קייטרינג לבר מצווה

 

קייטרינג לבר מצווה אז אתם מחכים כבר 13 שנה? הנה זה בא השעה… להתחיל בהכנות לקראת מסיבת בר מצווה. אתם מחפשים ספקי שירות מקצועיים. אנחנו מזמינים אתכם לחסוך לפחות חיפוש אחד ובתוך כך לחסוך לעצמכם זמן וכסף. קייטרינג לבר מצווה אשר ייתן לכם מענה מיטבי (על פי עדות חלק הארי של לקוחותינו- מושלם) בנושא כה מרכזי וכה חשוב כמו האוכל.

אתם מוזמנים לערוך היכרות עם הטעם הייחודי והמשובח של המטבח האיטלקי ולהיווכח בעושר התפריטים המוצעים.  קייטרינג לבר מצווה בבית או באולם, בגן אירועים או בחיק הטבע- בכל מקום שתבחרו, לשם יגיע האוכל ושם יינתן השירות שלנו.

חשיבות פגישה להיכרות ולייעוץ

כשאנחנו מדברים על שירות לקוחות אנחנו מדברים על החבילה הכוללת של האוכל ושל השירות הכרוך בו. על מחויבות ועל מצוינות. על ייחוס חשיבות לכל פרט ועל ייחוד תשומת לב לכל בקשה- ודאי לכל דרישה. זו הסיבה למשקל הרב של פגישת היכרות וייעוץ ראשונית, שבה מגבשים את הקונספט של שירות הקייטרינג ושל האופי שלו; פגישה שבה אתם מקבלם מידע, ייעוץ, טיפים וכל מה שיעזור לכם לבחור את האוכל הטוב והטעים ביותר המתאים לאופי חגיגת בר או בת המצווה.

קייטרינג לבר מצווה  זה חייב להיות מושלם. נקודה

יש ציפיות- מי כמונו יודעים- בשמים. הילד או הילדה שלכם, אשר מסיבת המצווה שלו או שלה מסמלים את המעבר מילדות לנעורים, חולמים על המסיבה הזאת, מתכננים אותה בעיני רוחם, מבקשים לעצמם את הטוב ביותר בכל תחום. כמי שמודעים ליכולת ולאיכות שלהם, אנחנו מציעים לכם קייטרינג שיגרום לאורחים באירוע ללקק אצבעות.

שירותי קייטרינג לבר מצווה כוללים את המוצר והשירות בכפיפה אחת. בחירת חומרי גלם נעשית בקפידה. אין פשרות בנושא זה, היות שטיב האוכל ואיכותו נגזרים מאיכות ומטריות חומרי הגלם. בערב הטעימות תוכלו לבחור מתוך התנסות אישית, לטעמכם. רצוי ומומלץ לשתף את חתן או את כלת השמחה בבחירה, ודאי כאשר אל המסיבה מוזמנים ילדי השכבה.

קסם המטבח האיטלקי- מראהו, טעמיו, ניחוחותיו

מניסיון- ילדים "משתגעים" על האוכל האיטלקי שלנו, לכן התפריטים המוצעים שלנו למסיבת בר או בת מצווה – חלביים או בשריים- כוללים את האיכות המפורסמת של מטבח זה. את החוויה הקולינארית אנחנו יוצרים תוך שימת לב למכלול פרטים, קטנים כגדולים. אתם מוזמנים להתרשם מההיצע המגוון ולהיווכח כי בכל סוג של תפריט יש לכם מבחר עשיר של חלופות. אנו נדאג גם לכל הציוד הנלווה החל מכיסאות שולחנות ועד מפית לאחרון האורחים

החל משורה זו כל מה שנותר לנו הוא להזמין אתכם להתחיל את  המסע משותף של קייטרינג לבר מצווהשכמוהו לא שיערתם. קייטרינג שרבים ממצים את חוות דעתם עליו ועלינו כספקיו במלים – לא ייאמן כי ייתכן…

הוסף תגובה