קלפי מודעות למאמנים אישיים

 נמאס לכם להרגיש כמו עלה נידף ברוח? פתיחה של קלפי מודעות תאפשר לכם להבין מי אתם ולאן אתם צריכים להגיע, על ידי זיהוי החזקות והחולשות שלכם. מדובר בתופעה שצוברת תאוצה בתקופה האחרונה, ובצדק.

רבים מאתנו מרגישים שאנו לא מנצלים את הפוטנציאל שלנו, תקועים במקצוע שלא מדבר אלינו ובעצם כל מה שאנחנו עושים בחיים, כל פעולה שאנו נוקטים בה לא מובילה אותנו למקום הנכון.

אבל מהו בעצם המקום הנכון? איש מאתנו לא יודע באמת מה נכון עבורו, ובמצב כזה אנו כמו עלה נידף ברוח; במקום לשלוט ולהשפיע על הגורל שלנו, אנחנו נותנים ליקום לעשות בנו כרצונו. הגיע הזמן לשנות את המצב ולהשיג שליטה!

השימוש בקלפי מודעות

בתקופה האחרונה, קלפי מודעות החלו לתפוס תאוצה. מדובר בתופעה שהפכה להיות פופולארית מאוד, אף בקרב אנשים שמעולם לא האמינו בשיטות שכאלה. הסיבה לפופולאריות המתגברת היא ככל הנראה העובדה שהשיטות הסטנדרטיות לא לגמרי מצליחות, כדוגמת מבחני קריירה ותעסוקה למי שרוצה שינוי תעסוקתי.

קלפי מודעות מציגים פרספקטיבה שונה ויכולים לעזור לנו למצוא את הייעוד שלנו ואת הדרך שבה נגיע ליעד הזה וסוף כל סוף נוכל לממש את הפוטנציאל שגלום בתוכנו.

העצמה אישית מתוך הבנת ה"אני"

כאשר אדם מבין מיהו, הוא יכול לממש את הפוטנציאל שלו, וכאן טמונה למעשה היכולת של קלפי אימון להביא את האדם למקום של העצמה אישית. בעזרת פתיחה פשוטה של הקלפים ופירוש נכון, כל אחד מאתנו יכול להבין מה החולשות והחזקות שיש לנו, ואיך אנחנו צריכים או יכולים להשתמש בהם כדי להגיע לייעוד שלנו בחיים.

כמובן שהעצמה אישית היא תהליך, והרבה אנשים נתקלים במחסומים, אבל קלפי מודעות ניחנו ביכולת לגרום לאנשים להיפתח ולדבר, מה שעוזר למאמנים להבין אותם טוב יותר ולהדריך אותם בהתאם.

לקרוא את הקלפים באופן עצמאי

בשל הפופולאריות שהולכת וגוברת, היום ניתן ללמוד איך לפתוח וכיצד לקרוא קלפי מודעות. הקורסים האלו יכולים לתת לנו את הכלים המעשיים לפתיחה אישית כדי שבכל שלב בחיים שבו אנו מרגישים התלבטות, אנחנו יכולים לשאול את השאלה, לעשות פתיחה של הקלפים ולקבל תשובה.

בסך הכל מדובר במשהו פשוט למדי, אך בכל זאת לא כל אחד מצליח לעשות קריאת קלפים בצורה נכונה ומדויקת. בדרך כלל, אלו אנשים שמחוברים יותר לרוח שיכולים לבצע קריאה בצורה טובה יותר, שהרי לא מדובר במדע מדויק.

לסיכום

קלפי מודעות הם לא דרך שגרתית לחיפוש עצמי והעצמה אישית, אבל הם שיטה שיכולה לעבוד אם הפתיחה והקריאה של הקלפים מתבצעות בצורה הנכונה. מי מכם שנמצא בצומת דרכים, מתלבט לגבי החלטה כלשהי או מרגיש שלא ניצל כראוי את הזמן והאנרגיה שלו, יכול עתה לשנות את המצב ולשפר את אורח החיים.

 

הוסף תגובה