סודות מתוקים מהעולם של ייצור שוקולד

סודות מתוקים מהעולם של ייצור שוקולד

 

כל אחד מכם מכיר ברמה כזו או אחרת את הנושא של ייצור שוקולד והכנת מאפים טעימים. יש מי שמספיק לו לאכול את השוקולד והמאפים, יש מי שנהנה ליצור אותם, ויש מי שמתעניין ברכישת עוד ועוד ידע מקצועי בתחום. הידע המקצועי הוא חשוב מאד. מי שקורא ומבין את החשיבות של רכישת חומרי גלם לאפיה, התהליך של ייצור שוקולד, והסוד ליצירת פרלינים איכותיים – יכול לשפר בצורה משמעותית את הטכניקה שלו! לעתים מדובר על ידע תיאורטי (כמו הכרת התהליך של יצור שוקולד) ולעתים על רקע מעשי (איך לבחור חומרי גלם לאפייה בצורה טובה) – אך תמיד המידע מועיל, ובסופו של דבר עוזר לכם להגיע לתוצאות גבוהות יותר. בואו ניכנס לעולם המרתק של האפייה המתוקה, ונבין מול מה אתם עומדים.

 

ייצור של שוקולד איכותי ביותר

 

נתחיל מהכרות תיאורטית קצרה עם התהליך שמוביל אל ייצור שוקולד איכותי. השוקולד האיכותי שלכם מתחיל את דרכו כידוע, על העצים- עצי הקקאו, המנביטים פרי מסוים. אתם עצמכם סביר להניח לא תזכו לאכול את הפרי, אבל הילידים שחיים בסביבת העצים בהחלט נהנים מהפרות. למעשה, אין להם שום צורך בפולי הקקאו המפורסמים, ואת הפרי הם סוחטים ומכינים ממנו משקאות טעימים.

 

 

את הפולים לוקחות אליהן החברות השונות, ואז מתחילות איתן בעצם בתהליך של ייצור שוקולד. בתחילה קולים את הפולים. הקלייה מגבירה מאד את הטעם של הפולים, וזה הצעד הראשון לקראת הפיכתם לשוקולד של ממש. לאחר מכן, מנקים את הפולים ומפרידים אותם מהקליפה שלהם. השלב הבא של הוא טחינת פולי הקקאו, ואז צריך לבחור מה רוצים לעשות. אם לדוגמא אתם רוצים להכין פרלינים איכותיים, אתם תיקחו את כל העיסה, לתוך מערבל ולאחר מכן אל מכבש.

 

חשוב לציין, שייצור של שוקולד עבור פרלינים צריך לכלול בתוכו רמה גבוהה מאד של שומן קקאו (ידוע גם בשם חמאת קקאו), על מנת שהעבודה עם הפרלינים תהיה נוחה, ולפרלינים יהיה טעם איכותי במיוחד, שיהיה נימוח בפה בקלות. אם לא תרצו לייצר פרלינים או סוגי שוקולד אחרים, אלא חמאת קקאו, ברור שתסננו את גרגרי הקקאו ותשאירו את החמאה. היום נהוג לייצר חמאת קקאו נפרדת, בין השאר עבור אנשים שרוצים לייצר פרלינים איכותיים במיוחד, עם תוספת נכבדת של חמאה קקאו. כמובן שאפשר לסנן את החמאה, ולהשאיר דווקא את גרגרי הקקאו – ואלו הגרגרים שמוכרים בסופר שאתם מכירים מעולם האפייה.

 

אם כבר הזכרנו את עולם האפייה, לא נשכח את הנושא של חומרי גלם לאפייה. לשוקולד יש השפעה גדולה מאד על המטבח שלכם, אבל כך גם על הבחירה של חומרי גלם לאפייה. נכון שהם אולי נראים פשוטים במבט ראשון, אבל יש להם השפעה גדולה מאד על המאכלים שתכינו. הסוד לאפייה מוצלחת הוא בבחירה של חומרי גלם איכותיים, שיבטיחו לכם עבודה רציפה, נטולת שגיאות. והתוצאה – אך ורק תאווה לחך.

 

לרכוש מוצרים איכותיים

 

הבנתם את התהליך של ייצור שוקולד, איך הוא יכול להשפיע על מוצרים כמו פרלינים, ואף הבנתם עד כמה חשוב לרכוש חומרי גלם לאפייה ברמה גבוהה. אז מה נותר לכם לעשות כעת? בסך הכל לגשת לחברה מקצועית שעוסקת בתחום המכירות והשיווק של שוקולד ומוצרי אפייה! עם העלייה במודעות בתחום האפייה, אפשר למצוא היום לא מעט חברות מקצועיות, שמציעות לכם מוצרי שוקולד, קקאו ואפייה ברמה הגבוהה ביותר שתוכלו למצוא. המוצרים מתאימים גם לבישול ביתי, וגם לבישול מקצועי במסעדות וקונדיטוריות. אתם רק צריכים לבחור – וליהנות!

לחץ כאן על מנת לפרסם מחדש את המאמר באתר או בבלוג שלך, זה חינם ופשוט

הוסף תגובה