מה טוב יותר מפרסום ממודעות פייסבוק?

מה טוב יותר מפרסום ממודעות פייסבוק?

להלן 6 חלופות הפרסום המובילות לפייסבוק ב-2022: פייסבוק היא לא האפשרות היחידה, הקלה או הזולה ביותר בשוק. למעשה, לאחר העלייה של עלויות הפרסום של פייסבוק, ייתכן שתרצה לבדוק חלופות פרסום לפייסבוק במוקדם ולא במאוחר.

בפוסט זה, נדון ביתרונות ובחסרונות של פרסום בפייסבוק, למה לשים לב בעת בחירת אלטרנטיבה למודעות פייסבוק, ונפרט מהן החלופות שעשויות להיות.

יתרונות הפרסום בפייסבוק

בואו נסתכל במהירות על הסיבות הפופולריות ביותר שאנשים משתמשים במודעות פייסבוק.

  • פילוח משפך מלא. יכולות הפילוח של פייסבוק נחשבות למתקדמות הרבה יותר מפלטפורמות מדיה חברתית אחרות. אם תבחר את סוג המודעות והפילוח הנכונים, תוכל להגיע לקהל שלך בכל שלב במסע הקנייה שלו. אתה יכול לפלח את משתמשי פייסבוק בהתבסס על גילם, תחומי העניין, הדמוגרפיה, החיבורים, השפות או המיקומים שלהם. באפשרותך גם לפלח אנשים שעוקבים אחר דפי המתחרים שלך.
  • קהל ענק. פייסבוק היא פלטפורמת המדיה החברתית הנפוצה ביותר. יותר מ-2.8 מיליארד אנשים משתמשים בפייסבוק מדי חודש. זה בטוח לומר כי חלק מאותם משתמשים הם הקונים הפוטנציאליים שלך.
  • עובד עבור שניהם: B2B ועסקים B2C. לפי פייסבוק, מקבלי החלטות עסקיות מבלים 74% יותר זמן בפייסבוק מאשר קבוצות אחרות של אנשים. עם סוג המודעה, ההודעה ואפשרויות הפילוח הנכונות אתה יכול לשווק לצרכנים כמו גם לעסקים אחרים.
  • לוח מחוונים מתקדם לניתוח. פייסבוק מציעה אפשרויות מתקדמות למדידת ביצועים. אתה יכול לעקוב אחר כל אינטראקציה בין המודעה שלך לבין הקהל שלך בפייסבוק ומחוצה לה. עם זאת, יהיה עליך להתקין את פיקסל פייסבוק.

חסרונות של פרסום בפייסבוק

אם אתה כאן, רוב הסיכויים, יש משהו שאתה לא אוהב בפרסום בפייסבוק. הנה כמה מהמלכודות הגדולות ביותר של מודעות פייסבוק:

  • זה רק פייסבוק ואתרי השותפים שלה. הקונים הפוטנציאליים שלך עשויים להסתובב במקומות אחרים באינטרנט. התרחבות מעבר לפייסבוק יכולה להגדיל בקלות את המכירות שלך.
  • זה מסובך. אם אי פעם ניסית להגדיר מודעות ב-Business Manager של פייסבוק, אתה יודע שזה לא הישג פשוט. זהו תהליך ארוך ומורכב שיזמים עם מעט או ללא ניסיון בפרסום דיגיטלי מתקשים לעתים קרובות לנווט בהצלחה. סמן את מילון המונחים של מודעות פייסבוק כדי לקבל גישה מהירה לתנאים והסברים נפוצים של מודעות פייסבוק על משמעותן.
  • זה לא זול. אתה יכול להציג מודעות בפייסבוק ב-0.97 ש"ח לכל קליק. אם יתמזל מזלך, ייתכן שתוכל אפילו להציג מודעות אחת או שתיים עם תקציב נמוך. אבל אם אתה רוצה להרחיב את העסק שלך עם מודעות פייסבוק, אתה צריך להשקיע בכבדות.
  • מדיניות פרסום קפדנית. אם יצרת מודעות בפייסבוק, רוב הסיכויים שחלקן לא אושרו. הנה כמה מהסיבות לכך שייתכן שהמודעות שלך לא אושרו: 1) מילים מוגבלות היו בטקסט המודעה שלך 2) קודמו פריטים או שירותים מוגבלים. לא משנה מה הסיבה, זה מתסכל וגוזל זמן.

