הופעות בחוץ לארץ – שילוב של פנאי ובידור

ענף הבידור הישראלי מציע מגוון הופעות של זמרים, זמרות ולהקות מובילות לאורך כל השנה, כאשר מדי פעם ישנה הופעה של אומן גדול מעולם המוסיקה שמסכים להופיע בישראל והאמת שבשנים האחרונות חלה התעוררות משמעותית בנושא זה.

מיטב האמנים הגיעו להופעה בישראל וביניהם ניתן למנות את ריהאנה, בוב דילן, רובי וויליאמס, דיפ פרפל, ניל יאנג, ליידי גאגא, ג'סטין טימברלייק ואחרים.

העניין הוא שהופעה בישראל היא לרוב באיצטדיון שאינו מותאם מאה אחוז להופעות גדולות שכאלו, ולא תמיד מצליחים לרכוש כרטיסים במחיר כלכלי או להיות פנויים בערב הספציפי שהאומן האהוד מופיע בארץ.

הפתרון עבור רבים בשנים האחרונות הוא שילוב של חופשה בחוץ לארץ עם הופעות בחו"ל בזמן החופשה.

כיצד מתכננים הופעה בחוץ לארץ?

חשוב לזכור כי מרבית האומנים מנהלים "תור הופעות" שניקבע מראש עם מסלול מסודר ותאריכים בו יהיו בכל עיר מרכזית בעולם בכלל ובאירופה בפרט (יותר מתאים לישראלים).

על כן חשוב לבדוק אודות ההופעות המתוכנונת של אומן אהוד, אם מדובר בזמר, זמרת או להקה, לראות מתי ישנה הופעה מתאימה בעיר שטרם ביקרתם בה או שמא עיר שאתם תישמחו לבקר בה שוב ולהחליט כי זו החבילה המנצחת של אומן נערץ ביעד תיירותי ניבחר.

כיצד ממקסמים צפיה בהופעות בחוץ לארץ?

על מנת למצות במקסימום את ההנאה מהופעה בחוץ לארץ כדאי לבדוק אודות מספר אומנים אהובים ולראות מתי הם "מתנגשים" בתאריכים צמודים של הופעות בחו"ל.

הערים הגדולות באירופה רגילות באירוח של האמנים הגדולים בעולם מדי סוף שבוע ואין זה יוצא דופן כי הופעה גדולה אחת נערכת בשישי בערב ובשבת יש הופעה של אומן גדול אחר באותו איצטדיון או אולם הופעות.

שילוב של שתי הופעות בחו"ל לסופשבוע אחד הוא בהחלט שיפור החוויה וגם הוזלה בעלות הכוללת של הצפיה באירועים הללו בשיקלול של כל הוצאות הטיול.

היכן מאתרים הופעות בחו"ל?

הופעות בחו"ל כאמור מפורסמות באתרי האינטרנט של האומנים השונים וניתן לבדוק את התור שלהם לגבי יעדים שאתם רואים כמעניינים לביקור בהם. ברגע שמצאתם חיבור של שני אומנים מתאימים ליעד שכזה ובתאריך שנח עבורכם לקחת חופשה (מדובר לרוב בזמן רב מראש) אז יש לכם תוכנית מנצחת.

תהנו מההופעה.

הוסף תגובה