מגשי אירוח-בופה מסוג אחר

כאשר עורכים מפגש משפחתי, ניתן להסתייע בשירות קייטרינג מקצועי של חברה המתמחה בהסעדה באמצעות מגשי אירוח. ניתן לתכנן ולהזמין תפריט מבוקש מבעוד מועד, בשרי או חלבי ואף תפריט משולב. יתרון נוסף הוא היכולת להתאים את סוג המזון לשעה שבה הוא אמור להיאכל. לדוגמה: באירוע עסקי של חברה, שבו נערכת הפסקת-אוכל בשעת תפר שבין בוקר לצהריים, ניתן  להזמין מגשי אירוח המכילים פלטת גבינות, בורקסים חמים, פיצות, דגים, רצועות עוף ועוד. מגשי אירוח מאפשרים לכם למצוא את הפתרון הקולינארי המתאים לכם ביותר בכל אירוע שאתם עורכים.

מגשי אירוח- לבית ומחוץ לו

מגשי אירוח זהו פתרון מצוין לאירוח. אין צורך לערוך שולחן. אין צורך לשטוף כלים. לא צריך לשבור את הראש בקניות, בהכנות, בבישולים, באפייה, בחיתוך, בצלייה, במילוי, באידוי, בקירור, בחימום, בהפשרה. האוכל בא מוכן. לא צריך מפה, לא צריך כיסא, לא צריך שולחן. אפשר לאכול בעמידה. לא צריך צלחת. לא צריך סכו"ם. לא צריך כמעט כלום. כשהכול קרוב,  במרחק ריח. "חיש קל הניחה אותם אשתי על מגשי אירוח ולפתע הוצף הסלון ריח מאפים טריים, אשר משכר ממנו היה רק ריחו של הקפה… "

מגשי אירוח מאפשרים לנו לארח בנוחות, ללא טרחה, ללא צורף לשטוף כלים. את המפיות היפות, הצבעוניות, שעליהן מניחים את המזון אנחנו זורקים ולפעמים, כשאיש מהאורחים אינו רואה, אנחנו רק נושפים מהם את הפירורים, מקפלים אותן יפה-יפה, ומשתמשים בהן באירוח הבא…היות שלא תמיד או אם לדייק: בדיוק ההיפך- (כמעט) תמיד לא יודעים מתי האורחים יגיעו, מגשי אירוח מוכנים בכל עת לאפשר לאורחים זה עתה באו לנשנש משהו, לשבור רעב וצמא, ליהנות מתקרובת עשירה, לטעום משהו קטן.מגשי אירוח הם פתרון קולינארי לכל אירוע, קבלת פנים, מסיבה, ישיבה, מפגש חברים.

אם נסכם את הדברים, היתרון המשמעותי הוא העובדה שמגשי אירוח מגישים את האוכל לאורחים. הם לא נדרשים לחפש אחריו. הוא מגיע ישירות אליהם.  כאשר מדובר באירוע חשוב לנו זהו יתרון חשוב בהחלט אשר יגרום לאירוע להיזכר לאורך זמן אצל האורחים שלנו. הרי כולנו יודעים שמה שעושה את ההבדל זה שירותי ההסעדה. אנו עומדים לרשותכם ולפי העדפותיכם, ניתן להזמין ולקבל מחברה המציעה שירותי הסעדה מגשים עמוסים בכל טוב.

הוסף תגובה