כדי ליצור זוגיות אמיתית – שחקי אותה מי שאת

לעיתים מגיעות אלי לאימון ליצירת זוגיות בנות המבקשות שאלמד אותן 'לשחק משחקים'- למשוך אליהן את הגבר האהוב באמצעות הפוזה הנכונה. שאלות כמו "מה עליי לעשות על מנת 'להשיג' אותו" חוזרות ועולות בחדר העבודה שלי. לפעמים אני אפילו מתפתה לתת עצות. בתור ביצ'ית בעבר ואישה נשואה באושר בהווה, אני בוודאי צריכה לדעת איך 'משיגים' גבר, לא?! לכאורה כן. אלא שבפועל גיליתי, שמשחקים עובדים רק עבור נשים מסוימות. האחרות, גם אם הן עושות לכאורה את אותו דבר, לא מצליחות להשיג את התוצאה הרצויה.

ההצלחה, או אי ההצלחה ב'משחקים', קשורה לשני דברים עקריים: האחת הוא הביטחון העצמי של הגבר שאיתו בוחרים לשחק, והשנייה קשורה לביטחון העצמי של ה'משחקת'.

 

הביטחון העצמי שלו

בהנחה שדומה מושך דומה, רוב הנשים חסרות הביטחון מושכות אליהן גברים חסרי ביטחון. בדרך כלל הן לא מבחינות בכך, בעיקר משום שהן עסוקות בחוסר הביטחון של עצמן ובניסיון להסתיר אותו. אבל ב'מבט מלמעלה' ניתן לזהות את העובדה שה'פוזות' של הצד השני לא מסמלות יותר מאשר פחד ומבוכה.. הדבר הגרוע ביותר שניתן לעשות מול גבר מן הסוג הזה, הוא 'לשחק משחקים'. ממילא הוא לא מרגיש שווה מספיק, ומשחקי דחייה – משיכה עלולים לגרום לא להרגיש לא רצוי ולסגת, כשזנבו בין רגליו.

הביטחון העצמי שלך

אם משכתן גבר בטוח בעצמו, למרות שאתן לא ממש מרגישות בטוחות, נפלתן למלכודת ההפוכה. גבר כזה בטח מכיר את כל המשחקים. הוא עצמו לא צריך 'לשחק'. הוא חי ומתנהל מתוך מקום בטוח באמת: הוא באמת לא מרגיש תלוי בטלפון הבא שלכן, הוא לא מבוהל מן העובדה שאתן עלולות להגיד לא (אגב, זה לא אומר שהוא לא מעוניין. זה רק אומר שהוא יודע מה הוא שווה). ניסיון לשחק את המשחק שלו ייתקל בשתי תוצאות, שתיהן לא רצויות: או שהוא יזהה את הפוזה, או שהוא יבין את ה'לא' שלכן כ 'לא' ופשוט יוותר.

גבר שמרגיש בטוח בעצמו אינו זקוק למשחקים על מנת להימשך או למשוך. הוא פשוט יודע מה הוא רוצה. בדרך כלל הוא גם מצליח להשיג את זה, וגם אם לא- הוא נשאר בחיים.

אז מה אפשר לעשות?

המשחק המוצלח ביותר הוא האמת. על מנת 'להשיג' את הבחור שאת רוצה, רצוי וכדאי פשוט להיות את – להגיד מה את רוצה, לספר מה את מרגישה ובמקביל – לא לוותר על סדר היום שלך, ההנאות שלך, והפגישות שקבעת מראש, ברגע שה 'אביר' מופיע. אם אין לך הנאות, רצונות והעדפות, ואת יושבת ומחכה לאביר – מצאי לעצמך חיים ובהקדם! אם אין לך ביטחון עצמי ואת לא אוהבת את מי שאת – עשי לעצמך טובה ובני אותו, ולימדי לאהוב את עצמך. אבל לעולם אל תשחקי את מי שאת לא! תחושת ההפסד המתלווה לניסיונות הללו כפולה ומכופלת, ומותירה אותך בסופו של דבר, מחוץ למשחק.

אני מאחלת לכולכן אהבה אמיתית, שמתחילה מאהבה עצמית.

כנרת טל מאיר,

 מאמנת אישית וזוגית

kineret4@bezeqint.net

הוסף תגובה