7 דברים שמאטים את אתר WooCommerce שלך

7 דברים שמאטים את אתר WooCommerce שלך

עיכוב של שנייה אחת לזמן הטעינה של חנות WooCommerce שלך ​​עשוי להפחית את ההמרות ב-7%, על פי מחקר של קבוצת אברדין.

בהתבסס על זה, חנויות שמייצרות 10,000 דולר עלולות להחמיץ מכירות של 8,400 דולר בשנה. עבור עיכובים ארוכים יותר, ההפסד יהיה גדול עוד יותר.

לאחר מכן יש לקחת בחשבון את ההשפעות האחרות של חנות איטית, כמו הפגיעה בחוויית המשתמש ודירוג מנוע החיפוש.

חנות WooCommerce איטית עלולה להזיק לעסק שלך.

אבל מה הם הדברים שמאטים את אתר WooCommerce שלך? על השאלה שנענה במדריך זה.

עד שתסיים לקרוא, תדע על שבעת הדברים שעלולים להשפיע לרעה על הביצועים של חנות WooCommerce שלך ​​ומה אתה יכול לעשות כדי לתקן אותם.

חלקם פתרונות קטנים שתוכל ליישם בקלות היום. אחרים דורשים יותר מאמץ ותכנון אבל יכולים לשחק תפקיד מרכזי בהאצת חנות WooCommerce שלך.

לא משנה מה המשאבים שלך, תמצא כאן משהו שאתה יכול לעשות כדי להאיץ את החנות שלך.

לפני שתתחיל, אל תשכח לבצע בדיקות

לפני שתנסה להאיץ את חנות WooCommerce שלך , מומלץ מאוד להריץ כמה מבחני זמן טעינה.

פעולה זו תאפשר לך להעריך כל שינוי שתבצע באתר שלך על ידי השוואת תוצאות בדיקת המהירות לפני ואחרי.

ישנם מספר שירותים שבהם אתה יכול להשתמש כדי למדוד את מהירות החנות שלך. כמה אפשרויות פופולריות כוללות את PageSpeed ​​Insights של Google , GTmetrix ,

Pingdom ו- WebPageTest .

7 דברים שמאטים את אתר WooCommerce שלך

עכשיו כשאתה יודע כמה מהיר אתר WooCommerce שלך, הנה כמה דברים שיכולים להאט אותו.

1. אירוח לא מתאים

להסדר האירוח שלך יכול להיות השפעה עצומה על מהירות האתר.

מעבר מחברה או תוכנית אירוח לא נכונה לחברה מתאימה יותר יכול להביא לעלייה דרמטית בזמני הטעינה.

למרבה הצער, אין דרך קלה לדעת כמה מהר או לאט החנות שלך תיטען על תוכנית אירוח מסוימת עד שתנסה.

זה יכול להיות גם מאתגר לזהות אם המארח שלך הוא הגורם לזמני הטעינה האיטיים שלך. עם זאת, אם ניסית את כל השאר ועדיין אינך מקבל מהירויות שאתה מרוצה מהן, כנראה שהגיע הזמן לחשוב על החלפה.

אמנם לא תדע באמת אם מארח הוא המארח המתאים לחנות שלך עד שתנסה אותם, אבל יש דברים שאתה יכול לעשות כדי להגדיל את הסיכויים שלך למצוא מארח מהיר לחנות שלך.

כיצד למצוא מארח מתאים
בדיקת ביקורות המשוות זמני טעינה ומחווני ביצועים אחרים היא אחת הדרכים למצוא מארח מתאים. למרות שביקורות אירוח יכולות להיות מוטות, בין היתר בשל עמלות שמארחי אתרים משלמים עבור הפניות, יש כמה השוואות טובות בחוץ.

אפשרות נוספת היא לחפש משוב מלקוחות של כל המארחים ברשימה הקצרה שלך. קבוצות פייסבוק יכולות להיות מקומות טובים למצוא את דעותיהם של לקוחות ולראות את מחשבותיהם על חברות אירוח שהם ניסו.

אירוח WooCommerce
ברגע שתתחיל לחפש מארח חדש, תבחין שלחלקם יש חבילות ספציפיות ל-WooCommerce. לפעמים תוכניות אלה יכללו תכונות נוספות לבעלי חנויות WooCommerce, כמו תוסף הפרימיום הזמינה מ-GoDaddy . פעמים אחרות הם פשוט יכללו כוח עיבוד נוסף לטיפול בדרישות של חנות WooCommerce, כמו התוכניות של Kinsta .

