ה VOD החדש – הכל כבר נמצא ביוטיוב

הרבה אנשים כבר גילו את נפלאות הרשת ואיתה את נפלאות הסרטים המקוונים שנמצאים שם. בין הסרטים שאפשר למצוא היו בחינם ברשת תוכלו למצוא פרקים מלאים של סדרות דרך אתרים של רקת או של ערוץ 10. סרטים באורך מלא אפשר למצוא באתרים שמאפשרים לכם צפייה ישירה מהמחשב הביתי ללא צורך של הורדה לא חוקים למחשב שלכם (אני לא בטוח כמה חוקי עניין הצפייה הישירה אבל את זה נשמור למאמר אחר). מי שרוצה לראות אירועי ספורט שמשודרים בערוצי הספורט יוכל לראות אותם גם דרך אתר ערוץ ספורט 5 אשר משדרים את רוב המשחקים הגדולים (של מכבי תל אביב בכדורסל או של ליגת האלופות בכדורגל) אצלם באתר… חשוב לדעת שערוץ 5 מאפשרים למספר מקסימאלי של גולשים להיות מחוברים ולראות את המשחק און ליין כך שאם אתם רוצים לראות משחק חשוב אל תחכו לשריקת הפתיחה להתחבר לאתר אלא כדאי "לתפוס" מקום ביציע קצת לפני….

מדיום חדש שתופס תאוצה בשנה האחרונה (וליתר דיוק מהיום שגוגל קנו אותם) הוא צפייה בסרטים/ סרטונים/ סדרות דרך היוטיוב.. היום כאשר יש לכל יוצר תוכן ערוץ משלו (channel) וכך אתם יכולים לצפות בפרקים מלאים של הסדרות האהובות עליכם בערוצים של אותם יוצרי תוכן כמו רשת או ערוץ 5.

לאלו שצופים בחדשות ערוץ 10 בימי שבת בטח נתקלו בפינת הצינור. הפינה מביאה לנו כל שבוע מחדש מבחר סרטונים משעשעים מיוטיוב שנמצאו ברשת כמו ריקוד החתונה או תינוקות במצבים מצחיקים.

אני מצאתי את יוטיוב עוזר גם במקרים שבהם אני רוצה לקנות משהו או להירשם לקורס מסוים וכך אני יכול לראות את המרצה או את המוצר. לדוגמא, אם אתם רוצים להירשם לקורס NLP של מכללה מסוימת אתם יכולים להקליד "שם המכללה + קורס NLP " ולרוב תמצאו סרטון קצר המתאר את הלימודים ושם כבר תוכלו להתרשם בפעם הראשונה ממי שמעביר את הקורס או ממייסדיי המכללה.

יתרון נוסף ביוטיוב הוא כמובן שיתוף סרטונים ברשת עם חברים ועם גולשים בכללם. העלאת סרטון ליוטיוב היא פשוטה וקלה, רק צריך להירשם בחינם וללכת לפי ההוראות.

אם כבר נכנסת ליוטיוב ומצאת משהו שאתם אוהבים, אל תשכחו לדרג את הסרטים ואפילו לשתף אותם בחשבון הפייסבוק שלכם עם החברים שלכם.

הוסף תגובה