מכונות אספרסו למשרד – הדרך המושלמת לפנק את העובדים

במשרדים רבים ניתן למצוא היום מכונות אספרסו מעוצבות ומבריקות אשר חולשות על פינת הקפה של המשרד ומהוות אבן שואבת לכל העובדים. מכונות אספרסו במשרד משדרות יוקרה עבור הלקוחות ומעניקות לעובדים תחושה של פינוק ואכפתיות המגיעים מהמנהל.

 

למה צריך מכונות אספרסו למשרד?

מכונות אספרסו למשרד משדרגות בנוכחות שלהן כל מטבחון וקפה האספרסו שהן מפיקות בקלות ובנוחות משדרת לעובדי המשרד שהבוס דואג להם ורוצה שירגישו מוערכים וחשובים.

 

היתרונות הבריאותיים של קפה אספרסו

קפה מכיל קפאין שהוא חומר ממריץ ומעורר, משפר את הזיכרון, מזרז את חילוף החומרים בגוף ועוזר לתהליך פירוק השומנים בגוף. לקפה יש השפעה טובה על הבריאות בזכות נוגדי החמצון הנמצאים באופן טבעי בפולי הקפה ונמצא כי שתיית קפה אספרסו מפחיתה את הסיכון לחלות בסוכרת סוג שתיים, בפרקינסון, בסרטן המעי הגס בשחמת הכבד ובהיווצרות אבנים בכליות. מחקרים מראים שלקפה יש יכולת לכווץ את ריריות המעי הגס. מומלץ ללוקים בשלשול לשתות קפה אספרסו עם חצי לימון על קיבה ריקה. קפה אספרסו מסייע להקלה על בחילות ועצירות ולסובלים מאבנים בדרכי השתן מומלץ להרתיח פולי קפה במים ולשתות אותם מפני שקפה ניחן ביכולת לספוג סידן מהגוף. זו הסיבה שאנשים הלוקים במחסור בסידן צריכים להימנע משתיית קפה אספרסו.

 

 

מפולי קפה עד קפה אספרסו

שני סוגי הפולים הנפוצים ביותר בעולם הם "ערביקה" ו"רובוסטה". הערביקה שמקורו באתיופיה, נחשב לקפה איכותי יותר מהרובוסטה שנוצר כתוצאה מהכלאה גנטית שנועדה ליצור שיח קפה עמיד המסוגל לצמוח גם בגובה נמוך ובאקלים חם. הקפה גדל על שיחי קפה במטעי קפה ברחבי העולם. אחרי שהפרח הופך לפולי קפה הם נקטפים ומיובשים בשמש למשך כשבוע. לאחר הייבוש הפולים נאספים, עוברים ניקוי ומיון, נארזים ונשלחים לקלייה. בשלב הזה הם נקראים קפה ירוק. הקפה הירוק עובר קלייה בצנטריפוגה מחוממת בטמפרטורה של 288 מעלות. לאחר כמה דקות של סיבוב בחום הפול מתייבש ומתנפח. לכל סוג קפה יש דרגת קלייה שונה. לאחר הקלייה הפול הופך להיות רגיש מאוד ושומרים אותו בשקיות וואקום כי החמצן באוויר עלול להזיק לו. הקפה נשלח לכל רחבי העולם בשקיות אטומות ומשם הוא מגיע למכונות קפה ולכוסות. ערביקה ורובוסטה הם פולי הקפה המקובלים ביותר להכנת קפה אספרסו.

 

מכונות אספרסו למשרד

מיליוני ספלי אספרסו נלגמים מדי יום ברחבי איטליה – מולדת האספרסו. בסקנדינביה, בהולנד ובצרפת צורכים כמעט פי שלושה קפה לנפש, אבל לא קפה אספרסו כמו באיטליה. קפה אספרסו הפך לפופולארי ביותר בישראל שהאקלים שלה דומה לזה של איטליה ובתי קפה צצים בה כפטריות אחרי הגשם. מאחר ורובנו עובדים ולא יכולים לבלות כל היום בבתי קפה ובכל זאת משתוקקים לקבל קפה למשרד הפיתרון הוא רכישות מכונות אספרסו למשרד.

 

איך לבחור מכונת אספרסו למשרד?

בחנויות יש מבחר עצום של מכונות קפה למשרד ואנו מתלבטים במה לבחור? להלן רשימת הקריטריונים שצריך לשקול לפני שנוכל להחליט איזה מבין מכונות האספרסו למשרד הרבות שנבחן מתאימה לנו יותר:

  • גודל המטבחון במשרד, כמה מקום יש על השיש בשביל קפה למשרד. 
  • מה התקציב שעומד לרשותך להוציא על קפה למשרד
  • מספר העובדים במשרד ששותים קפה למשרד
  • סוג הקפה שתרצה להשתמש בו לשתיית קפה למשרד – פולי קפה, קפה טחון, קפה בקפסולות או בפודים.

 אחרי שהבאנו בחשבון את כל הנתונים הללו נוכל להטיב לבחור מה הדרך הטובה ביותר לדאוג לקפה למשרד בשביל העובדים שלנו ואיזה מכונות אספרסו למשרד מתאימה לנו.

הוסף תגובה