חברות קייטרינג בשפלה-הבדלים ודגשים

סוגיית השכרת חברה מתאימה מטרידה רבים מהאנשים אשר רוצים לארח אירוח משמעותי שייזכר לאורך זמן רב. בדרך כלל, כאשר אנחנו שומעים את צירוף המלים קייטרינג בשפלה, אנחנו רואים בעיני רוחנו אולם או גן אירועים ובו שולחנות עמוסים כל טוב, וכניסה שבה מוצבים עובדי חברת הקייטרינג לאירועים, ולצידם דוכנים ועליהם המנות המיועדות להיאכל בקבלת הפנים. אבל יש מתכונות שונות לקייטרינג ולא כולן בתנאים חגיגיים.

למשל קייטרינג בשפלה לאירועים שונים הנערכים במקומות שאליהם מגיעים במסע אל הטבע והנוף. כאשר עורכים טיול בטבע לא תמיד יש מקום לאכול בו באופן מסודר, ודאי לא ארוחה חמה. לכן, חשוב לבחור חלופה לארוחה. אפשר להצטייד בסוגים שונים של 'פינגר פוד'- מנות אישיות וקטנות שניתן לחטוף במהירות. פינגר פוד יכול להיות למשל כריכים, ירקות, פירות (למשל פירות יבשים שמוסיפים אנרגיה), סוגים מסוימים של גבינות ועוד. ללא ספק, לאירועים בחוץ חשובה ההתאמה בין התקציב שייעדתם לנושא זה ובין אופי האירוע.

אז איך בעצם בוחרים קייטרינג בשפלה?

כאשר מתכננים קייטרינג לאירועים  נפתח בפנינו שפע בלתי נדלה של אפשרויות. ככל שהאירוע גדול ומושקע יותר כך, כמעט בהכרח, אין לוותר על סקר שוק יסודי לבירור האופציות השונות. כמו כל המארחים גם אתם רוצים שידובר על האירוע שלכם רבות. אתם ודאי יודעים כי לשם כך נדרשות מחשבה והשקעה מרובות. אחד המרכבים החשובים, אולי המרכזי (בין שאנשים מודים בכך ובין אם הם מסכימים על כך בשתיקה) הוא המזון, האוכל. מה עושים? מתייעצים עם חברים שנהנו משירותיה של חברה המספקת שירות קייטרינג לאירועים. וזאת על מנת לקבל רשמים כנים ואמיתיים ללא אינטרס.

איך לבחור את מאכלי התפריט השונים?

לא בטוח שהאורחים שלכם ייהנו משוק של כבש שיונח על אודות שולחנם ויחייב אותם למלאכת ניסור נמרצת כדי ליהנות מנתח ממנה. אם לוקחים בחשבון נסיון וטעם אישי, מרבית האורחים מעדיפים שבקבלת הפנים הם דוגמים וטועמים את המאכלים שלא אוכלים בשגרה. אם מוגשת אומצת בשר עסיסית או נתח קצבים חשוב להדגיש לחברת הקייטרינג בשפלה לעשות זאת במנות קטנות ונוחות. מכאן נובעת ונגזרת חשיבות התכנון המוקפד על שירות כמו קייטרינג. החברות המספקות שירותי קייטרינג בשפלה יוכלו להציע לכם הצעות לכל סוג וגודל של אירוע ולכל מספר משתתפים.

הוסף תגובה