קייטרינג לבר מצווה באווירה אותנטית

קייטרינג בר מצווה חשבו על בסגנון  ובטעם איטלקי. חשבו על ניחוח של מקום אחר, רחוק, אבל בה במידה גם קרוב ומוכר. יש חברות קייטרינג שמציעות לכם תפריט מנצח לאירועים בכלל ולבר מצווה בפרט. גם כאשר לאחר שתטעמו את המאכלים המוצעים לכם בתפריט שייבחר על ידכם או לפני הבחירה, כדי להיות סמוכים ובטוחים כי בחרתם באוכל הטוב והטעים ביותר, אין, אכן, טוב ויפה ממראה עיניים. לכן  חברות הקייטרינג מקימות אתר אינטרנט  על מנת להרהיב את עיני הגולשים בו ולעורר בהם תיאבון.הכנות עבור קייטרינג לבר מצווה לעיתים יכולות להיות מתישות ,חברות הקייטרינג  והשותפים הנאמנים למלאכת יומם- הכנת קייטרינג לבר מצווה ולאירועים נוספים- חברתיים, עסקיים, משפחתיים;  מסיבות רווקים/רווקות, ימי הולדת, ימי כיף וגיבוש, מסיבות גיוס/שחרור וכל אירוע שגם אם אין בו בהכרח סיבה למסיבה- עצם קיומו הוא סיבה מספיקה ליהנות בו מאוכל טוב.

 מתווה מושלם לשירות קייטרינג לבר מצווה

אחת מתחומי ההתמחות שלנו הוא הכנת קייטרינג לבר מצווה. לא רק המבוגרים שיוזמנו למסיבה ייהנו משפע האוכל ומהמגוון העשיר שלו; גם ילדים ימצאו בו כל מה שהם אוהבים. המקצועית והניסיון מאפשרים לנו להציע ללקוחותינו מתווה שלם, מודולארי, של תכנית קייטרינג, כזה שאפשר להוסיף עליו או לגרוע ממנו- הכול לפי הרצון, ההעדפות ו- כמובן- התקציב העומד לרשותכם.שירות הקייטרינג, המבוסס על מכלול התפריטים העשירים שלנו, מציע ארוחה מזינה, משביעה,  ניתנת אפשרות לבנות תפריט ילדים הכוללת בר פוקצות,המבוגר HOME MADE  עם כל התוספות האהובות , ניתן לשלב עמדות של מיני שניצל מחזה עוף טרי כאשר כל אורח יכול למצוא בה את המאכלים האהובים, פאר היצירה של המטבח האיטלקי שמזמן לכל סועד חוויה קולינארית המבוססת על שילוב של מראה, צבע, מרקם, עיצוב, אסתטיקה ויותר מכל- הטעם. הטעם שאין שני לו.

היום המשמעותי בחיי ילדכם או ילדתכם

מסיבת בר או בת המצווה היא אירוע מכונן בחיי מי שמגיעים למצוות. היא מסמלת וממחישה, הלכה למעשה, את המעבר בין ילדות לנעורים. בר המצווה הוא יום מיוחד גם לפי ההלכה והמסורת היהודית. החגיגיות שלו באה לידי ביטוי בטקס הייחודי, בדרשה, ובכל המאפיינים את הכבוד שרוחשים האורחים לחתן או לכלת השמחה. מה שתורם לאווירה החגיגית תרומה חשובה ומשמעותית ביותר הוא האוכל. אנו מציעים לכם, משפחות יקרות החוגגות בר או בת מצווה קייטרינג לבר מצווה באיכות בלתי מתפשרת. אנחנו בוחרים בקפידה רבה את חומרי הגלם המשובחים ביותר, לא חוסכים שום מרכיב באופן ההכנה, מתבלים את התבשילים השונים בתבלינים,  ניתן לתת לאירוע נופח איכותי ע"י יצירת האירוע בחצר הבית ובכך כל בישול לאירוע התקיים בחצר הבית הטריות הריחות והמראות יבואו לתוצאה מושלמת האוכל שמטובל בהרבה עשבי תיבול ובעיקר- באהבה הרבה והגדולה שלנו למזון ולאנשים. מזל טוב ובתיאבון.

הוסף תגובה