קייטרינג חלבי או קייטרינג בשרי?

כששואלים "ממה הכי נהנית באירוע?", התשובה הנפוצה ביותר הינה "מהאוכל". מובן שהאוכל הוא נושא חשוב בכל אירוע, אך איזה חלק מהאוכל? זאת השאלה. האם מהמנות הראשונות המוגשות בתחילת האירוע, בקבלת הפנים? מהמנות העיקריות? או בכלל מהקינוחים? ברור שכל אדם וההעדפות הוא, והשאלה שכן ניתן לתת עליה תשובה היא מה עדיף- קייטרינג חלבי או קייטרינג בשרי? אני אישית, אף פעם לא נהניתי מבשר באירועים. לטעמי הבשר מוכן זמן רב מדי לפני עת ההגשה ובכלל, כשמכינים בשר עבור מאות אנשים, איך יצא טוב? בשר זה למסעדות, לאכול בצורה אינטימית יותר. בנוסף, בחירה בקייטרינג בשרי, לגמרי הורסת את הקינוחים, הפינוק שסוגר לאורחים שלכם את אירוע. קייטרינג חלבי לעומת זאת ישאיר לאורחים שלכם טעם של עוד, ולכן הינו הבחירה האולטימטיבית לאירועים.

אוצר של קינוחים חלביים מודרניים

 

כשהחלטתם להשביע את רעבונם של האורחים באירוע שלכם באמצעות קייטרינג חלבי, המתקתם את האירוע כולו. כעת, האופציות הקיימות עבורכם עשירות ומגוונות, ובמיוחד עבור  קינוחים חלביים ללא ספק שהשמיים הם הגבול. קיים מגוון רחב של רעיונות אשר עשויים לעניין אתכם באם החלטתם להפוך את האירוע שלכם לאירוע חלבי בכך ששכרתם קייטרינג חלבי. להלן מספר דוגמאות:

–          סלסלת פירות במטבל שוקולד –  זהו קינוח לחובבי הפירות למיניהם. מדובר במבחר פירות יוקרתי: ליצ'י , פאפיה, אננס, קיווי, קרמבולה, קוקוס, דובדבנים ועוד. כל אלו נטבלים בקרם שוקולד אשר עוטף את הפרי ומתקשה סביבו. קינוח יצירתי וטוב.

–          מכונת גלידה –  אם תרצו ללכת קצת יותר רחוק, תוכלו לעמיד מכונת גלידה אשר תשתלב יפה ליד קייטרינג חלבי ותיצור לכם את הגלידה בזמן אמת. מדובר במכונה תעשייתית מעוצבת במיוחד לאירועים אשר דוחסת אויר אל תוך שמנת ויוצרת גלידה בשלל טעמים. גלידה איכותית עד מאוד. בהחלט קינוח שיגרום לאורחים לומר – וואו!

–          קרפ צרפתי – המוכר ואהוב. מתאים עם קייטרינג חלבי צרפתי. ניתן אף לשדרג את המנה באמצעות מבחר עשיר של שוקולדים, בוטנים, קוקוס ופירות טריים.

–          פרוזן יוגורט – מכונת פרוזן יוגורט אשר תשרת כל אורח באופן אישי ותמלא את מבוקשו. מזין, טעים בריא – קינוח חלבי מעולה.

–          בננה ספליט – מנות משגעות ביופיין של בננות במבחר סירופים בכל הטעמים, פרחי קצפת בצדדים ופירות טריים.

לסיכום, קייטרינג חלבי מתאים לכל סוגי האורחים, ישדרג לכם את כל נושא האוכל באירוע ואף יהפוך אותו לקליל יותר ונעים. בנוסף, קינוחים חלביים ומיוחדים יפתיעו של האורחים ויצרו אווירה מתוקה ואנרגטית. תיהנו!

הוסף תגובה