קייטרינג לאירועים קטנים במעמד מחייב

קייטרינג לאירועים קטנים מה ההבדל בין אירוע גדול לבין אירוע קטן? מבחינתנו אין כל הבדל: יש חברות קייטרינג אשר  מייחסת באותה חשיבות ומקדישה אותו מאמץ להכנת קייטרינג לאירוע המבוקש ואפילו באירועים קטנים הדגש גדול יותר  . הכנת קייטרינג לאירועים קטנים מתחילה מאפיון והגדרה של אופי האירוע ומרכיבים שונים רלוונטיים בו כגון: סוג האירוע ( חברתי, עסקי, משפחתי) המיקום, הזמן (עונה בשנה והשעה ביממה), מספר המשתתפים ועיסוקם, הצרכים, הרצונות, הטעמים, ההעדפות, הציפיות. שקלול כל המרכיבים מקל ומסייע לבנות תפריט ייעודי המתאים באופן מיטבי למשתתפי האירוע.

קייטרינג עבור אירוע קטן מתאפיין בעיקר במספר משתתפיו, אבל אם וכאשר מדובר, לדוגמה, באירוע מתמשך, סביר שתהיה דרישה לארוחה בעוד במפגש קצר, לעומת זאת, יש מי שיסתפקו בקפה ובעוגה או בכיבוד קל שיכלול רצועות חתונות של פירות וירקות, גבינות, מאפים מלוחים ומתוקים, וכל מה שניתן להגישו באופן יפה ואסתטי על מגשי אירוח.

כדי לתכנן את התפריט לאירוע המתוכנן כדי לתת מענה מיטבי לנושא ההסעדה במהלכו. כאן נכנס השף אל התמונה אשר מבצע אתכם התאמה מלאה בין אופי האורחים אל האוכל שיוגש במעמד האירוע  אם אתם עורכים יום עיון, כנס שמספר משתתפיו מועט, מפגש חברים, מסיבת יום הולדת במתכונת מצומצמת- יהיה סוג האירוע אשר יהיה, אתם יכולים להפתיע את משתתפיו בארוחה טעימה ומזינה, בשרית או חלבית, גם אם התקציב שלם מוגבל. ניתן גם לעשות אירוע קייטרינג בשרי עבור אירוע אירועים קטנים

מבחר עשיר של חלופות

אנחנו מזמינים אתכם, כאן ועכשיו, לערוך מסע קולינארי (וירטואלי) ,אשר גם בהעדר יכולת לטעום את המאכלים המעוררים תיאבון תוכלו להתרשם מהמגוון שלהם, מאיכותם, מטריותם, מהתוספות המעשירות את טעמם, ממבחר הסלטים, הגבינות, הבשרים, המאפים, הפסטות, הקינוחים ולבחור מהשפע המוצע לכם. לאחר אפיון האירוע ופגישה מקדימה שבו יסגרו הפרטים הכללים של האירוע יהיה אפשרות לערוך טעימות

יתרונות המזנון החופשי

תכנון המרכיב הקולינארי באירוע מהווה אחד המפתחות החשובים להצלחתו. גם כאשר לא מסבים סביב שולחן ערוך ודווקא במתכונת הסעדה של מזנון חופשי, יש אפשרות לאכול לאורך כל האירוע ללא צורך בקיום שעת אוכל רשמית ומסודרת. הגישה החופשית אל המזנון לא מחייבת עריכת הפסקה מיוחדת לאוכל; כך יכול כל אחד מהמשתתפים לגשת ולבחור מזון כרצונו מבלי לקטוע את רצף הפעילות.

אם אתם עורכים אירוע קטן שנמשך שעות אחדות, תוכלו לפנק את משתתפיו בפינת קפה וקינוחים שתאפשר להם "לתדלק" את עצמם במנת- אנרגיה מעוררת בכל עת.

אנחנו מאפשרים לכם לבחור את כל מה שכלול בשירות קייטרינג לאירועים קטנים על פי רצונכם. הניסיון, המקצועיות, האהבה והזכות הגדולה לספק לאנשים את המוצר ואת השירות שאנחנו שוקדים עליהם מתוך תחושת אחריות ומחויבות לספק את הטוב ביותר הופכים עבורנו כל אירוע לשליחות. בהצלחה לכולנו. 

הוסף תגובה