סדנאות בישול לילדים

סדנאות בישול לילדים של שף בכיף הם המתכון המושלם להראות לילדים שבישול היא מיומנות שנמשכת לאורך כל החיים שיכול להיות אומנותי, יצירתי ולפעמים די מפתיע. סדנאות בישול לילדים מתקיימות בכיתה ידידותית ומספקת מציאות אמיתית כך שהילדים יוכלו להשתמש בבית עם החורים אשר השתמשו בכיתה. סדנאות בישול לילדים הם חוויה מפתיעה. ילדים הם סקרנים מטבעם ואוהבים להתנסות בדברים חדשים. סדנאות בישול יעוררו בילידם חוויה וסקרנות בלתי רגילה. מבין מגוון סדנאות בישול לילדים יש לבחור סדנא אשר תערב את הילדים לכל אורך תהליך היצירה. כמו-כן, יש לוודא שאין חשש לסכנה ושיש מבוגר אחראי במקום. קורס בישול לילדים צריך להיות מאוד פשוט וטעים. הדרישות משף הקורס הינן לדעת מה ילדים אוהבים ושתהיה כימיה ביניהם. לא נדרש שף אשר הוכשר ב ב"קורדון בלו" באיטליה. יש לזכור שילדים לא יידעו באמת להעריך מנת שף יוקרתית לכן, יש לשים דגש על החוויה וההנאה ולכוון לסדנאות בישול אהובות על ילדים כגון: סדנאות שוקולד ובצק האהובים על כל הילדים.

ניתן לערוך סדנאות נושא במסגרתן הילדים לומדים להכין את מתכון הנושא הנבחר.נושאי הסדנאות מגוונים ומשתנים בהתאם לחגים, מועדים, עונות השנה ואירועים מיוחדים. טעימה מתוך מבחר הסדנאות המוצעות: חגים, שוקולד, גבינות, קינוחים, אפייה מלוחה, סוכר, finger food.

שף בכיף מקיימת חוגי אפייה ובישול אשר במסגרתם עורכים הילדים היכרות עם המטבח, עם חדוות היצירה ועם הקסם שטמון בו. במסגרת חוג יקבלו הילדים בסיס לעבודה ולכנה עצמית גם בבית וייהנו מזלילת מטעמיהם, כל זאת תוך שמירה על כללי זהירות וניקיון למען ביטחונם.

מוגש ע"י צוות שף בכיף-סדנאות בישול

http://www.chef-bekef.co.il

הוסף תגובה