שף פרטי – בריאות במזון הקולינרי

שף פרטי – מתכונים משובחים

לא תמיד תהיה לשף הזדמנות להכין מתכון משובח באירוע חגיגי או לפני קהל רב במיוחד כאשר מדובר בשף שרק מתחיל את דרכו בתחום הבישול. מסיבה זו מומלץ כל כך לתרגל את פרקטיקת הבישול באופן יסודי מידי יום ממש כמו שף פרטי. הסעודה הראשונה ששף מגיש ללקוח חדש תקבע למעשה האם ימשיך הלקוח לסעוד בעתיד אצל אותו שף.

תרגול פרקטיקת הבישול

קיימים סוגי שפים שוינם שכל אחד מהם גם עבר הכשרות שונות אך המיחד את כולם זה הרצון להצלחה. מוטיבציה והרצון להצלחה הוא זה שגורם לשף לתרגל באופן קבוע את פרקטיקת הבישול. מעבר לתרגול יומי מומלץ מאוד להתמקד בתזונה בריאה המכילה את כל אבות המזון כיוון שזהו למעשה הטרנד החדש בתחום הבישול.

שמירה על הבריאות

שפים רבים יכולים להכין מתכונים טעימים אך לא כולם מתמקדים בהכנת מתכונים בריאים. ההבדל משמעותי כיוון שכיום יותר לקוחות מעוניינם לשמור על בריאותם. מתכונים בריאים צריכים להכיל את כל אבות המזון ולהיות טובים לאכילה יומית. יש לציין שתחום התזונה הנכונה מתפתח בכל העולם וכיום מציג מגוון רחב של מתכונים רבים.

תבלינים

התזונה הבריאה מגיעה מאזור המזרח הרחוק ששם למעשה משקיעים בתבלינים בריאים יותר לעולם כולו ובנוסף תוחלת החיים גבוהה יותר (כיוון שלתזונה קיימת השפעה ישירה על הבריאות שלנו) אכילה נכונה מתבצעת על ידי פריסה של ארוחות למספר פעמים ביום. אכילה נכונה של ארוחות מתפרסת על כל היום ומספקת אנרגיה לגוף.

פעילות גופנים בשילוב עם תזונה נכונה

שילוב פעילות גופנית עם תזונה נכונה מספק אורך חיים תקין ובריא יותר. מתכוני בישול בריאים ויצרים איכות חיים טובה יותר עבור רבים ותורמים רבות למערכת החיסון ולחיזוק עצמות הגוף.

הוסף תגובה