מתכונים לחג השבועות

הייתי מעוניין לדבר איתכם קצת על חגים , ומתכונים לחגים , תגידו -זה לא נכון שזה כאב ראש אחד גדול להתחיל לחשוב על איך אתה עושה מעדנים חדשים?על מאיפה אתה מוציא אותם באינטרנט ? מהשכנה ? אוליי ממציא? תסבירו לי איך אחרי כל ההסתבכות הזאת והחשיבה והשקידה הרבה אתה קם בבוקר ויודע שהולכים להגיע אלייך יותר מידיי אנשים בערב או בצהריים כדיי להתארח ולאכול ממטעמיך ולהנות בחברתך בבית היפה שלך.

למה באמת אנחנו צריכים לשבור את הראש איך להכנין מטעמים ומעדנים חדשים, למה באמת אנחנו צריכים להמציא, יש הרבה אנשים שדוגלים בשיטה של אני אכניס כמה דברים טובים וטעימים לקערה אחת ויצא לי מזה משהו טוב, אז נכון במידה ויוצא משהו טוב הם יוצאים גואנים ואנשים באמת שכל הכבוד הם ייצרו מתכון חדש וטעים ולבד!.

אני אומר לכם , עם כל האהבה לאנשים ולאורחים , ואם כל האהבה לאוכל ועם כל האהבה והחיבה שיש לי לבישול ולסיפוק הבלתי נגמר הזה שאנשים יוכלו מהאוכל שלי ויהנו ממנו, אני לא מהאנשים האלו שממציאים מתכונים, אני כבר באופן קבוע נכנס מן הסתם לאינטרנט ומתחיל לחפש, באופן קבוע אני מוצא מתכוני חגים , בכל מיניי אתרים ותמיד אני מתעכב טיפה יותר באתר של שומרי משקל כי אין מה לעשות שם זה הכי מקצועי להוציא מתכונים הקשורים לכל נושא אפשרי.

אחרי שבלבלתי לכם את המוח קצת הייתי רוצה קצת להתעכב על חג שבועות!

איזה יופי של חג זה, לילדים זה יום המים למבוגרים זה יום האוכל וכולם שמחים! הילדים בדרך כלל אוכלים מאכלים חלביים והמבוגרים טורפים כל מה שגבינתי ונמצא באיזור, העיקר שהם מקנחים בקוקה קולה דיאט שמחזיקה להם את הדיאטה שמה חס וחלילה הם יחרגו ממנה אחרי ביס באיזו לאזניה טעימה! או איזה ספגטי ככה בשמנת או אפילו בבולונז למי שמעוניין – אף אחד לא קבע שביום הגבינות אוכלים רק גבינות יש את אלה שאוהבים גם את הבשר בכל מקום שהם דוחפים את הפה שלהם. מה שכן תמיד לקינוח יהיו עוגות גבינה מצויינות או איזה פשטידה של סבתא או דודה אסתר ככה שכולם מתענגים עלייה.

אבל תמיד בסוף שכבר הילדים ממש מתים מעייפות והיום כולו היה מעייף תמיד הזן הזכר בהורים נרדם ככה עם היידים על הבטן הנפוחה והיפה אחרי עוגות הגבינה הרבות והזן השני – הנשי יותר מחליפות מתכונים לשבועות לשנה הבאה, ואיך את עשית את זה כי הילד שלי אהב ואיך את עשית את זה כי זה היה מדהים!

בסך הכל נשאר לי להגיד תהנו מחג השבועות , חג באמת כייפי גם לילדים וגם למבוגרים ! תזהרו לא לאכול יותר מידיי אבל גם לא פחות מידיי וכן…תזהרו גם מכל מיניי בלוני מים שמסוגלים להגיע אלייכם מכל כיוון אפשרי מיילד חייכן שרק רוצה לצחוק.

הוסף תגובה