האם כדאי לפרסם מעבר לפייסבוק?

נסה לענות על שאלות אלה על העסק שלך כדי להחליט אם אתה צריך לפרסם ביותר מפלטפורמה אחת. התשובות שלך גם יעזרו לך להחליט איזו אלטרנטיבה לפרסום בפייסבוק תהיה הטובה ביותר לעסק שלך.

1. מי הקונים שלך?

בעת בחירת פלטפורמת פרסום, טוב לדעת נתונים דמוגרפיים כגון הגיל והמגדר של קהל היעד שלך. לאחר מכן, תוכל להעביר מסר מדויק ומותאם אישית יותר ולמצוא את פלטפורמת הפרסום הטובה ביותר עבור קהל היעד שלך.

2. איפה הקונים שלך מסתובבים?

הידיעה היכן הקהל שלך מסתובב תעזור לך להחליט איזו פלטפורמת פרסום לבחור. הם מריצים חיפושים בגוגל? או שהם משתמשים בינג במקום בגוגל? באילו מכשירים הם משתמשים? מצאו אותך באינסטגרם? אתה יכול לענות בקלות על שאלות אלה בעזרת Google Analytics. אם חלק גדול מהקהל שלך לא משתמש בפייסבוק או מבלה זמן רב במקומות אחרים, כדאי שתבחר פלטפורמה אחרת לפרסום.

3. מה תקציב הפרסום שלך?

פלטפורמות פרסום מסוימות יקרות יותר מאחרות. לפני שתבחר אחד, כדאי לחשוב ולחשב את תקציב הפרסום שלך. בדרך כלל עדיף להציג מודעות בכמה פלטפורמות שונות, כך שאם יש לך תקציב לזה – עשה זאת. עם זאת, אם התקציב שלך הדוק, עליך לבחור את פלטפורמת הפרסום הטובה ביותר עבור הקהל שלך. המשך לקרוא כדי להחליט איזה מהם זה יכול להיות.

הקהל של פייסבוק

הנה כמה נתונים סטטיסטיים על הקהל של פייסבוק שעשויים לעזור לך להחליט אם להמשיך לפרסם בפייסבוק:

  • 72.8% ממשתמשי פייסבוק הם בני 18-44.
  • 18.8% ממשתמשי פייסבוק הם גברים בני 25-34 ו-12.8% הם נשים באותו טווח גילאים.
  • 98.3% ממשתמשי פייסבוק ניגשים לפלטפורמה באמצעות מכשירים ניידים.
  • 2/3 מכל משתמשי פייסבוק ברחבי העולם מבקרים בדפי פייסבוק לעסקים מקומיים.
  • עלויות פרסום: העלות לאלף חשיפות הממוצעת (עלות לאלף) היא 5.31 ש"ח וה- CPC הממוצע (עלות לקליק) הוא 1.72
  • ה-CTR הממוצע (קליק-דרך-שיעור) הוא 3.41%.
  • ההחזר הממוצע על הוצאות על מודעות הוא פי 6-10.

אם ענית על השאלות לעיל והבנת שקהל היעד שלך אינו עולה בקנה אחד עם הקהל של פייסבוק או נתוני השימוש של הפרסום, הגיע הזמן לחשוב על הרחבת ערוצי הפרסום שלך.

אז, מה אפשרויות יש שם בחוץ?

חלופות פרסום לפייסבוק

מודעות לינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמת מדיה חברתית פופולרית המוקדשת לנטוורקינג, חינוך וקידום עסקים. LinkedIn היא אלטרנטיבה מצוינת למודעות פייסבוק אם אתה במגזר B2B או מוכר SaaS ולא מוצרים מוחשיים.

הפלטפורמה נהדרת אם אתם מחפשים לידים חדשים, רוצים לתקשר את המשימה והחזון של העסק שלכם, או אם אתם מחפשים להיפטר מהקריאה הקרה ל-inmailing ממוקד מאוד.

