כאשר דווקא "הרבנים"(מושג שהתורה אינה מכירה בו התורה יצרה את הנביאים, הכוהנים והלויים,לא יצרה ולא מזכירה בשום מקום לא רבנים ,לא גדולים בתורה ולא באבות או איפרגנים המאחזים עינים בדיוק כמו אותו רב ,שדרש מאישה הרה שלא להפיל את עוברה למרות שהרופאים קבעו חד חד ערכית שהעובר פגוע מוחית ואינו מתפתח כראוי,כמובן שהאישה שחיה בפחדים ואינה רשאית להמרות את פי הרב עשתה כמצוות   "הרב" שאין לו מושג רפואי וילדה את העובר התוצאה של זה הרת  אסון לה ולמשפחתה שמגדלת ילד שאין לו קשר לסביבה ועדין בגיל מבוגר יחסית עושה את צרכיו במכנסיים,השאלה איך רב זה חי עם החלטתו שפרדוכסלית לא השפיעה עליו אלה על המשפחה האומללה .ומיקרים כאלה ישנם לרוב ואיפה החוק שהדמוקרטיה מתקדתמת צריכה למנוע זאת ,זאת  התעללות לשמא. אף אחד לא לוקח אחריות ,אחריות= משמע נקידת עמדה ומוכנות לשלם את המחיר של התוצאה.) ("רב"במקרה הטוב שווה ערך לתואר ראשון במדעי מהרוח.) "הרבנים הגדולים"רותמים את התורה להוכחת דבריהם עבורנו ,כי עבורם הם יודעים שאין דבר כזה.לדוגמא הרב ליצמן סגן שר הבריאות שאינו מבין דבר וחצי דבר בתהליך רפואי של מוות מוחי טוען שעל פי ההלכה רק, רק מוות לבבי יחשב כמוות ,הוא וכל החרדים יודעים שיאן זה כך כי זה שקר ,אך זה משרת אותם במאבקים נגד הזרמים האחרים.אחרת איך זה שאותה תורה בפי זה מתירה ובפי האחר  אוסרת ,נו באמת רבותי אנחנו אולי טיפשים אבל לא במידה כזאת. אך המנהיגים שלנו לא קולטים ולא רוצים לקלוט שכל זה שקר ,(זוכרים את נביאי השקר) אוברא פארח ועדיין נותנים לזה תו של קדושה? .הנה התרסה ואמירה קיצונית משהו ,שתשמע הזויה ,זוכרים מהי אחריות אז =אני לוקח אחריות מלאה על דברי ,אין,אין שום דבר קדוש ביהדות…  המקום והמעמד היחידי שקודשו ע"י בורא אולם הוא מעמד הסנה הבוער ושם ואלוהים ציווה את משה שעל נעליך מעל רגליך כי המקום בו אתה עומד קדוש הוא, עכשיו אפשר לשאול אז איך זה שאנחנו היהודים לא חולצים נעלים בשום מקום? התשובה היא כי אין עוד מקום קדוש באמת ביהדות   אחת ההוכחות לכך שאין מקומות קדושים ביהדות היא כי אין נוהגים לחלוץ נעלים ביהדות בכניסה לשום מקום  "קדוש " כי אין באמת  מקומות קדושים ביהדות. חיזוק נוסף לכך הם המוסלמים החולצים נעלים בכניסה למקומות הקדושים להם. מאז ימי הנדודים במדבר סיני ויצירת עגל הזהב היהודים לא באמת וויתרו על עגל הזהב ועובדים אותו לאורך כל השנים. שהרי בתורה נאסר על עשיית פסל ותמונה ותמונות של "רבנים קדושים" זרועות לאורך כל ההיסטוריה  בבתי הכנסם ובבתי  המדרש  של החרדים בעיקר.הנקודות המחזקות תפישה זו הם העונשים שאלוהים הטיל על העם לאורך השנים מדי פעם עם זה המבול , או עם זה סדום ואמורה.ואסונות טבע נוספים המוזכרים בתורה ובכתבי הקודש.

 עכשין עם אנחנו מביטים על המכלול הרחב מופיעה תמונה עצובה היוצרת תמונה ברורה המבהירה  לנו כיצד כתות חרדיות שקלטו את הפחד של "החילוניים" שמע יענשו כי "אינם" עובדים "את אלוהים והרצון של השילטון לשלם מס שפתים על כך שהם לא מבין מקיימי המצוות נתן פתח לחרדים לחזור ולעבוד את עגל הזה רק שההפעם במסווה של עבודת הקדוש ברוך הוא,רק שהם שחכו את העיקר את הציווי של אלוהים שבני ישראל לא יעבדו אותו יותר ממה שציווה אותם אך גם לא פחות וכל החורג מכך דינו סקילה מחוץ לחומות העיר "ספר דברים"

רבותי ראשי הממשלה השרים חברי הכנסת עם חפצים אתם בעבודת העגל תמשיכו בדרככם ואם לא ,נפצו אותו לרסיסים בדיוק כמו שציווה אלוהים את משה ואהרון.ההוכחה לכך שכל התופעות של החברה החילונית קימים גם בחברה החרדית רק שם הס מלהזכיר ואוי לו למספר כולם חיים בפחד אחד מהשני מרכילויות ומהחרמות הפחד כולל גם את הרבנים ואני יודע מה אני סח ,חברה פרימיטיבית שלא רק חיה כפרזיטים ואף למדה לקבוע עובדות גם לחברה החילונית ולממשלות בישראל.הדרך היחידה לבחון את האמת שלכם זה לקחת סיכון ולהפסיק את חלוקת הכספים לחרדים על חשבון כולנו להחיל את החוקים של החברה עליהם ובואו נראה מה יקרה אם אלוהים יכעס עלינו כפי שרובכם פוחד אז אולי תמותו, אבל אם לא יקרה כלום , נפטרתם מסגא חולנית לעד החברה שלנו תקבל סיכוי להתחיל להתנהל כחברה מערבית נורמלית ומשגשגת ,כן בשביל להצליח צריך לקחת סיכונים.

החרדים אינם יהודים עובדי דת משה…הם יצרו דת משלהם שעיקרה עבודת העגל וקבלת אתנן מהגביר,ואתם נותנים ביד רחבה ובזרוע נטויה.

כי אם עבדו את דת משה אזי איכן המצוות ואהבתה לרעך כמוך.איכן המצווה ולא תעשה לחברך את מה ששנוא עליך.ולא תיפגע בגרים כי גרים הייתם  במצרים. ועוד ועוד הם אינם מקימים מצוות אלה כלל ועיקר ולהם נתתם את התואר יראי שמיים.?!

הוסף תגובה