יין ישמח לבב אנוש, ובעצם גם וודקה, או בירה, או וויסקי טוב

ישראל אומנם אינה ידועה כמדינה בעלת תרבות שתייה וצריכה של אלכוהול, ובכל זאת, בזמנים מסוימים, המשקה הנכון הוא בדיוק ה-דבר, ואז, אנחנו לא רוצים להתפשר באיכות. כך, למשל, משקאות אלכוהוליים מהווים רכיב אינטגראלי בכל אירוע ראוי לציון, כגון חתונות ואירועים משפחתיים אחרים, אירועי חברה, כנסים המתקיימים בערב וכן הלאה.

אומנם באירועים רבים פשוט מזמינים שירותי באר, על מנת לכסות את נושא המשקאות האלכוהוליים, אולם עסקים רבים בתחום שירותי הבאר מציעים תנאים וחבילות שירות שלא בהכרח עונים על רצונו של הלקוח. שירותי באר לרוב מציעים שלוש או ארבע דרגות של שירות, כאשר הרמות הנמוכות מאופיינות יינותפשוטים תוצרת הארץ או יינות מיובאים שאינם איכותיים, וכן בוודקה פשוטה, מן הסוג שקצת מתביישים שהאורחים יראו. העסקה מתבצעת לפי מספר בקבוקים ולפי כמות האורחים. לרוב, משתמשים לקוקטיילים בוודקה זולה יותר, ואילו וודקה לשתייה בפני עצמה, משתמשים בוודקה האיכותית.

הלכה למעשה, רשת האינטרנט מלאה בסיפורי זוועות על ספקי שירותי באר שערבבו משקאות זולים עם יקרים, מהלו משקאות, או אף הגדילו לעשות והשתמשו אך ורק ביינות ובוודקה זולים ושמרו לעצמם את המשקאות היקרים. לכן, יותר ויותר אנשים בוחרים לעשות "הפרדת כוחות" ופשוט להפקיד בידי הבאר את נושא הקוקטיילים והמשקאות הרגילים, ואת נושא המשקאות האיכותיים לנהל בעצמם.

רכישה עצמאית של משקאות כגון יינות משובחים תוצרת הארץ או מחו"ל, וודקה מסוגים שונים, וויסקי ישן וטוב וכיו"ב מאפשרת לשדרג את שירותי הבאר עם משקאות איכותיים, אותם מביאים עצמאית. כך יכולים האנשים מן היכולת לפנק את אורחיהם ביינות איכותיים ובוודקה משובחת, תוך חיסכון משמעותי בכסף.

בניגוד לדעה הרווחת, לא צריך לחכות לנסיעה לחו"ל, או לנדב חברים ומכרים שנוסעים לחו"ל בשביל לרכוש משקאות בזול. חיפוש מהיר באינטרנט, יפתח בפניכם צוהר לשוק עשיר ומגוון המציע מגוון עצום של משקאות אלכוהוליים במחירים סיטונאיים ואטרקטיביים ביותר.

עסקים רבים המספקים שירותי באר מסכימים לקבל משקאות אשר רכש הלקוח באופן עצמאי ולחלק אותם במסגרת האירוע והשירות אותו הם נותנים. עם זאת, גם במקרים אלה ישנם סיפורים על לקוחות אשר נכוו, כאשר נעשה שימוש לא הוגן במשקאות שרכשו. פתרון טוב, גם אם לא מושלם, הוא לא להעביר את המשקאות היקרים יותר דרך שירותי הבאר כלל.

כך, למשל, יינות ניתן להציב על השולחנות מראשית האירוע. דרך נוספת היא להפקיד את היינות בידיי חברת הקייטרינג. אותו הדין ניתן לבצע לגבי וודקה. דרך נוספת לפתור את הסוגיה לגבי משקאות כגון וודקה, וויסקי, ברנדי או כל משקה יקר, היא להפקיד את המשקאות היקרים בידי חברים או בני משפחה עליהם סומכים ואלה יוודאו כי המשקאות האיכותיים יגיעו ליעדם.

 

לחיים! 

הוסף תגובה