למה לרכוש מכונות קפה למשרד?

כיום כל בעל עסק מבין כי כמעט בלתי אפשרי לנהל משרד ולשמור על עובדים ולקוחות מרוצים ללא הוספה של מכונת קפה למשרד. בשנים האחרונות, ניתן למצוא יותר ויותר בתי עסק אשר בוחרים לשים מכונות קפה למשרד והסיבות לכך הן שונות ומגוונות.

 

איך נשדרג את נושא הכנת קפה למשרד?

הפתגם אומר – אם אינך יכול להילחם בהם הצטרף אליהם. רמת החיים בארץ עלתה, אנשים מטיילים בעולם, רואים איך מתנהלים שם העניינים ורוצים שגם אצלנו יהיו תנאים טובים. רכישת מכונות קפה למשרד מהווה דוגמה מובהקת להעלאת רמת החיים של העובדים. יבואנים זריזים נחפזו לייבא סוגים שונים של מכונות קפה למשרד וכל מה שנשאר לנו זה ללכת ולרכוש אותן. נשאלת רק השאלה מה לקנות כדי שנוכל להכין קפה אספרסו איכותי במשרד?

 

למה כדאי לרכוש מכונות קפה למשרד?

פעם היו מכינים קפה למשרד כמו שהיו מכינים בבית – התקינו פינת קפה למשרד עם קומקום קפה לחימום מים, חלב במקרר שתמיד החמיץ או נגמר, קופסת סוכר שלא פעם היו בה נמלים, ולעיתים קרובות הסוכר היה מגובש או סתם גמור והוסיפו ממתיק מלאכותי עם טעם לוואי נורא. השיש היה דביק לעיתים קרובות ולא פעם לא היו כוסות נקיות כי לאיש לא היה חשק לנקות ולסדר את פינת הקפה. כל עניין הכנת הקפה למשרד לא עורר באיש רצון להתעסק בהכנת קפה למשרד, ולא פלא שעובדים שרצו קפה למשרד הזמינו קפה אספרסו מבחוץ, או יצאו החוצה לשתות קפה אספרסו טעים ואיכותי וכך בזבזו כסף וזמן.

 

 

 

סוגים של אריזות קפה אספרסו למכונות קפה למשרד

  • פולי קפה – קונים פולי קפה לא טחונים, וטוחנים ומערבבים לבד בתוך המכונה. שיטה טובה למומחים בסוגי קפה ובעלי טעם מעודן שמבינים בקפה ורוצים לשלוט בהכנת תערובת הקפה ובמידת הטחינה שלו. מתאים למשרדים מעטים בלבד בהם יש מישהו שמבין ומוכן להקדיש מזמנו להכנת קפה אספרסו למשרד.
  • פודים – הכוונה למעין שקיות המכילות אבקת קפה מוכנה במיוחד למכונת אספרסו. הם יקרים אבל מפשטים מאוד את תהליך הכנת הקפה. פשוט מניחים אותם במכונת הקפה ואחרי שהקפה מוכן משליכים אותם לפח. הכנת קפה עם פודים מדויקת מאוד והתוצאה יוצאת תמיד אותו דבר. פודים  חוסכים לנו את המשימה המרגיזה של שטיפת כלים, אבל כאמור, מחירם יקר.
  • קפסולות – הקפסולות עשויות מאלומיניום והן נשמרות  בוואקום ולכן אשר מאפשר לשמור על טעמו האיכותי של הקפה במשך שנה. הן יקרות ולכן יש רק מבחר מצומצם של סוגי קפה ארוזים בקפסולות ואפשר לרכוש אותן רק במספר חנויות. אפשר להכין מהן קפה רק במספר קטן של מכונות שמיועדות לשימוש בקפסולות בלבד ולכן אם נקנה מכונת קפה למשרד שעובדת על קפסולות כדאי שנוודא שיש לנו גישה נוחה לחנות שמוכרת קפה בקפסולות.

 

סוגי מכונות קפה למשרד

בחירה מוצלחת של מכונת קפה למשרד הוא עניין מסובך ולא זול. בשוק קיימים דגמים רבים של מכונות קפה למשרד וקשה מאוד לדעת מה להחליט ובמה לבחור.אחת השאלות החשובות היא עד כמה אתם רוצים לטרוח סביב מכונת הקפה למשרד. יש שלוש סוגים עיקריים של מכונות קפה למשרד:

  • מכונת קפה ידנית – מאפשרות שליטה מלאה בתהליך הכנת קפה אספרסו אך מצריכות מיומנות רבה בהפעלתן.
  • מכונת קפה חצי אוטומטית – מיועדת לצרכני קפה אספרסו שרוצים שליטה מסוימת בתהליך הכנת הקפה, אולם לא רוצים להתעסק בה יותר מידי. מכונות חצי אוטומטיות לא טוחנות את פולי הקפה ולא מודדות את המים שנמזגת לכוס. היתרון שלהן הוא מחירן הזול.
  • מכונת קפה אוטומטית – מכונה שעושה הכל בשביל חובב קפה אספרסו איכותי. כל מה שצריך לעשות הוא לבחור את סוג הקפה וללחוץ על כפתור מתאים. המכונות האוטומטיות הן יקרות אבל קלות ונוחות להפעלה וזמן כידוע שווה כסף.

הוסף תגובה