מכללה לעיצוב – כמו שאתם רוצים !

מכללה לעיצוב – כמו שאתם רוצים !

למה מכללה לעיצוב ? מאחר ושלא כמו בעולם האקדמי היבש והתיאורטי, בחירה במקצוע חי, חזותי ומשתנה, כמו הבחירה בלימודי עיצוב, מחייבת אותנו לכמה דברים מהותיים. אם סטודנט אקדמאי רגיל מבלה את רוב זמנו בין מאמרים וסיכומים, הרי שכאשר אנו באים ללמוד מקצוע פרקטי, אין דבר חשוב מלימודים שמבוססים על התנסות מעשית. מכללה לעיצוב אשר תקנה לנו לא רק את הכלים התיאורטיים של התחום אותו החלטנו ללמוד, אלא גם תיתן לנו את הכלים המעשיים לממש הלכה למעשה את הידע שצברנו – היא הבחירה הנכונה.

ידע וניסיון – רק עם מכללה לעיצוב

עולם הלימודים הגבוהים הפך להיות 'מאסט' בימינו, אבל עלינו להבין שאת שלוש או ארבעת השנים הללו אנו צריכים לנצל לא רק כדי לחמם ספסל בכיתה אלא כדי לצבור ניסיון, חוש מעשי ואוריינטציה אישית – כל אחד והגוון האומנותי שלו. כיום, מכללה לעיצוב איננה עוד שם למוסד אקדמי משמים אלא מילה נרדפת לאופק רווי הזדמנויות. זהו המקום שבו לראשונה נעשה את הצעד הראשון לקראת פריצת הגבולות של מה שרקמנו בראשנו במשך השנים, שם נוכל לממש את החלומות שלנו. עם מכללה לעיצוב אשר נמצאת עם יד על הדופק, מחוברת למה שמתרחש בעולם, יודעת את הטרנדים הנוכחיים מצד אחד, ונותנת במה אישית לכל סטודנט, אפשר לעשות כמעט הכול. מרחב האפשרויות העומדות כיום בפני סטודנט המעוניין ללמוד לימודי עיצוב הן רחבות אופק: החל מלימוד עיצוב בסיסי, תהליכי תכנון והבעה גרפית, דרך אומנות ועד לסטיילינג, עיצוב ממוחשב ואדריכלות.

מרצה וסטודנט, יד ביד עם מכללה לעיצוב

את עולם התוכן שכל סטודנט מביא עימו מתרגמת מכללה לעיצוב בעזרת צוות מרצים לתוצאה אמיתית בשטח. סגל המרצים של כל מכללה לעיצוב הוא עמוד התווך שלה. שילוב של מקצועיות והבנת מעמיקה של המקצוע, עם דגש על יכולותיו של כל סטודנט יכולים להבטיח לכל אחד כמעט – את המימוש האישי שלו. ההכוונה המקצועית של סגל המרצים היא תוצר של שנים רבות של ניסיון בהם חוו את עולם העיצוב בפועל – כל אחד בתחומו, מה שמסייע לסטודנטים לקבל כלים אמיתיים וייעוץ מקצועי בכל מה שקשור לבחירת מסלול לימודי וקריירה.

מכללה לעיצוב – זה הזמן להעז

כבר מהרגע הראשון ללימודים, במסגרת מכללה לעיצוב, נדרשים הסטודנטים להפעיל את היצירתיות שלהם. האינטנסיביות של הלימודים מכניסה את הסטודנט "חזק לעניינים" ומאפשרת לו להעז, להשתלב ולהצליח. מכללה לעיצוב היא המקום עבור כל אחד שחולם עיצוב, וזה בנשמתו, וגם עבור כל מי שמחפש לעשות את הצעד הראשון בתחום. אז אם גם אתם מתלבטים בין עיצוב פנים, הנדסאי אדריכלות, עיצוב אופנה או אדריכלות ירוקה או אם אתם מעוניינים ליצור תיק עבודות מכובד תוכלו גם אתם להצטרף לשורותיה של מכללה לעיצוב. כי זה הזמן להעז !

לפרטים נוספים: קווים המכון לעיצוב ואדריכלות

הוסף תגובה