עוגות יום הולדת

עוגות יום הולדת

יש דרכים רבות לחגוג יום הולדת, וכל הדרכים הללו נפגשות במכנה המשותף לכל חגיגות היום הולדת – עוגת יום הולדת.

עוגת יום הולדת היא הזדמנות להכניס מימד מעניין ומפתיע ליום ההולדת אבל גם דרך מקובלת לציין את יום ההולדת במשרד, במקום העבודה, בגן הילדים או בכיתת בית הספר, ועוגת יום הולדת טעימה המעוצבת ביצירתיות במיוחד לאירוע היא חגיגה בפני עצמה, המשאירה תמיד טעם של עוד.

לא משנה אם חוגגים את יום ההולדת באירוע מצומצם או במסיבה רבת משתתפים, עוגת היום הולדת תמיד תהיה חלק בלתי נפרד מהאירוע וכשמדובר בעוגות של דונדוש, עוגת היום הולדת היא סיבה למסיבה.

את בחירת העוגה צריך להתאים לאופי המסיבה ובמיוחד לבעל יום ההולדת. היחידה הצבאית, השיוך המקצועי, תחביב מסוים או כל אפיון אישי אחר יכולים לשמש השראה לעיצוב מרהיב, משעשע וייחודי של עוגת יום הולדת יוצאת דופן ומיוחדת.

לעוגה מקום מרכזי וחשוב בימי הולדת של ילדים מאחר ומדובר בדרך כלל בחגיגה בה מוזמנים חברים רבים, והמסיבה כוללת הפעלות מגוונות כמו קוסם או ליצן. במסיבות כאלו נוטה תשומת הלב של הילדים להתפזר לכיוונים שונים, ולכן הופכת עוגת יום ההולדת לגורם העיקרי שמרכז את תשומת הלב בחתן השמחה, בשלב כיבוי נרות שעל עוגת יום ההולדת.

עוגת יום ההולדת צריכה להיות יפה ומיוחדת ובעיקר, מתאימה לילד החוגג. לצורך זה ניתן להתאים מגוון גדול של עוגות בעיצובים ייחודיים. עוגת יום הולדת לבנים יכולה להיות בצורה של גיבור על פופולארי, לשאת את סמל מועדון הכדורגל שהם אוהדים, או אפילו להיות בצורת מגרש כדורגל או כדורסל.

עוגת יום הולדת לבנות יכולה גם כן להיעשות כמעט בכל עיצוב העולה על הדעת – לבבות, דמויות מסרטים מצוירים או מסדרות טלוויזיה, עוגות בצורת מתנה עטופה בסרט ואפילו עוגות עם תמונתה של ילדת היום הולדת.

עוגת יום הולדת אינה עניין לילדים בלבד. עוגת היום הולדת היא האמצעי מקובל ונפוץ לציון יום ההולדת במקומות עבודה רבים, בהם נהוג שדווקא בעל יום ההולדת 'מזמין' את עמיתיו לעבודה לעוגה ביום הולדתו. העוגה משדרגת את הפסקת הקפה וממתיקה את יום העבודה. במקרים כאלו ניתן להזמין למשל עוגה עם לוגו החברה.

עוגת יום הולדת מקורית וטעימה היא מתנה מפנקת לבן או בת זוג אהובים, להורה או מחותן או לחבר קרוב. עוגה מושקעת בטעם ביתי ובעיצוב מיוחד ואישי יכולה לקלוע לטעמו של כל אחד ואחת, והופכת תמיד למסמר המסיבה ונושא לשיחה.

אצלנו בדונדוש תוכלו לבחור בין עשרות דוגמאות לעוגות יום הולדת, לכל גיל ולכל מסיבה.

עוגות יום ההולדת שלנו מפתיעות תמיד ומעניקות לכל יום הולדת טעם טוב, תרתי משמע.

בכבוד רב

איריס מקונדטורית דונדוש

הוסף תגובה