יש טעם לדעת! על פרלינים ועולם השוקולד

יש טעם לדעת! על פרלינים ועולם השוקולד

 

מה עובר לכם בראש כשאתם חושבים על פרלינים? סביר להניח שכל מיני תמונות מפתות במיוחד של ממתקים איכותיים מאד…. זה הגיוני לגמרי – כל אדם שחושב על פרלינים, מיד מרגיש איך פיו מתמלא בריר לאור המחשבה על המאכלים המתוקים והנהדרים הללו. כדי ליהנות מפרלינים איכותיים, כדאי כמובן להכיר גם קצת לעומק את העולם של ייצור שוקולד. יתרה מזו, פעמים רבות נוסף לפרלינים, אתם רוצים בוודאי לעסוק גם באפייה של מאכלים מתוקים ונהדרים. לכן כדאי גם להכיר את העולם של חומרי גלם לאפייה, על מנת ליצור תוצרים ברמה גבוהה מאד ואיכותית. בואו ניכנס לעולם המתוקים ועולם השוקולד, ונבין כיצד הדברים עובדים.

 

מידע מרתק על ייצור שוקולד

 

על ייצור שוקולד, בין אם עבור פרלינים ובין אם עבור מטרות אחרות, אפשר לכתוב לא רק מאמר אחד – אלא להקדיש את רשת האינטרנט כולה…. למרות זאת, נתמקד במספר מרכיבים מרכזיים בתהליך של ייצור שוקולד, שרלוונטיים במיוחד עבור העולם של פרלינים.

 

מבלי להיכנס לתהליך הקטיף עצמו של השוקולד ביערות דרום אמריקה, נסביר כי בסופו של דבר, נהוג במערב לעשות שימוש בפולי הקקאו שנקטפים מן העצים. את פולי הקקאו עצמם קולים, מקלפים וטוחנים בתהליך של ייצור שוקולד. לאחר שלב הטחינה, אפשר לשים לב כי הפולים עצמם נותנים מספר תוצרים, המורכבים מחמאת ומגרגרי הקקאו עצמם. אם אתם מתעניינים בתחום של ייצור פרלינים, חשוב להבין עד כמה חמאת הקקאו היא קריטית לתהליך העבודה שלכם. רוב האנשים חושבים כי הסוד של פרלין מוצלח הוא בגרגרי הקקאו. האמת היא שלחמאת הקקאו (או בשמה האחר שומן הקקאו) יש תפקיד חשוב מאד! החמאה גורמת לפרלינים להיות לא רק טעימים יותר, אלא גם נוחים יותר לייצור, ואף חוסכת בזמן עבודה.

 

 

כמו כן, רכישה של מוצר שיש בו כמות גבוהה של חמאת קקאו, תחסוך לכם בהמשך את העלויות של רכישה נפרדת של החמאה, ותעזור לכם לצמצמם בעלויות הייצור בצורה ניכרת. לרוב, בעולם של ייצור שוקולד, נהוג לזהות את חמאת הקקאו בעיקר עם השוקולד הלבן. אכן, שוקולד לבן הוא מוצר שהוציאו ממנו את גרגרי הקקאו והשאירו את החמאה, אבל זה לא מעיד דווקא על אחוז החמאה (חשוב לזכור כי שוקולד לבן מכיל עוד כמה מרכיבים). האמת היא שדווקא פרלינים של שוקולד מריר איכותי ומעולה, יכילו אחוז גבוה מאד של חמאת קקאו, כמו גם גרגרי קקאו. במילים אחרות, הסוד של מוצר איכותי הוא לא רק בגרגר, אלא גם בשומן.

 

מוצרים נוספים לאפייה מוצלחת

 

עד כאן הסברנו על סודות הפרלינים. מעבר לכך שמומלץ ליצור קשר עם חברה איכותית שתמכור לכם שוקולד איכותי במיוחד עבור פרלינים טובים, כדאי לבדוק שלאותה חברה יש גם חומרי גלם לאפייה שיכולים להתאים עבורכם. מהו סוד הבחירה של חומרי גלם לאפייה מוצלחת? צריך לראות שמדובר במוצרים איכותיים מאד, אפילו אם לכאורה הם נראים בסיסיים מאד. כלומר, לא משקיעים רק ברכישה של שוקולד איכותי, אלא גם אבקת ג'לטין טובה, אבקת אפיה איכותית, ואפילו סוכר לבן באיכות גבוהה. כל המרכיבים הללו משפיעים מאד על המאפים שלכם, וגורמים להם להיות איכותיים מאד.

 

כמובן שיש אפשרות לרכוש גם חומרי גלם לאפייה שהם מתקדמים ומורכבים יותר, כמו לדוגמא ריבות שונות, ממרחי תמרים, אבקת נוגט, ריבת חלב, והרשימה רק הולכת ומתארכת. העיקר שבתהליך האפייה וההכנה תפיקו הרבה מאד הנאה גם מההכנה – וגם מהמאכלים המשובחים שיצאו!פרל

לחץ כאן על מנת לפרסם מחדש את המאמר באתר או בבלוג שלך, זה חינם ופשוט

הוסף תגובה