תכונות:

  • להגיע 690 מיליון אנשי מקצוע.
  • אפשרויות פילוח מתקדמות. מקד לקוחות פוטנציאליים בהתבסס על תפקידם (קופירייטרים, מתכנתים, מנכ"לים, סמנכ"לים וכו'), תחומי העניין שלהם או הדמוגרפיה שלהם.
  • שלח הודעות דואר נכנסות. במקום מודעות ניוז פיד שאבדות בין תוכן אחר, אתה יכול לשלוח הודעה ישירות לתיבת הדואר הנכנס של לקוח פוטנציאלי.
  • צור מודעות בכל המכשירים. מודעות LinkedIn זמינות במכשירים שולחניים, ניידים או טאבלטים.
  • המפלגה הקומוניסטית הסינית הממוצעת היא 5.26 ש"ח. המפלגה הקומוניסטית הסינית הממוצעת של פייסבוק היא 1.72 ש"ח.

הכי טוב עבור:

  • עסקים במגזר B2B.
  • עסקים שמוכרים SaaS.
  • קידום עצמי ופרסום אירועים.

מודעות טיקטוק

טיקטוק היא פלטפורמת מדיה חברתית חדשה יותר. היא יצאה ב-2019 למקום הראשון במהירות והיא כעת האפליקציה השישית הפופולרית בעולם.

לאפליקציה ישיותר מ-800 מיליון משתמשים חודשיים פעילים, שחלקם ככל הנראה קהל היעד שלך. בעוד שיותר מ-60% מהמשתמשים האלה מתגוררים בסין, עדיין יש כ-300 מיליון משתמשים חודשיים מחוץ לסין. 300 מיליון הוא עדיין מספר עצום ויכול מאוד להכיל את קהל היעד שלך!

טיקטוק מציעה מודעות סרטון ועוד כמה אפשרויות פרסום מקוריות:

  • בהזנה. המודעה שלך מוצגת כחלק מהפיד של המשתמש.
  • השתלטות מותג. המודעה מוצגת מיד לאחר הפעלת האפליקציה, אך לפני שהמשתמש נלקח לניוז פיד.
  • תוכן AR ממותג. מותג יכול ליצור מדבקות ממותגות, מסננים, עדשות או תוכן AR אחר לשימוש משתמשים בסרטונים שלהם.
  • מודעות משפיעות. מודעה שנוצרה על ידי משתמש טיקטוק עם השפעה בתחום שלך.
  • אתגרי האשטאג. המודעה מופיעה בדף 'גילוי'.

תכונות:

  • קהלי יעד לפי הנתונים הדמוגרפיים, תחומי העניין או המכשירים שלהם. באפשרותך גם ליצור קהלים מותאמים אישית על-ידי הוספת נתוני לקוחות מהאתר שלך.
  • להגיע מעל 500 מיליון קונים פוטנציאליים בסין.
  • ההוצאה המינימלית לקמפיין היא  500 ש"ח ואתה צריך להוציא לפחות  200 ש"ח לכל קבוצת מודעות.

הכי טוב עבור:

  • עסקים עם קהל היעד בעיקר בסין.
  • עסקים עם תקציבי פרסום גבוהים.
  • עסקים עם קהלים בגילאי 18 עד 34.

פרסום באינסטגרם

אינסטגרם נמצאת בבעלות פייסבוק אך יש לה קהלים, אפשרויות פרסום ומחירים שונים, כך שאולי כדאי לשקול אותה כחלופת פרסום בפייסבוק. אתה יכול לפרסם באינסטגרם ישירות מהאפליקציה. עם זאת, אתה יכול לקדם פוסטים רק באמצעות האפליקציה של אינסטגרם. אם אתה רוצה אפשרויות פרסום מתקדמות יותר, תצטרך ליצור מודעות דרך מנהל המודעות של פייסבוק.

על פי sproutsocial, 75% מהקהל של אינסטגרם הוא בין הגילאים 18 ל -24, ורוב משתמשי האפליקציה ממוקמים בארה"ב ובהודו.

תכונות:

  • פורמטי מודעות באינסטגרם: סטוריז, תמונות, סרטונים, קרוסלה, מודעות אוסף וכן מודעות באינסטגרם Explore, IGTV וקניות באינסטגרם.
  • אתה יכול לפרסם לאנשים שאינם העוקבים שלך.
  • המפלגה הקומוניסטית הסינית הממוצעת היא  0.50 ש"ח – 1.00 ש"ח . המפלגה הקומוניסטית הסינית הממוצעת של פייסבוק היא 1.72 ש"ח .

הכי טוב עבור:

  • עסקים עם קהלים בגילאי 18 עד 24.
  • מספרי סיפורים חזותיים.
  • עסקים עם קהלים בעיקר בארה"ב ו/או בהודו.

