מתי נכון לעשות את זה..

                                                                                                  10 מרץ 2010 .

מתי נכון לעשות את זה…

תלי תלים של שאלות קלות וקשות התלבטויות אין ספור.התייעצויות עם כל מה שזז מולנו ,ועם "החכמים" הרי הם מבינים טוב יותר ממני.ומה יחשוב אלמוני  ומה יחשוב פלוני על זה,איך יקבלו את זה היום ,מה יקרה אם נעשה את זה מחר.וכך עובר לו יום ועוד יום ואנחנו לא עושים דבר אבל מה שבאמת חשוב זה באמת  רציני וצריך להשקיע מחשבה ,שלא נפגע במישהו ,שלא נגרום נזק שלא נגרום לו להתנגד. מה יקרה ?,לא נורא זה חיכה כל כך הרבה זמן זה ימתין עוד כמה ימים לא יקרה כלום.

ידידי יש מישהו מכם שאינו מכיר את הדיאלוג  הזה עם עצמו.

אפרופו אין בזה כל דבר רע אלה מהי, אין גם שום תוצאות ופה קבור הכלב ואנחנו מתחילים לתהות למה אנחנו לא יוצרים את התוצאות שאנחנו רוצים.וראו זה פלא כמה הסברים ותירוצים מאד מנומקים ומלומדים אנחנו מעלים כי הנושא הכן דורש התייחסות רצינית  אכן?

בואו נתחיל להסתכל על זה מנקודת מבט שונה(הנחת היסוד שלנו זוכרים-,העולם הוא רק נקודת מבט) ואם זה כך בואו נסתכל מנקודת מבט של מה עוצר אותנו מלקחת אחריות או ממה אנחנו פוחדים ? לנקוט עמדה ולהיות מוכנים לשאת בתוצאות …..אז מה עוצר אותנו..? הפחד שניכשל? הפחד להראות רע.הפחד מביקורת. סביר להניח שיש שם את כל זה יחד או קצת מכל דבר..ועוד כל אחד כטוב בעיניו.

הפחד להראות רע הוא בעיני מי ?רק בעינינו כי אנחנו חיים פרשנות ולא מציאות.(לא נכנס לזה כרגע)

הפחד מביקורת? גם את המוצלחות בתוכניות זוכות לקיטונות של ביקורות ,גם הטובה  שבהצגות זוכה לביקורות . אלה שאינם מוכנים לקחת אחריות נזקקים להצדיק את חוסר לקיחת האחריות שלהם והם יבקרו כל עשייה ,את תוכניות החלל לא מבקרים? את החמדנות של היי- טק ,לא מבקרים ודאי שכן.

אז מה עוצר אותנו? הפחד מהתוצאות, מהבלתי נודע ומהבלתי רגיל פה נמצא אחד הפרדוכסים בחיינו והוא "אנחנו מסתתרים מאחורי הרגיל והידוע פועלים מתוכם ומצפים לתוצאות בלתי רגילות ופורצות דרך,זה.לא עובד.

נעזוב את זה לרגע ונפנה מבט לעיתוי  מהו עיתוי המתאים מהו עיתוי נכון האמת שאין דברים כאלה

אם נפתח את כל ספרי המחקר והלימוד לא נמצא עיתוי מתאים ונכון למשהו יתרה מזו עם נפתח גם את לוח השנה ולא משנה כמה שנים קדימה לא נימצא עיתוי או זמן נכון למשהו.

אז חוזרים להתחלה , מה הוא זמן נכון לעשות משהו או מהו העיתוי הנכון למשהו.

הופכן מאחר שלא מצאנו זמן ועיתוי נכונים לכלום משמע שכל זמן וכל עיתוי הם  נכונים, משמע אם אנחנו רוצים לעשות משהו אז נעשה אותו כאן ועכשיו.  החשוב ביותר הוא שכל מה שכתבתי יהיה איתנו וילווה אותנו כל הזמן אנחנו הרוצים ליצור תוצאות נגרום להם כאן ועכשיו וכך ניצור דברים בלתי רגילים בזמנים בלתי רגילים עם תוצאות בלתי רגילות ופורצות דרך וכן יכול גם להיות כישלון בלתי רגיל אך זכרו מבלי לקחת סיכון לא יהיו כישלונות אך גם לא יהיו הצלחות…

ב ה צ ל ח ה .

הוסף תגובה