ציפוי חרסינה לשיניים בחו"ל – החיוך ההוליוודי בהישג ידכם בטורקיה

ציפוי חרסינה לשיניים בחו"ל – החיוך ההוליוודי בהישג ידכם בטורקיה

מי לא היה רוצה ליהנות מחיוך של מיליון דולר? כולנו חולמים על שיניים לבנות ומושלמות, שישיגו עבורנו את הדייט המושלם ואת מקום העבודה האידיאלי שתמיד חלמנו עליו. אך לצערנו לא תמיד השיניים נשמרות לבנות וישרות, היות ועם השנים הצבע שלהן משתנה, הרווחים בין השיניים גדלים והחיוך כבר לא מושלם כמו שהיינו רוצים. בדיוק לשם כך נועד ציפוי חרסינה לשיניים, המספק את החיוך המושלם ללא שום מאמץ מיוחד. ניתן כמובן לעשות את הטיפול גם בארץ, אך הטכנולוגיה פחות מתקדמת, החומרים פחות איכותיים ואילו המחיר גבוה במיוחד. לכן הרבה יותר משתלם והרבה יותר נבון, לנסוע לטורקיה וליהנות מטיפול מקצועי וברמה הגבוהה ביותר, באחד מבתי החולים המתקדמים ביותר בעולם.
ציפוי חרסינה לשיניים בחו"ל – כל הסיבות לנסוע לטורקיה
טורקיה נחשבת בשנים האחרונות בתור אחד היעדים הפופולאריים ביותר לתיירות מרפא בתחום טיפולי השנים. מאות אלפי מטופלים מכל רחבי העולם, בוחרים להגיע לטורקיה על מנת ליהנות מאחד מבתי החולים המתקדמים והמשוכללים ביותר בעולם. בית החולים ארדם שבאיסטנבול, עומד בסטנדרטים אירופאיים ומכיל את הציוד הרפואי המשוכלל והחדיש ביותר בתחום האסתטיקה הדנטלית. כמו כן, בית החולים מעסיק צוות מקצועי ומנוסה של רופאים מקצועיים, שמספקים לכל מטופל יחס אישי וכמובן טיפול ברמה הגבוהה ביותר. ניתן ליהנות מציפוי חרסינה לשיניים למינייט או EMAX במחיר חסר תקדים, העומד על כשליש מהמחיר בארץ. זוהי דרך נפלאה ליהנות מרפואה ברמה אירופאית, אך במחיר שיכול לחסוך לכל אחד אלפי שקלים.
כיצד להשיג את החיוך המושלם במחיר משתלם ובצורה המקצועית ביותר?
בית החולים ארדם שבאיסטנבול, מציע ציפוי חרסינה לשיניים ברמה הגבוהה ביותר. חשוב לציין כי ציפוי חרסינה לשיניים בחו"ל כולל חבילת VIP המספקת למטופל ולמלווה שלו שהות במלון 5 כוכבים, הסעות משדה התעופה ואף הסעות לבית החולים וחזרה. עם זאת, המחיר הכולל שהות במלון יוקרתי, עדיין עומד על כשליש מהמחיר בארץ. עבור 250 דולר לשן, ניתן ליהנות מציפוי לימינייט או EMAX ברמה הגבוהה ביותר. לימינייט נחשב לחומר ציפוי מעולה, המחזיק מעמד לאורך שנים . מדובר על עלי חרסינה דקים המשפרים את מראה השן ומספקים לו גוון לבן ובוהק. ציפוי EMAX הינו ציפוי מפורצלן, הנחשב גם כן לעמיד ואיכותי במיוחד. שתי האופציות מתאימות למצב של שיניים סדוקות או שבורות, שיניים עקומות או עם מרווחים, כתמי צבע או שיניים שחוקות. לאחר הטיפול, השיניים יקבלו מראה אחיד ולבן, ללא מרווחים ובמראה אסתטי ורציף.

הוסף תגובה