עובדות מדהימות על דיאטת חלבונים ודיאטות דלת פחמימות

בדרך כלל דיאטות חלבונים שמגבילות פחמימות היו תמיד הבסיס של דיאטות אופנתיות רבות. לעתים קרובות, בנוסף לכמויות הגדולות של חלבון, דיאטות אלו הן בדרך כלל מגבילות ואפילו לפעמים מזניחות קבוצות מזון שלמות. למרות ביטול או הגבלה חמורה של קבוצות מזון מסוימות עלולה לגרום לירידה במשקל, לעתים קרובות דיאטות אלה אינן הולמות במתן כל הויטמינים החיונים, מינרלים, סיבים ונוגדים חמצון שהגוף שלך צריך.

צרכית החלבון חייבת להיות לפחות כ 0.8 גרם לכל קילוגרם ממשקל הגוף, אך רוב דיאטות חלבונים כגון דיאטת אטקינס יש בה כ  1.2-1.4 גרם לכל קילוגרם ממשקל הגוף. בעת קביעת צרכית החלבון שלך, להקפיד לחשב את משקל הגוף שלך, ולא את אחוז הקלוריות שאתם שואפים לצרוך ביום. בדרך כלל בדיאטות חלבונים יש כ -25% עד 30% חלבון, 40% עד 45% פחמימות, ושומן לא יותר מ -30%.

הסיבה שדיאטת חלבונים ממשיכה להיות פופולרית היא כי אכילת חלבון נותנת לרוב האנשים להרגיש בשובע לתקופה יותר ארכוה מאשר שומנים או פחמימות. אכילת חלבון עם הארוחות שלך תעזור לך להרגיש מלאה יותר למשך זמן ארוך יותר, כי חלבונים הם איטיים יותר לעיכול. זה מאפשר לאנשים לאכול פחות ושהם מסוגלים לשלוט בתיאבון שלהם יותר. יתר על כן, בחלבון יש גם שיעור גבוה יותר של ייצור חום, כך שזה לוקח יותר אנרגיה כדי לעכל, ולנצל גם בחילוף חומרים של החלבונים וחומרים מזינים אחרים הנמצאים במקורות החלבון. אך יש לזכור כי את צריכה פשוט לא לאכול ארוחה עשירה בחלבונים בזמן ארוחת ערב, אבל לצרוך חלבון לאורך כל היום. מאזן החלבון החיובי נמשך רק כ -3 שעות אחרי העיכול, כדי להיות בטוחה, מומלץ להימנע מדילוג על ארוחות ולהוסיף מקור חלבון לארוחת הבוקר וארוחת הצהריים שלך.

הוסף תגובה