המצבים בהם אתם שותים קפה

חשבתם פעם על כל המצבים בהם אתם שותים קפה? הינה כמה שבטוח קרו לכם.

קפה נמס של בוקר עם עיניים עצומות – יש שני סוגים של אנשים אלו שפותחים את העיניים לפני שהם שותים קפה ואילו שלא מצליחים ומכירים את כל הנדרש להכין קפה גם כשהם עם עיניים עצומות כמעט לגמרי.

קפה למשרד בכוס טייק אווי בדרך לעבודה – הילדים מציקים, הזמן רץ מהר, למי יש זמן להכין קפה הפוך של בוקר, המזל שבדרך תמיד יש איזשהיא רשת בתי קפה שבה אורזים לכם קפה לאטה בכוס טייק אווי.

אספרסו קצר באמצע היום ליד המשרד – היתה ישיבה סוערת מאוד, סתם בא לכם ריכול עם קולגה מבלי שאף אחד ינסה לקרוא את השפתיים שלכם. בדיוק מסיבה זאת המציאו את קפה הקרוב למשרד. מכיוון שזה אמצע היום יש זמן אולי לאספרסו קצר תוצר של מכונות קפה עם סיגריה בצד.

 

קפה רע וחלש שהמזכירה הכינה – אתם אמרתם שני סוכר וקצת חלב, בני אמר עם סוכרזית ונטול, דני בכלל רוצה תה עם חלב, היא חדשה בלחץ ופשוט בלבלה הכל במקרה הרע, במקרה הטוב זה סתם יצא לא בדיוק כמו שבקשתם

אמריקנו עם חבר ישר אחרי העבודה – לפני הדייט של הערב, לעוד ריכולים בעינייני עבודה, חלום על עוד סטרט אפ. ההרגל הזה של ישיבה בבתי קפה הוא אורבני במהותו.

קפה קצר בדייט ראשון – אין הרבה דברים מביכים כמו דייט ראשון, קפה קצר כלשהו משמש כשעון החול שמתזמן לנו את אורכו של הדייט

קפה ארוך בדייט שני – עברתם בשלום את הדייט הראשון. בשני אתם מרגישים הרבה יותר נינוחים ומרשים לעצמכם כבר הפוך גדול במאג.

קפה נטול קפאין רק בטעות – אצל חבר או בפגישה מחוץ למשרד. שואלים אותכם, רוצים קפה? אתם עונים בלי לתת תשומת לב, כן! ואז מגיע משהו שנראה חום אבל הטעם שלו….

קפה אמריקאי רע במיוחד בדיינר אמריקאי – האמריקאים יודעים לייצר מכוניות ארוכות, סרטי אקשן טובים ומטוסי קרב מהירים. קפה הם לא יודעים להכין. והכי גרוע זה הקפה של הדיינרים. מומלץ ללכת על בירה במקום.

קצת אספרסו עם הרבה אלכוהול בקפה אופנתי בסוהו – אתם בטיול שופינג או בנסיעת עבודה בניויורק. פתחו את את הטיים אאוט המקומי וחפשו את בית הקפה האופנתי התורן.

קפה טורקי שהגשש הכין במילואים – להכין קפה טורקי זו אומנות. הגששים שהם אלופים בלזהות עקבות. בדרך כלל גם מצויינים בלזהות את הנקודה שבה צריך להוריד את הקפה מהאש.

קפה בוץ עם קצת חול בטיול ג'יפים – עזבתם את הילדים והנשים בבית, עליתם על הג'יפים לטיול סופש רק של גברים בנגב.הרבה דברים בטיול הזה עדיין פתוחים אבל בטוח שבסוף היום תהיה שקשוקה, וקפה בוץ עם קצת חול של מדבר.

קפה חזק שמציל אתכם מנמנום בכביש הערבה – אתם אחרי שלוש שעות בדרך מתל אביב, קצת פקקים, קצת 140 קמ"ש על הספידומטר מה שבטוח שכשאתם מגיעים לחצבה, עין יהב או לפונדק של כושי אתם זקוקים לזריקת ערנות בדמות קפה.

קפה וסיגריה – אין כמו קפה וסיגריה. ורצוי שיהיה אחד ארוך שהסנכרון בינם יהיה מושלם.

 

הוסף תגובה