ערכות להכנת קפה

ערכות להכנת קפה

כמה פעמים מצאתם את עצמכם חושבים בזמן טיול בטבע, טיול בחו"ל או פיקניק עם החברים והמשפחה חושבים על כוס הקפה שהייתה משתלבת מצוין עם עוגה לקינוח. ערכת להכנת קפה היא הפתרון המושלם לרוב האנשים בין אם הם מטיילים בנפשם או מדי פעם יוצאים לפיקניק עם המשפחה. כוס קפה יכולה להיות תוספת מושלמת לארוחת בוקר בטבע או כסיומת מושלמת אשר ניתן לשלב אותה עם קינוח בסוף ארוחת הפיקניק.

למה צריך ערכה להכנת קפה ומה תוכן בערכה?

ערכות להכנת קפה מיועדת להכנת קפה בשטח, בסיטואציה בה אין לנו את המשאבים הקיימים בבית או בעבודה ואנו מעוניינים לשתות קפה איכותי וטעים. ברוב הערכות להכנת קפה הנמכרות כיום ישנו הרכב דומה אך לאו דווקא זהה. גזיה קטנה המשמשת להרתחת המים, פינג'אן אשר ניתן להשתמש בו להכנת הקפה או לחילופין להכין את הקפה מראש ולהשתמש בו על מנת לחמם את הקפה, חומרים אשר יסייעו בהדלקת האש וחוסמי רוח. בערכה קיימים גם מסננת המיועדת לסינון קפה שחור וסט אשר מכיל כוסות לשתיית קפה וצלוחיות. בנוסף ניתן למצוא בתוך הערכה כפיות, צנצנות קטנות המיועדות לסוכר, קפה נמס, וסוכרזית. הערכה כוללת גם כלי המיועד לחלב וכלי לעוגיות. הערכות בדרך כלל בנויות כך שלכל מרכיב יהיה את המקום שלו, והערכה עצמה מאוד יציבה. כמובן שערכה להכנת קפה מיועדת להכנת משקאות חמים שונים ולאו דווקא קפה.

איזה ערכת קפה מתאימה לי?

כאשר אתם מחליטים לרכוש ערכת להכנת קפה מומלץ לחשוב לפני כן מה הם הצרכים שלכם לפני שאתם מגיעים לחנות. במקרה ואתם מעוניינים לרכוש ערכה למטרת טיולים בין אם מדובר בטיול רגלי או בטיול על אופניים, כדאי שתבדקו את עניין המשקל של הערכה שכן תיאלצו לסחוב אותה במהלך כל הטיול ובחירה לא נכונה עלולה להכביד על גביכם למשך כל הטיול. ישנן ערכות קפה המיועדת לחיבור למצית של הרכב, כך שבמקרה ואתם מעוניינים לרכוש ערכה בשביל העבודה, וודאו כי אכן זה כלול בתוך הערכה וגודל הערכה מתאים לרכב שלכם.

איפה ניתן לרכוש ערכת להכנת קפה וכמה זה עולה?

ערכה להכנת קפה נמכרת בחנויות קפה, חנויות אשר מוכרות ציוד לקמפינג, חברות המוכרות גזיות וכמובן באינטרנט. ישנם לא מעט סוגים של ערכות להכנת קפה כשההבדלים ביניהם הם גודל הערכה, כאלה שמכילות גזיות אשר מתקפלות/לא מתקפלות, חלקן אף מכילות כלים שונים להכנת הקפה. בנוסף קיימת האפשרות לרכוש רק את הגזיה וליצור בעצמכם ערכה על ידי תוספת של כל המרכיבים הנדרשים על מנת להכין קפה אך לא מומלץ שכן גיזה בלבד עולה בין 130-170 ש"ח לעומת המחירים של ערכה להכנת קפה אשר נעים בין 150-250 ש"ח .כמובן שישנם ערכות יקרות יותר, הכל בהתאם להרכב הציוד אשר קיים בערכה שאתם מעוניינים לרכוש.

הוסף תגובה