מסעדת וויטהול: המקום לחגוג בו אירוע

רשת מסעדות וויטהול הוקמה בשנת 1985, ומאז היא מציעה ללקוחותיה בשר איכותי מנתחי בקר מובחרים מתפריט עשיר של סטייקים משובחים.

עיצוב המסעדה נעים ופונקציונאלי, והיא מתאימה כמסעדה לאירועים משפחתיים קטנים או ארוחות חברה אינטימיות .
בוויטהול מקיימים אירועים בהגשה של ארוחות גורמה (סטייקים לפי משקל מנתחים מובחרים) בהגשה אישית לשולחן או במזנון של מיני בשרים סלטים ותוספות מיוחדות בשרות עצמי.

גיא, מנהל מסעדת וויטהול, סיפר לנו על המסעדה:

אנו מתמחים ביישון בשר מזה כ-25 שנים, ומתמחים בהגשת סטייקים מעולים מהנתחים הכי טובים וצלייתם על הגריל, יחד עם תוספות מקוריות וטעימות להנאתם של אורחינו במשך השנים.
כל נתח נבחר בקפידה ומיושן במקררים מיוחדים למשך התקופה המתאימה, עד להשגת הטעם והרכות הטובים ביותר באמצעים טבעיים בלבד.
את הדברים שלמדנו וישמנו כל השנים אנו מביאים גם לאירועים אותם אנו עורכים במסעדה ומחוצה לה.

מה אתם מציעים ללקוחות שעורכים אירועים בוויטהול?

באירועים במסעדה אנו מגישים ממיטב הבשרים של וויטהול, בהגשה אישית או מרכזית. נתחי בשר צלויים ברטבים מיוחדים או סטייקים "על האש" עם תוספות ומנות ראשונות מיוחדות. את המקום אנו עורכים לפי בחירת האורחים, ואת הארוחה מלווה מוזיקת רקע מכל הסוגים וצוות מלצרים מקצועי העובד במסעדה כל יום.

למה כדאי לנו לחגוג אירוע דווקא אצלכם?

וויטהול מציעה לאורחים שלכם את מיטב נתחי הבשר אותם אנו מגישים יום יום ללקוחותינו. אנו יודעים להגיש ארוחה ל-100 סועדים, כאילו הייתה ארוחה רומנטית מצומצמת: כל סטייק נצלה במקום לפי הזמנה, בדיוק כמו לאורח שבא למסעדה בכל יום אחר.
במקום יש אווירה של אוכל טוב ומצב רוח טוב. צוות המלצרים מחלק מנות ראשונות טעימות לפני הבשרים. קוקטיילים מיוחדים, יינות, ובירה מחבית ימזגו מהבר, וכל האורחים שלכם יזכו לארוחת גורמה אמיתית באירוע. והשירות – צוות וויטהול עובד כצוות מגובש כבר הרבה שנים. אנו מתמחים בעבודה עם קבוצות וקהלים גדולים כקטנים ויודעים (בעיקר) לתת תשומת לב לפרטים ולבקשות הקטנות של כל אורח באירוע.

ספר לנו על אירוע בלתי נשכח שהתקיים במסעדה

אירחנו במסעדה קבוצה גדולה של אורחים לסעודת בר מצווה – ארוחת ערב קסומה עם אוכל טוב, יין טוב ואווירה נעימה. פתאום נכנסה למקום נבחרת הכדור מים של אס"א תל אביב שזכו בגביע המדינה שעה קלה קודם. הם באו (כבכול שנה) לחגוג את זכייתם. בתחילה לא היה ברור איך יסתדרו הקבוצות השונות, אך לפתע החלו כולם לשיר ביחד ולשמוח שמחה גדולה אלה עם אלה, והאירוע נגמר בהצלחה מרובה עם בחור צעיר – בר מצווה  שמחזיק גביע מוכסף מלא בירה ומשקה את השחקנים השמחים על הניצחון.

אילו טיפים חשובים אתה יכול להציע לבעלי אירוע?

1. תבחרו אוכל טעים וכזה שכולם אוהבים – מי לא אוהב סטייק רך טעים ומעולה וצ'יפס פריך יחד עם רוטב חרדל מעולה בצד?
2. תבחרו מוזיקה נעימה שתנגן ברקע ותעשה שמח.
3. קוקטייל קפירינייה עם קרח ולימון, יין חם ומתובל בחורף או אפילו מרגריטה קפואה לאורחים בקיץ – משקה טוב בכניסה ישרה שמחה מההתחלה ולאורך כל האירוע.

 

רוצים לחגוג אירוע במסעדת וויט הול או באחת מהמסעדות המופיעות באתר שף תאכל? מלאו פרטים עכשיו וקבלו הצעת מחיר לאירוע.

הוסף תגובה