נתניהו כעגל הזהב.

עגל הזהב קשור לחטא המקראי כפי שמסופר בספר שמות לפיו בני ישראל יצרו פסל זהב בדמות עגל. לימים הפך המושג " עגל הזהב" כסמל לסגידה ולחומר שאין בו שום דבר ערכי, וכן כרדיפה אובססיבית אחרי ממון.

אחרי דבני ישראל ראו כי בושש משה לרדת מהר סיני,פנו בני ישראל אל אהרון אחיו ודרשו ממנו לעשות להם אלוהים אחרים כדי שיעבדו אותו. אהרון ניסה לנהוג פרגמטיות ולשחק על זמן עד אשר משה יירד מההר עם לוחות הברית. הוא פנה לציבור שיעביר לו נזמי זהב כדי לבנות את העגל. מנזמי הזהב יצק אהרון את עגל המסיכה, והעם סגד לו במילים," אלו אלוהיך ישראל אשר העלנו ממצרים ". האליל היצוק הזה היווה אובייקט לעבודה זרה.

עד כאן המשל, והנמשל הוא נתניהו שהינו עגל הזהב הנבוב וחלול שאין בו כלום ואשר חלק גדול מהציבור סוגד לו.  עגל הזהב הוא סמל לסגידה לחומר, רדיפה אחרי כסף, שלמונים, ונהנתנות אשר מאפיינים את נתניהו. ואינו מספיק בעידודו של ינון מגל חלק גדול מהציבור תרם את כספו למגבית לנתניהו שיש לו כסף כמו זבל, כדי לממן את משפטו כמו שבני ישראל נפרדו מנזמי הזהב שלהם ברוב נאיביות כדי לבנות את עגל הזהב. וכל זה לנתניהו בעל מיליון שקל שלא מוכן לממן בעצמו את משפטו, כדי להוכיח את חפותו.

אגב, לנתניהו אסור לקחת כסף זה.כאיש ציבור, אבל אפשר לסמוך עליו שהוא ידע להכשיר את השרץ הזה את שבעת מיליון השקל שכן הוא מומחה בהכשרת שרצים כאחד שנהנה מאכילת שרצים,בלי שהדבר יפריע לשותפיו החרדים.

במגבית הזו של מגל ינון הטיפשון (זה לצורך החרוז) שכן הוא טיפש שטיפשותו גובלת בנבזות ברוב נאמנותו לנתניהו שגובלת גם בסכלות ובבהמיות. חלק מהציבור שתרם את כספו ,כמו שבני ישראל תרמו מנזמיהם, מתקשה לגמור את החודש ואף על פי כן תרם לאדם מפוטם כמו נתניהו שהרוויח את כספו לא ביושר מפרי קשריו הבעייתיים עם מולטי מיליונרים, אשר קיוו להיבנות עוד יותר מקשריהם עם נתניהו קשר של הון- שלטון, קשר פסול שאף ראש ממשלה קודם לא היה קשור אליו.

ואם מזכירים ראשי ממשלה קודמים בואו נבדוק מה גדול ההבדל בינם לבין נתניהו המפוטם, שהביא את הנוהג הנפסד לפוליטקה הישראלית להפיק תועלת ממעמד ראש ממשלה. חלקם של ראשי ממשלה קודמים חיו ממש על גבול הסגפנות כמו בן גוריון שהתגורר בצריף בנגב,בגין שחי בדירת 2 חדרים בדמי מפתח,שמיר שגר בדירה רווי מגורים שאכל ארוחות צהריים שאשתו שלחה לו מהבית.

כמה זמן ייקח עד שהציבור יתפקח ויבין שיש לו עסק עם נוכל נהנתן, שהוא לא יותר מעגל דומם שאין בו כלום. פשוט סמרטוט. תצרפו את משפחתו שכוללת אישה שצרחותיה המתועדות הן "לתפארת מדינת ישראל", ובין פרי ביאושים שיודע רק לנבל את פיו וכותב דברי גידופים ברשתות החברתיות,וחי על חשבון הציבור וללא הרף משפריץ ומשריץ. הציבור גם מממן לו את הבילויים במועדוני חשפנות.

די מספיק! הדת החסידים השוטים צריכה כבר להתפקח ויפה שעה אחת קודם.

הוסף תגובה