קייטרינג חלבי לחתונה באווירה שונה

קייטרינג חלבי לחתונה באווירה שונה

 

חתונה הינה אירוע מרגש, ולא אחת נחשב לאחד הימים היפים בחיי בני הזוג. לכן לארגון החתונה משעות רבה, וזוגות רבים מבקשים ליצור אווירה ייחודית ושונה בכדי שיום האושר שלהם ייחרט בזיכרונם של האורחים לזמן רב. אחת ההחלטות החשובות בארגון האירוע הוא החלטה על סוג הקייטרינג. בשנים האחרונות ניתן לראות חתני שמחה רבים הבוחרים דווקא קייטרינג חלבי לחתונה – בכדי ליצור אווירה שונה או בכדי לחזק את הנושא שנבחר. במאמר זה נציג את היתרונות והייחוד של תפריט חלבי כתפריט לאירוע החלומות.

 

מתי כדאי לבחור קייטרינג חלבי לחתונה?

לרוב עונת החתונות מתחילה לאחר תום ספירת העומר, כלומר החל מערב שבועות. למרות שגם בתקופת ספירת העומר בהחלט ניתן לערוך אירועים. על כן חתונה בערב שבועות או בקרבה לחג היא הזדמנות מצוינת לפנק את האורחים בתפריט חלבי עשיר ומרשים. אך לא רק בחג השבועות – קייטרינג חלבי אפשר לבחור גם כאשר עורכים אירוע ביום שישי בצהריים, כאשר עורכים אירוע קטן או מצומצם בחיק המשפחה וכמובן כאשר עורכים אירוע בחיק הטבע באביב, לפני תחילת הקיץ הלוהט של ישראל.

 

מה ניתן למצוא בתפריט של קייטרינג חלבי?

תפריט חלבי מציע מגוון עצום של אפשרויות ושילוב אפשרויות, ליצירת תפריט יוקרתי מרהיב בעל טעמים וניחוחות מרגשים שישוו לאירוע מראה יוקרתי ומרשים ביותר. בהתאם לסוג ההגשה הנחברת, ניתן להציע תפריטים הכוללים לפתיחים פלטת גבינות עשירה, מאפים וסלטי ירקות עשירים וגם מאכלים המבוססים על דגים. חברות המציעות כיום קייטרינג מהסוג החלבי בונות על פי הדרישה תפריט מגוון ועשיר, המוגש בצורה אסטטית ומזמינה – נקודה חשובה ביותר התורמת לאווירת היוקרה של האירוע.

 

המנות העיקריות יכולות להתבסס על פסטות ודגים, כשכמובן ניתן להעשיר את התפריט ולהוסיף מנות ללא גלוטן או מנות המבוססות על חיטה מלאה ולא קמח חיטה לבן. הקינוחים הם כיד הדמיון הטובה, שכן בניגוד לתפריטים כשרים המצריכים שימוש בחומרי גלם פרווה כגון שומן צמחי מוצק (מרגרינה), ג'לטין וקצפת צמחית בתפריט המבוסס על חומרי גלם חלביים איכותיים כגון חמאה, שוקולד חלבי וכמובן שמנות עשירות ניתן ליצור קינוחים מרהיבים ביופיים וחשוב אף יותר – בעלי טעמים בלתי נשכחים.

 

תפריט המתאים לצמחוניים

יתרון נוסף הוא כאשר יש צורך בתפריט צמחוני, מסיבות שונות. לעתים מדובר באירוע מצומצם או קטן, שבו חלק ניכר מהמוזמנים מעדיפים תפריט צמחוני. בדיוק למטרה זו, קייטרינג חלבי הוא הפתרון המתאים ביותר. מרבית המנות מבוססות על ירקות ופירות, וניתן לשלב גם דגים ומוצרי חלב על פי הביקוש. ניתן להזמין כיום גם קייטרינג חלבי המציע תפריט שהוא לא רק צמחוני אלא גם טבעוני – ללא מוצרי חלב וביצים, המציע שפע של מנות מגוונות המבוססות על חומרי גלם איכותיים וטריים בלבד להנאת החוגגים בשמחת הזוג.

הוסף תגובה