פיקסל המודעות של פייסבוק: כל מה שצריך לדעת

פיקסל המודעות של פייסבוק: כל מה שצריך לדעת

האם אתה מבולבל לגבי אופן היישום של פיקסל מודעות פייסבוק? תוהה מה פיקסל פייסבוק בעצם עושה לך ואיך להשתמש בו במודעה?

במאמר זה תלמד כיצד להתקין את הפיקסל, שתי שיטות למעקב אחר ההמרות שלך באמצעות הפיקסל, וכיצד להציג את העלות להמרה בדוחות המודעות שלך בפייסבוק.

מושגים חשובים להבנה לגבי הפיקסל

קודם כל, מהו פיקסל? פיקסל הוא רק קצת קוד (הידוע גם כסקריפט) שאתה שם באתר שלך ששולח הודעות בחזרה לפייסבוק למטרות מעקב.

לכל חשבון מודעות פייסבוק יש רק קוד פיקסל אחד בהתחלה. באפשרותך להתקין פיקסל זה באתרי אינטרנט מרובים ולאחר מכן באפשרותך לעקוב אחר אתרים אלה בנפרד. אבל אתה תמיד משתמש באותו קוד שמשויך לחשבון המודעות שלך.

אתה יכול ליצור פיקסלים נוספים של פייסבוק (עד 100) דרך ה-Business Manager, אבל לעתים קרובות אתה צריך רק פיקסל אחד עבור האתרים שלך. הסיבה היחידה שאתה עשוי לרצות פיקסלים שונים עבור אתרי אינטרנט שונים היא אם יש לך קהלים שונים מאוד המבקרים באתרים אלה.

הקהלים והמעקב מתחילים לאחר התקנת הקוד. אז קבל את הקוד מותקן בהקדם האפשרי אם אתה רוצה לפלח אנשים שביקרו באתר שלך.

ניתן לשתף פיקסלים רק דרך ה-Business Manager. בעבר יכולת לשתף פיקסלים של המרות באתר עם חשבונות אחרים של מודעות פייסבוק כדי שמספר אנשים יוכלו לעקוב אחר המרות אלה באמצעות מודעה. אבל עכשיו אם אתה רוצה לשתף פיקסל זה צריך להיעשות דרך Business Manager.

יש לך מקסימום של 100 המרות מותאמות אישית שבאפשרותך להוסיף לחשבון שלך, אך באפשרותך למחוק אותן אם תטעה.

באפשרותך למקם את קודי האירוע הסטנדרטי במספר בלתי מוגבל של דפי אינטרנט כך שאם יש לך הרבה המרות שונות למעקב, ייתכן שתרצה להתמקד בשימוש בקודי האירוע הסטנדרטי (שוב, עוד על כך בהמשך).

התקנת פיקסל פייסבוק

הדבר הראשון שעליך לעשות הוא להתקין את הפיקסל החדש באתר שלך. באפשרותך לבדוק את האזור 'שילובי שותפים' כדי לראות אם באתר שלך יש הוראות קלות לחיבור הפיקסל. אם לא, ניתן להתקין את הפיקסל באופן ידני.

תחילה נווט אל 'מנהל המודעות של פייסבוק' ולאחר מכן בצע את השלבים הבאים:

  1. לחץ על 3 השורות (הידועות גם כתפריט המבורגר) מהפינה הימנית העליונה ובחר מנהל האירועים מהתפריט (ייתכן שגלול מטה כדי לראות אפשרות זו). שים לב שפייסבוק אוהבת לשנות את סמל הניווט, כך שזו יכולה להיות גם רשת של 9 נקודות.
  2. אם לא יצרתם את הפיקסל בעבר, תתבקשו ליצור אותו ולתת שם לפיקסל (השם יופיע בפומבי עם מסייע הפיקסל). המסך שלך עשוי להיראות קצת שונה אבל יהיה איזה סוג של כפתור "תחילת העבודה" או "צור פיקסל". אם יצרתם את הפיקסל בעבר, תוכלו לדלג לשלב הבא.
  3. אם אתה רק מתחיל אתה יכול להיות מופנה באופן אוטומטי לתיבה המוקפצת שיש בה את קוד הפיקסל, או שאולי תצטרך ללחוץ על התפריט הנפתח "הוספת אירועים" ולאחר מכן לבחור "מאתר חדש".
  4. מופיעה תיבה מוקפצת עם אפשרויות מסוימות ובאפשרותך לבחור באפשרות התקן את הקוד בעצמך באופן ידני. לאחר מכן נסקור את אינטגרציות השותפים.
  5. עכשיו אתה יכול להעתיק את קוד הפיקסל ופייסבוק יש הליכה נחמדה דרך מה לעשות הלאה.
  6. עבור אל אתר האינטרנט שלך והדבק את הקוד בין האזור הראשי לבין . אתרי וורדפרס מסוימים כוללים ערכות נושא המקלות על כך (אזור סקריפט כותרת). קבל מנהל אתר שיעזור לך אם אתה לא יודע איפה למצוא את זה. אם אתם משתמשים באתר וורדפרס, אני ממליץ להשתמש באינטגרציית השותפים או בתוסף PixelYourSite WordPress (מה שהופך גם את אימות הדומיין לקל). הייתי גם להפעיל התאמה מתקדמת אוטומטית.

תדע שהקוד שלך פועל אם תתחיל לראות תנועה מסוימת שנרשמה באזור סה"כ תנועה לאחר שביקרת באתר שבו הותקן הפיקסל.

זכור שאינך צריך להציג מודעות כדי שהפיקסל יעקוב אחר התנועה

לפני שתתחיל להתקין את הפיקסל באופן ידני, בדוק אם קיימות הוראות לפלטפורמת האתר שלך במקטע שילובי שותפיםפשוט בצע חיפוש כדי לראות אם הפלטפורמה שלך נתמכת.

כשאתה עוקב אחר המרות ממודעות פייסבוק, אתה הולך לראות יתרון הרבה יותר ברור לשימוש במודעות ללידים ולמכירות. אתה יכול גם לשפר את אסטרטגיית המודעות כדי להקטין את העלות להמרות על ידי פיצול בדיקת המודעות ומיטוב התקציב שלך כדי להתמקד במודעות שבאמת עובדות עבורך.

איך אצלך? התקנת כבר את פיקסל פייסבוק? מה הניסיון שלך בשימוש במודעות פייסבוק כדי להשיג המרות? שתף את המחשבות שלך איתנו בתגובות להלן!
פיקסל פייסבוק

הוסף תגובה