הקפה שלי- כל מה שחשוב לדעת

הקפה שלי…

 בכל הזדמנות, ובמיוחד בכל בוקר אנו אוהבים לשתות את הקפה שלנו. יש כאלו שלא יוותרו על קפה שחור חזק ויש כאלה שאוהבים את הקפה הנמס במידה מדויקת של כמות החלב.

כך או כך, רובנו מסכימים שעל קפה משובח לא נוותר במיוחד כאשר מדובר בבית קפה יוקרתי.

בתי הקפה הולכים ותופסים תאוצה כל הזמן. הם הפכו לחלק מתרבות הפנאי והבילוי שלנו ואנו אוהבים לקחת בכך חלק במשך כל שעות היום, בין אם מדובר בפגישת עסקים או בעוד פגישה חברתית, לקפה על השולחן יש מקום של כבוד. מי לא מכיר את המשפט:"בואו ניפגש על כוס קפה?"

טעמו הייחודי והדומיננטי של הקפה המתקבל מ מכונות קפה בהשוואה לזה שאנו מכינים באופן שיגרתי בבית, בא לידי ביטוי בארומה שלו, בטריות המקסימאלית המתקבלת ובדרגת חמיצותו המדויקת.

 

זאת ועוד, באמצעות מכונות קפה ניתן להגיע לשלל טעמים היות ותערובות הקפה המוזנות מורכבות ממספר זנים של פולי קפה.

בהפעלה של מכונת קפה ניתן לשלוט על מידת החליטה ועל ריכוז הקפה ואפילו על מידת הקצפת החלב כך שיתקבל הקפה המושלם מבחינת כל אחד מאיתנו.

ואין מי שיתנגד לכוס קפה משובח מ  מכונות קפה אספרסו שהרי גם במשך היום כולנו נשמח למנת אנרגיה קטנה וטעימה שתשמור אותנו ערניים למשך היום.

מה שלא כולם יודעים הוא שבניגוד למחקרים רבים בגנות הקפה, יש מחקרים רבים שסגולותיו חשובות לאין שיעור ויש לשתות קפה במינון נכון ולא מוגזם.

סיוע בעיכול והענקת תחושת שובע עד לשיפור יכולת הזיכרון והרגעת כאבי ראש הם חלק מיתרונותיו ועוד לא דיברנו על שיפור הכושר הגופני.  

  לאחרונה, הולכת ומגברת ההתעניינות במכונות קפה אוטומטיות וחצי אוטומטיות מאחר וגם המחיר שלהן הפך להוגן יותר בעקבות התחרות בין יצרניות מכונות הקפה על הלקוח.

ואם באמת נבחין סביבנו נראה יותר ויותר מכונות קפה רבות במטבחים פרטיים ובבתי עסק רבים. כל מי שרוכש מכונת קפה נהנה לא רק מאחריות מקיפה על חלקי החילוף

ו תיקון מכונות קפה , אלא מקפה משובח ואיכותי בכל זמן שהוא חפץ הן בבית והן במשרד.

ועם נתון של 50 מיליון כוסות קפה שהישראלים שותים בשנה ( לפי הנתונים של הלמ"ס) אין זה פלא שמכונות הקפה נמצאות בעלייה מתמדת במכירותיהן.

הוסף תגובה