קידום אתרים במיקור חוץ – ראיון עם המנכ"ל ניקיטה סטוג

קידום אתרים במיקור חוץ – ראיון עם המנכ"ל ניקיטה סטוג

בראיון שנערך לאחרונה עם ניקיטה סטוג, מנכ"ל קרית טק Kiryatech. ניקיטה דן ביתרונות של מיקור חוץ לקידום אתרים ושיווק תוכן.

ניקיטה מסביר שקרית טק נוסדה על חופש – החופש לברוח מגבולות משרד מסורתי, ליהנות מהעבודה שאתה עושה, ובסופו של דבר, לאפשר לכוח עבודה אחר את ההזדמנות לעבוד עבור החברה שלך.

עבור ניקיטה וצוות הפרילנסרים שלו, קרית טק מייצגת יחסי עבודה ייחודיים באמת, שבהם אנשים מוכשרים מאוד יכולים לקחת פרויקטים ולספק ללקוחות תוצאות מיוחדות מאוד המותאמות לצרכיהם.

ניקיטה מסביר שההתמקדות שלו היא לעזור ללקוחות להבין מה צריך לעשות כדי לקדם את דירוג מילות המפתח שלהם במנוע החיפוש וללמד אותם איך להשיג את זה בעצמם. בדרך זו, הם יכולים להיות שותפים פעילים בתהליך ולא תמיד להסתמך על מישהו אחר ובכך לפתח את האסטרטגיה שלהם. הם מכירים את העסק שלהם בצורה הטובה ביותר, ויכולים ליישם יצירתיות פנימית וידע מוסדי על אסטרטגיית ה- SEO שלהם. הצוות של קרית טק נמצא ממש מאחוריהם, מציע הצעות ודואג לתמיכה.

ניקיטה מאמין בלב שלם בחינוך לקוחות על מה שהם צריכים, לעזור להם להיות הבעלים של האסטרטגיה שלהם, ואז לקחת צעד אחורה ולהשתמש בשירותים של קרית טק כדי לבצע את הפרטים הטקטיים של הפרויקטים.

יתר על כן, הוא מבין את החשיבות הגוברת של מיתוג בעולם הדיגיטלי שמלא באלגוריתמים מסובכים דרך מאמצי קידום בכובע שחור . קרית טק עוזרת ללקוחות לשלוט בקידום האתר עם אסטרטגיות עדכניות.

עזרה לעסקים קטנים בשיווק דיגיטלי

קרית טק נוסדה כדי לעזור לעסקים לנווט בעולם הפרסום הדיגיטלי. החזון שלנו פשוט: אנו מאפשרים מערכות יחסים עסקיות לצרכן שמונעות על ידי נתונים.

איך אנחנו עושים את זה? הצעד הראשון הוא הבנת הלקוחות ולאחר מכן פיתוח אסטרטגיה על פני פלטפורמות מדיה דיגיטלית.

אנו מקדמים שקיפות מוחלטת

החברה שלנו לא סתם ממנפת בדוח חודשי. אז במה אנחנו שונים מחברות פרסום דיגיטליות אחרות? במילים פשוטות, אנו מאמינים בשקיפות מוחלטת בכל הנוגע לקמפיינים ולנתונים הדיגיטלי שלך. בעוד שרוב חברות הפרסום הדיגיטלי פשוט מדברות על פלטפורמות אוטומטיות וכמה הן טובות, אנחנו למעשה מציגים ללקוחות שלנו תוצאות.