אירוח בענן לעומת אירוח משותף
מכיוון שחנויות מסחר אלקטרוני מריצים מבצעים או מקבלים עליות בתנועה בתקופות קניות עמוסות, אתה צריך מארח שיכול לספק מספיק משאבי שרת כדי לשמור על החנות שלך מהירה ויציבה. בין אם אתה בוחר אירוח ספציפי ל-WooCommerce ובין אם לא, חפש תוכנית שיכולה להתאים, כגון אירוח בענן ולא אירוח משותף זול.

בחירה באירוח משותף שאינו ניתן להרחבה על פני אירוח בענן עלולה לגרום לחנות שלך להיות איטית ולא מגיבה או להיות במצב לא מקוון במהלך עליית תנועה.

החלפת מארחים יכולה להיות עניין גדול. לכן, עדיף לנסות לעשות את זה נכון מההתחלה. ייתכן שלא תזדקק לתוכנית מתקדמת מלכתחילה. אבל בחירת מארח עם תוכניות מרובות שנותנות לך הרבה מקום לגדול היא מועילה.

עם זאת, אם המארח שלך הוא הגורם לחנות WooCommerce האיטית שלך, כמה מהאפשרויות הטובות ביותר אכן מציעות העברות מקצועיות בחינם שיוציאו הרבה מהכאב מהעברת האתר שלך למארח חדש.

2. בעיות מיקום אירוח

המארחים הידידותיים הטובים ביותר ל-WooCommerce מאפשרים לך לארח את האתר שלך קרוב ככל האפשר לקהל שלך. זה מקטין את המרחק הפיזי שקבצים צריכים לעבור, ומפחית את הזמן שהאורחים צריכים לחכות לטעינתם.

מארחים משיגים זאת על ידי מתן אפשרויות מיקום מרובות של מרכזי נתונים ומספקים לך גישת CDN.

אם אינך בטוח היכן נמצא הקהל שלך, תוכל להשתמש בשירות כמו Google Analytics כדי לברר זאת. לאחר מכן תוכל לבדוק את חשבון האירוח שלך כדי לראות היכן נמצא האתר שלך או ליצור קשר עם המארח לקבלת המידע.

אם האתר שלך לא מתארח בקרבת הקהל שלך, יש לך כמה אפשרויות. האחת היא לבדוק עם המארח שלך אם הם יכולים להעביר אותך לשרת קרוב יותר. אם הם לא יכולים, רשת אספקת תוכן (CDN) היא פתרון טוב. למעשה, השימוש ב-CDN מומלץ בכל מקרה מסיבות רבות, במיוחד אם הקהל שלך פזור למרחקים. אם המארח שלך לא יכול לספק אף אחד מהפתרונות, ייתכן שהגיע הזמן להחליף מארחים או ליישם CDN בעצמך.

3. אתה משתמש בעיצוב איטי

עיצוב האתר והחנות שלך משחק תפקיד גדול בקביעת המהירות שלו.

ערכת נושא של וורדפרס עם קוד שלא עבר אופטימיזציה טובה או עיצוב עם הרבה תכונות עתירות משאבים, כגון סרטונים, סליידרים ואפקטים של אנימציה, צפויים להאט את חנות WooCommerce שלך.

אם מבחני המהירות מזהים בעיות ביצועים הקשורות לעיצוב החנות שלך, שינוי ערכות נושא הוא הדרך הברורה להתגבר על כך.

דרך אחת לבדוק אם הנושא שלך מאט את החנות שלך היא להשתמש בכלי Pingdom ו- GTmetrix החינמיים.

אם תזין את כתובת האתר שלך ב-Pingdom, תוכל לראות לאילו קבצים יש את ההשפעה הגדולה ביותר על זמן הטעינה.

לאחר הפעלת הבדיקה, גלול מטה לקטע "בקשות קבצים" בדף. אם תזין "ערכות נושא" בתיבת הסינון, תוכל לראות את כל הקבצים מהערכת נושא שלך יחד עם הגדלים וזמני ההמתנה שלהם, המיוצגים על ידי הבלוק הצהוב.

זמני המתנה ארוכים וגדלי קבצים גדולים מצביעים על כך שהעיצוב שלך עשוי להאט את האתר שלך.

אם תפעיל את מבחן GTmetrix, תוכל לראות מידע דומה בתרשים המפל. שוב הקלדת "ערכות נושא" בתיבת הסינון מציגה רק את הקבצים מהערכת נושא שלך.

תרשים מפל GTmetrix מציג את הגודל של כל קובץ שנקרא כאשר הדף שאתה בודק נטען. אם אתה רואה הרבה קבצים גדולים, זה יכול להיות סימן לכך שהעיצוב שלך לא מותאם במיוחד לזמני טעינה מהירים.

עמודת ציר הזמן של תרשים המפל נותנת לך פירוט של זמני הטעינה של הרכיבים הבודדים של הדף. הפסים האפורים בתרשים מציגים את הזמן שלוקח לדפדפן להוריד את התגובה מהשרת.