מודעות Google (Google Adwords)

גוגל אינה פלטפורמת מדיה חברתית, אך היא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם. האתר רואה מעל 3.5 מיליארד חיפושים ביום.

כמעט כל אחד בעולם משתמש בגוגל מה שאומר שפרסום בגוגל, ברשת התצוגה שלו או באפליקציות המשויכות יכול להיות רווחי למדי.

אז, היכן מוצגות מודעות Google? לאחר תהליך בדיקה ואישור קפדני, המודעות שלך יוצגו בדפי תוצאות החיפוש של Google, Google Maps, Google Shopping, Google Display Network (Youtube, Gmail, Blogger ואלפי אתרי אינטרנט שותפים), כמו גם באתרים ובכלים האחרים של גוגל.

תכונות:

  • ממשק קשה לפיצוח. מודעות Google לא אמורות לשמש אנשים שרק מתחילים לפרסם באופן דיגיטלי.
  • הלקוחות שלך עשויים לבקר במקומות אחרים באינטרנט. בעוד שרשת הפרסום של גוגל יכולה להגיע לקהל עצום, סביר להניח שהלקוחות הפוטנציאליים שלך תכופים במקומות אחרים באינטרנט. כמו פייסבוק או בינג.
  • פרסום בחנות האפליקציות של גוגל. עם מודעות Google, אתה יכול להציג מודעות בחנות האפליקציות של Google, אבל אנשים מוציאים יותר כסף על ה-App Store של Apple.
  • ה-CPC הממוצע של רשת התצוגה של גוגל הוא 0.63 ש"ח, בעוד CPC של פייסבוק הוא 1.72 ש"ח.

הכי טוב עבור:

  • עסקים עם ניסיון קודם בפרסום דיגיטלי.
  • סוחרים קטנים וחנויות מקומיות.

מודעות טוויטר

מודעות טוויטר מושלמות אם אתם מחפשים אפשרות זולה יותר הדומה ל-TikTok או לאינסטגרם. לטוויטר יש 340 מיליון משתמשים. למרות שיותר מ-80% מהמשתמשים נמצאים מחוץ לארה"ב, משתמשים הממוקמים בארה"ב נחשבים הפעילים ביותר.

כמו כן צוין כי יותר מ -80% ממשתמשי טוויטר הם בני 50 ומטה ו -62% מכלל המשתמשים הם גברים. לכן, אם המספרים האלה הם מה שחיפשתם – הגיע הזמן לנסות את מודעות טוויטר!

בפלטפורמת הפרסום של טוויטר, אתה יכול לקדם את הציוצים והחשבון העסקי או האישי שלך, לקבל את העסק שלך מול קונים פוטנציאליים על ידי פילוח האשטאגים פופולריים ונושאים טרנדיים, ולקדם סיפורים.

אם אתה חדש בפרסום, אתה יכול גם להציג מודעות אוטומטיות ולאפשר לטוויטר לקדם באופן אוטומטי את הציוצים והעסקים שלך לקהל שבחרת. תכונה זו תעלה לך 99 ש"ח לחודש.

תכונות:

  • מודעות טוויטר מציעות מגוון רחב של מטרות לבחירה כדי להשיג את היעדים העסקיים שלך.
  • אין מינימום הוצאות על מודעות.
  • מגוון רחב של אפשרויות פילוח : יעד המבוסס על מיקום, שפה, דמוגרפיה, מכשיר או אפילו סוג הרשת הסלולרית.
  • ה-CPC החציוני של טוויטר נכון לרבעון האחרון של 2019 הוא  0.33 ש"ח לעומת CPC הממוצע של פייסבוק של 1.72 ש"ח.

הכי טוב עבור:

  • עסקים עם תקציבים הדוקים.
  • עסקים עם מעט או ללא ניסיון בפרסום.
  • עסקים שמטרתם לפרסם בארה"ב.

מודעות אמזון

מודעות אמזון הן חלופה מצוינת הן למודעות קניות של גוגל והן למודעות קניות בפייסבוק. במובנים מסוימים, זה אפילו טוב יותר.

משתמשי אמזון בדרך כלל מחפשים מוצרים מסוימים באמזון לאחר שכבר עשו את המחקר שלהם. הם מגיעים לאתר עם מוצר בראש. בשלב זה, הם מחפשים את המחיר הטוב ביותר וקונים מוצר, שלא כמו, גוגל ופייסבוק שבהם רוב האנשים לא מחפשים לקנות מיד.

