קייטרינג חלבי – צמחוני כשר ובריא

מזל טוב! זכיתם בעוד סיבה למסיבה ואתם מתכננים לקיים אירוע כדי לשתף את כל חבריכם ומכריכם בשמחתכם? הנה לכם רעיון אשר יוריד מכם הרבה כאב ראש מיותר בעת ההכנות לאירוע. קייטרינג חלבי מספק את כל צרכיהם של כל סוגי האורחים, בין אם הם צמחוניים, שומרי כשרות או נטרליים ולא סלקטיביים בנוגע למזון. לא יהיה צורך בדאגה מיוחדת לאלו הבררנים בנוגע לאוכל וכך תיפטרו מבעיות בנושא זה. בגדול, קייטרינג חלבי הינו תפריט צמחוני עשיר בירק וגבינות, בריא הרבה יותר וקל לעיכול וכן, מגוון לא פחות מקייטרינג בשרי.

חלק מיתרונותיו הרבים של קייטרינג חלבי

קייטרינג חלבי טומן בחובו יתרונות רבים:

ראשית, תפריט צמחוני אשר מורכב ברובו מגבינות, מוצרי חלב וירק, הרבה יותר קל לעיכול מאשר תפריט בשרי אשר המנות בו כבדות ומתישות.

שנית, רוב גני האירועים ואולמות האירועים בארץ, דורשים תעודת כשרות. קייטרינג חלבי כשר בבסיסו וכך פתרתם עוד בעיה נפוצה.

בנוסף, אם והחלטתם לשכור לאירוע הפרטי שלכם קייטרינג חלבי – קיבלתם בונוס והעלתם את רמת הקינוחים שלכם בכמה וכמה רמות.

 

כמה טיפים לפני שבוחרים קייטרינג לאירוע

בין אם בחרתם בקייטרינג בשרי או קייטרינג חלבי הנה לכם כמה טיפים אשר ישרתו אתכם בעת בחירתכם בקייטרינג לאירוע הפרטי שלכם. ראשית, עליכם לבקש כמה מספרי טלפון של לקוחות של אותו קייטרינג ולבדוק את רמת שביעות הרצון שלהם. טיפ שני הינו ללכת ולבדוק בעצמכם את אחד האירועים שהקייטרינג משרת ולבדוק אותו בפעולה. חשוב לשים לב לצורת ההגשה ולצוות העובדים, היות וצורת ההגשה חשובה לא פחות מהטעם. אתם יכולים גם לשאול את האורחים, באירוע בו אתם מתארחים, אם המאכלים החלביים משביעים את רעבונם ואם הם נהנים מהאוכל ולרשום לכם בראש מהם המאכלים המומלצים לאירוע שלכם. טיפ נוסף הינו להיפגש עם בעלי הבית ולבדוק אם הם סוג אנשים שנוח לעבוד עימם. במידה והקייטרינג הינו קייטרינג חלבי, עשו לעצמיכם טובה ונסו את אחד הקינוחים שהוא מציע, ואולי את כולם…

לסיכום, קייטרינג חלבי יוקרתי יספק עבורכם כל שתבקשו בנוגע לאוכל באירוע שלכם. אוכל חלבי הינו קליל יותר ומכביד פחות מאשר אוכל בשרי. קייטרינג חלבי מתאים מאוד לאירועי צהריים וכן, לאירועים בכל שעה שהיא. כמו כן, הקינוחים ישביחו את האירוע באופן יוצא מן הכלל. בהצלחה !

 

הוסף תגובה