פסים אפורים ארוכים מציינים משכי בקשה ארוכים. GTmetrix ממליץ לחקור כל דבר מעל 500ms. אז אם אתה רואה ברים מעל 500 אלפיות השנייה, זה יכול להיות סימן שהעיצוב שלך מאט את החנות שלך.

אם הבדיקות הללו מצביעות על כך שאתה משתמש בערכת נושא איטי, כדאי לשקול לשנות ערכות נושא או לפחות לבדוק חלופות בעותק של החנות שלך המאוחסנת בשרת סטייגינג פרטי (משהו שמארח אינטרנט טוב יספק לך).

אתה יכול גם לראות אם ערכת הנושא שלך מכילה רכיבים שעלולים להשפיע לרעה על מהירות האתר, כגון מחוונים, אפקטי אנימציה, סרטונים ותמונות גדולות. מחפש לראות אילו פריטים נוספים הוא הוסיף ללוח המחוונים של וורדפרס יכול גם להיות אינדיקציה טובה לכמה "כבד" ערכת הנושא.

זה גם רעיון טוב לבדוק ביקורות משתמשים על ערכות נושא. אפילו ערכות נושא פופולריות מאוד יכולות להיות איטיות בטעינה, וחקירת ביקורות משתמשים יכולה לגלות אם זה המקרה.

אפשרות נוספת היא להקים אתר בדיקה או אתר הצגה ולאחר מכן לנסות כמה ערכות נושא שונות ולהשוות את זמני הטעינה שלהם.

קצת מחקר וחקירה אמורים לתת לך מושג טוב אם מהירות האתר שלך תשתפר על ידי שינוי ערכות נושא.

אם הנושא שלך מאט את החנות שלך, עדיין תצטרך להמשיך בזהירות. שינוי נושאים יכול להיות משימה גדולה. מכיוון שהוא משפיע על העיצוב והסגנון הכללי של האתר שלך, יש לו פוטנציאל לבלבל לקוחות חוזרים ולשבש את המיתוג שלך. אתה יכול להתאים את הנושא החדש שלך כדי להידמות לעיצוב הישן שלך; עם זאת, זה דורש קצת עבודה. כמו כן, אם החנות שלך משתמשת בתבניות מותאמות אישית, הן עלולות ללכת לאיבוד או להתיישנות לאחר שינוי נושא.

אם אינך מסוגל לשנות ערכות נושא, ישנן כמה דרכים אחרות שבהן תוכל להפוך את עיצוב האתר שלך ליעיל יותר. אפשר להשתמש בכלי כדי להפוך את קבצי האתר שלך לקלים יותר, ולכן טעינה מהירה יותר על ידי שימוש בהקטנה ודחיסה . עם זאת, אם העיצוב של החנות שלך גורם לבעיות, כדאי לנסות לשנות נושאים או לקבל עיצוב חדש.

מכיוון שלשינוי ערכות נושא יש פוטנציאל לגרום לבעיות, זכור לגבות את האתר שלך לפני תחילת העבודה.

4. יותר מדי תוספים

לכל תוסף וורדפרס או תוסף WooCommerce שאתה מתקין יש פוטנציאל להאט את החנות שלך.

עם זאת, מכיוון שתוספים ותוספים מגיעים בכל הצורות והגדלים, אי אפשר להכריז על מספר מרבי מקובל.

במקום זאת, זה תלוי בך למדוד את ביצועי האתר שלך לפני ואחרי שתוסיף תכונות חדשות לחנות שלך. לאחר מכן תוכל להחליט אם התכונות החדשות שוות את ההשפעה על מהירות האתר.

עבור חנויות שכבר משתמשות בתוספים ותוספים, כלי כמו Query Monitor מזהה את התוספים האיטיים ביותר ואת זמני הטעינה שלהם. הודות לכך, אתה יכול לקבל החלטות מושכלות לגבי אילו מהם אתה רוצה להמשיך להשתמש.

הקפד להסיר גם את כל התוספים או הרחבות שאינך משתמש בהן יותר.

5. חוסר באופטימיזציה של תמונה

אם היבטים אחרים באתר שלך, מלבד האירוח, הנושא והתוספים, אינם אופטימליים, הם עשויים להאט גם את החנות שלך.

בנוסף לאופטימיזציה של קובצי ה-HTML, CSS ו-JavaScript שלך באמצעות צמצום ודחיסה כפי שהוזכר קודם לכן, עליך לבצע אופטימיזציה של תמונות.

חנויות מסחר אלקטרוני נוטות להכיל הרבה תמונות של מוצרים, ולכן חשוב שהקבצים האלה יהיו קטנים ומהירים ככל האפשר.

