קפה למשרד של קפה עלית מחוץ לבית

בשעה טובה החלטתם לפנק את עצמכם ואת העובדים שלכם במכונת קפה אמתית למשרד. החלטה נכונה לכל הדעות שתביא לא רק אווירה טובה לעסק, אלא גם תחסוך זמן יקר שבו יוצאים העובדים החוצה רק כדי לרכוש לעצמם כוס קפה טובה. מכונות קפה במשרד גם מגבירות את תפוקת העובדים מפני שעובד שחש כי משקיעים בו משקיע בחזרה. מעבר לתפוקה גבוהה יותר, והחיסכון בזמן מכונת קפה למשרד משדרת יוקרה ומעמד ולכם היא מעלה את קרנו של העסק בעיני הלקוחות והמתחרים.

על כוס קפה

פגישות עסקים נסגרות לעתים על הפרטים הקטנים. משום כך, מכונות קפה תורמות גם ליצירת קשרים טובים ופגישות אפקטיביות בכך שכוס קפה טובה מסירה מחסומים, מייצרת אווירה טובה ומפשירה יחסים. לכל עסק יש פרופיל מעט שונה ובהתאם לכך יש למצוא לכל סוג עסק את המכונה המתאימה. לשם כך יש לשאול את עצמכם כמה שאלות. התאמת המכונה תיעשה במקרה של קפה למשרד על פי כמה שיקולים. תדירות השימוש בה, כמות העובדים במקום וייעוד השימוש.

על מה לחשוב מראש?

מומלץ לחשב מראש האם מדובר במכונה שבה ישתמשו מעל 50 עובדים? האם הכוונה היא להעמיד מכונה שתשרת רק את העובדים במקום או גם את הלקוחות? בהתאם לכך תיבחר המכונה המתאימה וגם יוחלט היכן הכי כדאי יהיה להציב אותה. חשוב לענות על כל השאלות הללו בידוק מרבי כדי להתאים את המכונה המושלמת למשרד.

סוגי המכונות

חברת "עלית" למשל מציעה מכונות קפה Full Automatic  בשירות עצמי שיתאימו בעיקר למשרדים ולמקומות עבודה גדולים שבהם מעל 50 עובדים. ניתן להציב לחילופין מכונות קפה פילטר בשיטת קפיטס שמספקות כמות גדולה של קפה בזמן קצר. אפשרות אחרת היא להציב במשרד מכונות אספרסו מקצועיות שיביאו את בית הקפה אל המשרד שלכם.

מה מיוחד?

במכונות של "עלית" נעשה שימוש בפולים איכותיים שנטחנים במקום מה שמביא לתוצאה איכותית במיוחד של קפה עשיר בטעמים בנוסף, נעשה שימוש באבקת חלב איכותית. יש מכונות שבהן יש צורך להשתמש בחלב אמתי. מכונות כאלה בדרך כלל ויוצבו במשרדים קטנים ובהן מותקן מקרר חלב קטן צמוד למכונה שמעביר אליה ישירות את החלב. בעלית תקבלו לא רק את המכונות עצמן אלא מערך שירות מלא כולל את כל המוצרים הנלווים ובנוסף צוות טכני שיספק הדרכה לעובדים בתפעול המכונה וייתן מענה על טיפול בתקלות.

למגזר העסקי

מעבר לכל "עלית" מספקת מענה למגזר העסקי בהקשר של תפעול המכונות ומציעה מגון פתרונות לטובת כך. ניתן להתקין מכשיר מיוחד שבו בעזרת כרטיס אישי לכל עובש ניתן יהיה לערוך רישום של כמות השתייה של כל עובד ואת החיוב לגבות בסוף החודש. עלות הקפה נקבעת מראש על פי הסכם עם בעל העסק. 

הוסף תגובה