קורס הדרכת הורים ללמוד מקצוע לחיים

 רוצים מקצוע שייתן לכם כלים מעשיים הן לעבודה והן לחיים האישיים שלכם? קורס הדרכת הורים הוא אפשרות נהדרת ללמוד איך לעזור להורים במגוון בעיות עם הילדים ובמקביל ללמוד איך להתמודד עם סיטואציות דומות בחיים האישיים.התא המשפחתי הוא מורכב מאוד, ויש הרבה שאפשר ללמוד לגביו. בעזרת קורס הדרכת הורים אתם עצמכם יכולים להפוך להיות מדריכי הורים ועל הדרך גם ללמוד דברים שיהיו שימושיים לכם ביומיום כהורים לילדים.
יש כמה קורסים שאפשר לקחת השייכים להדרכה משפחתית, וכל קורס נוגע לתא משפחתי אחר. לדוגמא, יש קורס מנחי הורים שמיועד למתן עזרה וייעוץ להורים לאחר לידה, ויש קורסים שמיועדים להורים עם ילדים קטנים או בני נוער וכדומה. כל קורס נוגע בדילמות, קשיים ואתגרים אחרים שהורים נתקלים בהם בהתאם לגיל של הילדים והמאפיינים של גילאים אלו. לצורך הדוגמא, הורים לתינוק נתקלים בעיקר בקשיי שינה או חלילה קשיי התפתחות של התינוק. לעומת זאת, הורים לבני נוער נתקלים בעיקר ביצר מרדנות שלעתים הוא בלתי נשלט.
קורס הדרכת הורים יכול להוביל אתכם למקרים רגישים אך מרתקים מאוד למשל הורים שהילד שלהם סובל מהפרעות קשב וריכוז. בעזרת הקורס הזה, אתם יכולים לסייע להורים ולתת להם כלים להתמודדות נכונה עם הפרעות הריכוז והקשב של הילד שלהם.
אתם יכולים לקחת מספר קורסים וכך להרחיב את הידע והמקצועיות שלכם ולסייע לקהל רחב יותר, וכמובן גם לכם אם תתקלו בבעיות דומות.
ייעוץ להורים אובדי עצות
הורים רבים, בעיקר כאלו שאינם מנוסים, תמיד יוכלו להפיק הרבה מייעוץ מקצועי. כאשר הילד הראשון מגיע לגיל הנעורים ויצר המרדנות מעלה את ראשו המכוער, או כאשר הילד מאובחן לראשונה כבעל הפרעות קשב וריכוז, ליקויי למידה וכדומה, ברור לגמרי שההורים מרגישים המומים לנוכח המצב. כמדריכים להורים, אתם קודם כל נותנים להם משענת ותמיכה רגשית, ולצד זה את ההדרכה והכלים המעשיים שיעזרו להם להתגבר על המכשול שעומד בפניהם.
חשוב לומר שהמפתח להדרכה של הורים אינו בהכרח הגדרת הסמכויות של ההורים והעצמת השליטה שלהם בבית (שהם עיקר העניין באימון הורים). אין ספק כי הצבת גבולות לילדים והחזקת השליטה והסמכות בבית הם דברים חשובים, אך כאשר מדובר במקרים מיוחדים, כמו בעיות התנהגותיות של הילד, הייעוץ צריך לספק כלים להתמודדות עם הקשיים.
קורס מנחי הורים – מה לומדים?
במהלך קורס מדריכי הורים מקבלים כלים רבים ושונים, בהתאם לסוג ההדרכה. בין השאר, לומדים על התנהגות הילד, בניית תוכנית עבודה, איך להפוך להיות דוגמא אישית, איך הילד רואה ומפרש את העולם וכל חלקיו, איך להתערב בצורה הנכונה ועוד. כמו כן, ניתן ללמוד על הפרעות ספציפיות, כדוגמת ADHD או התקפי זעם בקרב מתבגרים ועוד.
 

הוסף תגובה