קייטרינג חלבי-כי עדיף להישאר ערניים

והיום בתפריט: שום דבר כבד מדי, שום דבר ממלא מדי. היום, לא תתכווצו לכם על מושבכם כשאתם אוחזים בבטנכם ושואלים את עצמיכם "למה אכלתי? למה אכלתי?". אין צורך בסלקציה תזונתית, הרגישו חופשיים להמשיך ולטעום להנאתכם ממבחר עשיר של מנות קלילות ויוקרתיות. כן כן, קייטרינג חלביויתרונותיו הרבים, כשאתם נערכים לקראת האירוע שלכם, קחו בחשבון מטבח חלבי כאופציה מצוינת להשאיר את אורחיכם ערניים ואנרגטיים.

באמצעות קייטרינג חלבי, לא תיאלצו לראות את הדוד שלכם נרדם על הכסא לאחר שאכל חצי טון בשר אדום, לא תיאלצו לצפות בעיניה של החברה הכי טובה שלכם נעצמות בזמן שהיא רוקדת בכבדות וללא מצב רוח על רחבת הריקודים. ותזכו לברכת שלום חיננית מכל אורחיכם בעת עזיבתם את המקום, וזאת מהסיבה כי אתם דאגתם להצטייד בשירות קייטרינג חלבי ובכך השארתם את האורחים שלכם קלילים ונינוחים, וכן שבעים ומרוצים.

כשיש לנו סיבה למסיבה ואנו רוצים שכל מכרינו ישמחו עימנו אנו מקיימים עבורם אירוע מושקע שהמטרה העיקרית שבו הינה – לשמוח! אנשים שמחים הם לא אנשים עייפים. לא נרצה אנשים עייפים באירוע אשר אנו השקענו בו שעות מזמנינו וגם לא מעט כסף, וכן לא נרצה להיות הגורם לעייפותם. קייטרינג חלביישמור על קו ערנות רצוי עבור כל המשתתפים בשמחה.

בואו נשים רגע דגש על תופעת העייפות לאחר אכילה ומה הסיבות לכך

לפי הרפואה הסינית, עייפות לאחר אכילה מעידה על חולשה של אנרגיית הטחול והקיבה, אחת הסיבות לחולשה זו הינה ארוחות כבדות מדי. ידוע כי בשר אדום הינו גורם משמעותי לעייפות ולכן לא מומלץ להגיש אותו באירוע אשר רוצים אתם לשמור עליו חי. מכאן, מומלץ מאוד לסגור על מטבח חלבי באירוע שלכם ולשלול הגשת מנות בשריות אשר מתעקלות לאט. ירקות לחלופין הם בריאים ודלי קלוריות, בעלי סיבים שעוזרים בהסדרת פעילות העיקול. ירקות תורמים מאוד לתחושת השובע בשונה למאכלי בשר, ובכך אנו מרגישים שבעים ולא "מפוצצים".

קייטרינג חלבי – בריאות ואיכות

קייטרינג חלבי עשיר במבחר מנות צבעוניות ומעניינות וכן, מזינות ובעלות יתרונות תזונתיים רבים. אורחיכם יסתובבו בין עמדות ההגשה כשבידיהם צלחת מקושטת מכל טוב. סלטים עשירים בירק לצד מאפי גבינה עגלגלים לצד דגים טריים ברטבים על בסיס שמנת וירק. קייטרינג חלבי ישמור על ערנותם של הסועדים ואף יתרום במידה רבה לרמת האנרגיה שלהם במהלך האירוע.

 

הוסף תגובה