מודעות אמזון מושלמות לעסקים מקוונים שמוכרים מוצרים מוחשיים. בפלטפורמת פרסום זו, אתה יכול ליצור מודעות שהופעו מעל דפי תוצאות, מודעות שמע ווידאו. אתה יכול גם לקדם את המותג שלך ואת דף החנות שלך באמזון. המודעות מגיעות לקהל שלך באמזון או מחוצה לה: בטלוויזיה של אמזון, IMDB, IMDB TV, אמזון מיוזיק או אפילו אלקסה.

תכונות:

  • הצג מוצרים בודדים או את כל החנות שלך.
  • צור חנות באמזון.
  • המפלגה הקומוניסטית של סין עולה בסביבות 0.35 ש"ח. לפייסבוק עולה 1.72 ש"ח.

הכי טוב עבור:

  • עסקים B2C.
  • עסקים שכבר נמצאים באמזון.

לסיכום: חלופות הפרסום לפייסבוק

מסמר פרסום דיגיטלי יכול לקחת אגרה על העסק שלך אם אתה לא זהיר. אבל כאשר נעשה נכון, זה יכול לקחת את העסק שלך לשלב הבא.

תפסיק לבזבז כסף על פלטפורמות פרסום לא רווחיות ובחר את חלופות הפרסום הטובות ביותר לפייסבוק לעסק שלך!

הנה סיכום מהיר:

  • חלופות פרסום לפייסבוק לעסקים קטנים: אינסטגרם, מודעות טוויטר, מודעות גוגל.
  • חלופות פרסום לפייסבוק לעסקי מסחר אלקטרוני: מודעות אמזון, מודעות גוגל, מודעות אינסטגרם.
  • חלופות פרסום לפייסבוק לעסקים B2B: מודעות לינקדאין, מודעות גוגל, מודעות טוויטר.
  • חלופות פרסום לפייסבוק לעסקים עם תקציבים קטנים : מודעות אינסטגרם, מודעות גוגל.

שאלות נפוצות

איפה אפשר לפרסם במקום פייסבוק?

כמה אפשרויות פרסום פופולריות במקום פייסבוק כוללות מודעות אינסטגרם, מודעות טוויטר, מודעות גוגל, מודעות LinkedIn, מודעות טיקטוק ומודעות אמזון.

אתה יכול לקדם בלי פייסבוק?

בהחלט! כל פלטפורמות הפרסום מאפשרות לך לקדם את התוכן שלך ללא חשבון מנהל עסקים של פייסבוק.

הפלטפורמה היחידה שהייתה זקוקה לחשבון של Facebook Business Manager הייתה אינסטגרם. עם זאת, עכשיו אתה יכול לקדם את הפוסטים שלך באינסטגרם ישר דרך הפלטפורמה הזו, ללא חשבון פייסבוק.

מהי האלטרנטיבה הטובה ביותר לפייסבוק?

החלופה הטובה ביותר לפייסבוק תלויה ביעדים העסקיים שלך ובמה שאתה רוצה להשיג באמצעות פרסום דיגיטלי.
למודעות Google יש מגוון גדול יותר של מודעות (קניות, תצוגה, תמונה, מודעות סרטון וכו ') אבל אם אתה מוכר SaaS או רוצה ליצור לידים B2B, LinkedIn עשוי להיות הטוב ביותר עבורך.

איך ניתן להשיג עוקבים בפייסבוק ללא מודעות?

בתיאוריה, אפשר לקבל עוקבים בפייסבוק ללא פרסום, אבל במציאות, זה מאוד לא סביר.

האלגוריתמים של פייסבוק נועדו להציג את התוכן הלא מופץ שלך לעוקבים הנוכחיים שלך בלבד. אז אלא אם תבקש מהחברים והמשפחה שלך לשתף את התוכן שלך, סביר להניח שיהיה עליך להגדיל את בסיס המעריצים שלך באמצעות פרסום בתשלום.

האם אני צריך חשבון Facebook Business Manager כדי לפרסם בפייסבוק?

כן. עם זאת, אם אין לך אחד או שאתה מתקשה להגדיר אחד כזה, חברת קרי טק יכולה לעזור לך ליצור ולנהל את חשבונות הפרסום שלך בפייסבוק, בגוגל ובאינסטגרם.

הוסף תגובה