טאבון – לא רק במסעדה!

טאנשים מדברים על אוכל שזה עתה יצא מהטאבון והם כבר מתחילים להיות רעבים – מדמיינים כיצד ייתנו את הביס הראשון ויתמוגגו מקריספיות ממכרת, ועל כן אם גם אתם מחבבים מאפים ואוהבים את הקונספט, הגיע הזמן להבין שממש כפי שכיף לדעת שיש בגינה מנגל, כך גם כיף לדעת שיש בגינה טאבון. במה בדיוק מדובר ומה ניתן להכין בטאבון מלבד פיצה ופוקצ'ה? להלן מידע טעים במיוחד:

טאבון – מעבר לחוויה קולינרית

ראשית נתחיל מההתחלה – המילה טאבון לקוחה מערבית ומשמעותה "תנור", ואכן בתנור מסוג זה ניתן להכין מגוון מאפים ואף לא רק כאלו שיוצאים עם מעטה קריספי מעורר תיאבון, אלא גם שלל מנות יותר מיוחדות שלא אפשרי להכין באמצעות תנורים רגילים. מה עוד? באמצעות טאבון לגינה ניתן לאפות מאוד מהיר ובאופן כללי זוכים ליהנות מסך החוויה, משמע ממש כפי שעומדים סביב המנגל ומחכים שעוד נתח יירד מהרשת, כך במקרה זה כולם נאספים מסביב ומגלים עניין במה שעומד לצאת מבטן הטאבון.

רעיונות למנות לוהטות

אז מה עוד ניתן להכין מלבד פיצות, פוקאצ'ות ולחמים? ובכן טוב לדעת שבין היתר גם ניתן להכין דגים, עופות ואפילו בשרים וקינוחים. מבקשים רעיונות? להלן כמה:

  • קראמבל תפוחים – מכירים את אותו קראמבל תפוחים מעורר תיאבון שמושתת על שיבולת שועל, תפוחים וקינמון? ובכן גם הוא עשוי לקבל טוויסט מעניין אם רק תכניסו אותו לתוך הטאבון.
  • שוק טלה ממולאת – חשבתם שנתח בשר שלם לא נכנס לתוך טאבונים? טעות בידכם! אם רק תמצאו מתכון טוב ותנסו, אתם עשויים להתאהב במנת בשר חדשה – בהחלט לנסות בבית!
  • קציצות טונה מקופסת שימורים – אין לכם בבית נתח בשר אלא רק קופסת שימורים והילדים כבר ממש רעבים? ובכן גם עם טונה משימורים הטאבון יודע לעשות קסמים.
  • מסחן דגים מוגשים על פיתה לצד עגבניות צלויות – להלן מנה שבה כל מרכיב מוכן בנפרד בטאבון ובסוף הכול מתחבר ביחד לכדי יצירה שלמה ומאוד טעימה.
  • סטייק בטאבון – עם כל הכבוד לעופות ודגים אתם אנשים של בשר? ובכן אם רק תנסו, תגלו את הסטייק שלכם מחדש – סטייק בטאבון היא בהחלט מנה שאתם חייבים לנסות!
  • אנטיפסטי – מחפשים משהו קליל לצד הפוקצ'ה? אין כמו אנטיפסטי מקורמל שזה עתה יצא מהטאבון.

עומדים למצוא אהבה חדשה

הטאבון בקלות יכול להחליף את המנגל או מעשנת ויש סבירות גבוהה שאתם עומדים למצוא אהבה חדשה. מכאן שאם כבר רוכשים טאבון ביתי, החלו לחפש אחר מתכונים מיוחדים – עומד להיות סופר טעים! מה עתה? רק נותר להבין איזה טאבון לגינה אתם צרכים, איזה גודל עדיף, לוודא שהטאבון בין היתר גם מעוצב (בכול זאת הוא תופס מקום בגינה) והכי חשוב לוודא שמדובר בטאבון איכותי ששייך לחברה ידועה. 

הוסף תגובה