לבחור יין בוטיק לכל אירוע

לבחור יין בוטיק לכל אירוע

בשבוע שעבר הייתי צריכה לבחור משקה אלכוהולי מובחר ומשובח לקראת יום ההולדת של בעלי. בעלי ידוע בתור חובב אלכוהול אנין טעם במיוחד. הוא כמובן לא אלכוהוליסט, אבל אין יום שיעבור ללא כוס של יין בוטיק איכותי. לכן, כאשר הייתי צריכה לבחור עבורו משקה למסיבת ההפתעה – היה לי ברור שאני אלך ואבחר יין בוטיק. אני כמובן לא מומחית גדולה כמו בעלי, ולכן עשיתי תחקיר קצר בנושא.

 

מוצאים תוך זמן קצר

אני חייבת להודות שהתפלאתי לא מעט – לאחר שיטוט קצר באינטרנט, גיליתי כי אין מקום אחד שמייצר יין בוטיק בישראל, ואין אפילו עשרה מקומות כאלו. יש בישראל עשרות יקבים פרטיים וקטנים, שמייצרים יין בוטיק בסדרי גודל שנעים בין כמה מאות בקבוקים בשנה – ועד לעשרות אלפי בקבוקים בשנה.

 

כמובן שאז עמדתי מול מצב חדש – להתחיל לבחור את היקב המתאים. לשמחתי נעזרתי במספר חברים חובבי יין בוטיק, והם המליצו לי על מספר יקבים איכותיים. מצד אחד לא רציתי לתת לבעלי יין בוטיק שהוא כבר מכיר – אבל רציתי שהיין יהיה טעים ויעמוד בסטנדרטים הגבוהים שלו.

 

ואיך היה במסיבה?

בסופו של דבר בחרתי מספר יינות בוטיק, והבאתי אותן למסיבת ההפתעה שלו. בעלי הופתע מאד לראות שבחרתי בעצמי יין בוטיק, והדבר הראשון שהוא עשה, עוד לפני שבירך את כל האורחים שבאו להפתיע אותו – היה לפתוח בקבוק של יין בוטיק ולמזוג כוס של יין איכותי. הוא הופתע מכמה שהטעם היה איכותי ומעולה. הוא קרא לאחר מכן על היקב, והתברר שמדובר ביקב, שאמנם מייצר כמות גדולה יחסית של יין עבור יקב ישראלי שממתג את עצמו כיקב בוטיק, אך עדיין אין ספק שניתן טיפול אישי מאד לכל בקבוק ובקבוק.

הוסף תגובה