כשזה מגיע לאופטימיזציה של תמונה, יש הרבה שאתה יכול לעשות. אפשרות אחת היא ליישם טעינה עצלנית כדי למנוע טעינת תמונות עד להזדקקותן.

אחר הוא להשתמש בפורמטים האופטימליים של קבצים, כגון פורמט WebP הידידותי לאינטרנט העדכני ביותר . שימוש בתמונות אדפטיביות יכול לעזור עם חווית המשתמש גם בחנות WooCommerce שלך.

6. בעיות שמירה במטמון

שמירה במטמון היא אמצעי חיוני שעליך לנקוט כדי להאיץ את החנות שלך.

גם אם הפעלת אחסון במטמון, בין אם באמצעות תוסף או כחלק משירות האירוח שלך, חיוני שיהיה לך מטמון ידידותי ל- WooCommerce.

כדי שפתרון מטמון יהיה ידידותי ל-WooCommerce, הוא צריך להוציא חלקים מסוימים של החנות שלך מהמטמון. שמירה במטמון פועלת על ידי יצירת גרסאות סטטיות של האתר הדינמי שלך ושל התוכן שלו. עם זאת, לחנויות מסחר אלקטרוני יש חלקים רבים שחייבים להישאר דינמיים כדי לתפקד כראוי, כגון רמות המלאי בדפי המוצרים, עגלת הקניות ודפי התשלום. כלי מטמון ידידותי ידידותי למסחר אלקטרוני יוכל לטפל בזה בשבילך.

אז גם אם הפעלת מטמון, הקפד לבדוק שהפתרון שלך תואם ל-WooCommerce.

7. תצורה לא מעודכנת

תוכנת וורדפרס וכל ערכות נושא ותוספים שתתקינו צריכים להיות מעודכנים.

עדכונים מכילים לעתים קרובות תכונות חדשות. עם זאת, הם יכולים לכלול גם שיפורים הקשורים לביצועים, כגון קוד יעיל יותר.

יתר על כן, תוכנה מיושנת היא הסיבה הנפוצה ביותר לפרצות אבטחה, מה שהופך אותה חיונית עוד יותר כדי להבטיח שאתה משתמש בגרסאות האחרונות.

בשל כל זה, חיוני שאף חלק מהאתר שלך אינו פועל עם גרסאות ישנות יותר.

למרבה המזל, וורדפרס מאפשרת לך להפעיל עדכונים אוטומטיים . עם זאת, הפעלת עדכונים אוטומטיים אינה חפה מבעיות משלה . עדכונים יכולים לשבור דברים.

לפעמים הם לא עובדים כצפוי ואף עלולים להאט את החנות שלך אם יתווספו תכונות חדשות.

עם זאת בחשבון, חיוני שתשמור על גיבוי מלא של החנות שלך כדי שתוכל לחזור לגרסה קודמת אם עדכון גורם לבעיה. זה גם רעיון טוב לבדוק עדכונים, במיוחד הגדולים, באתר סטיג'ינג לפני התקנתם בחנות החיה שלך.

PHP זה משהו אחר שצריך לעדכן. מכיוון ש-WordPress פועלת על PHP, מומלץ גם לוודא שאתה משתמש בגרסה הנתמכת העדכנית ביותר של PHP. המארח שלך יקל על זה. עם זאת, במקרים מסוימים, תצטרך ליזום את העדכון בעצמך, בעוד שבאחרים, המארח יעשה זאת עבורך. כך או כך, מומלץ לבצע בדיקות לפני ואחרי.

שיפור טעינת חנות WooCommerce לסיכום

כפי שאתה יכול לראות, יש הרבה דברים שיכולים להאט את חנות WooCommerce שלך.

המארח שלך יכול להיות אחראי לזמני טעינה איטיים. 

אבל אם אתה לא רוצה להחליף מארחים, עדיין יש עוד הרבה שאתה יכול לעשות כדי להתגבר על הדברים שעלולים להאט את חנות WooCommerce שלך. 

שינוי המיקום הגיאוגרפי של האתר שלך, שימוש ב-CDN, מעבר לנושא מהיר יותר, הסרת תוספים איטיים ואופטימיזציה של התמונות שלך הן כל האפשרויות. מומלץ גם להפעיל פתרון מטמון ידידותי ל-WooCommerce.

לחברת Kiryatech יש כלי עבור WordPress ו- WooCommerce שיכול לפתור רבות מבעיות הביצועים שעלולות להאט את החנות שלך. הכלי כולל אופטימיזציה של תמונות וקוד, ושמירה ידידותית ל-WooCommerce.

לא משנה כמה זמן וכסף אתה צריך להשקיע, יהיה משהו שאתה יכול לעשות כדי לתקן את הדברים שמאטים את אתר WooCommerce שלך.

הוסף תגובה