שף לבית לשמחות ואירועים

 
שף עד הבית לשמחות ואירועים הינו שירות בו ניתן להזמין את השף לכל מקום בו נחפוץ אם מדובר בבית הלקוח, מועדון חברים, פארק ,בית ספר וכדומה. השף יגיע למקום האירוע עם כל מוצרי המזון  ועם כל התבלינים.

השף יתאים את סגנון הארוחה לפי דרישת הלקוח ומס' המשתתפים.
אם נרצה לחגוג  לדוגמא אירוע  לקבוצה של  30 איש ליום הולדת השף הפרטי הינו פתרון מעולה שכן אנו לא נצטרך להכין את כל האוכל ונקבל שף מקצועי שיארגן לנו את האירוע באופן מקצועי ביותר.
כמו כן השף הפרטי יגיע עם כל ציוד הבישול לעבודה: סירים, מחבתות,  קרשי חיתוך, כערות ערבוב, כלי הגשה,סכינים מקצועיות,כפות ואפילו תנור אפייה, כריים גז ושאר הציוד הדרוש.
שף עד' הבית יגיע לבית הלקוח או כל מקום אחר כשעתיים לפני הגעת האורחים כדי שיוכל 
להתארגן במקום.
השף  יכול לשלב מופע בישול ( שואו שף) מולנו ומול האורחים.לשם מופע הבישול נארגן לשף שולחן עם מפה חד פעמית בא הוא יבשל את הארוחה מול המשתתפים תוך כדי זה שהוא מעביר הסברים, משתף אנשים וכמובן משלב בהרצאתו הומור ובדיחות.לאחר כשעה של מופע בישול יגיש השף האוכל על שולחן מזנון ומה שנשאר למשתתפים להתענג מארוחה מיוחדת ומשביעה.
לסיכום ניתן לומר ששף לבית לשמחות ולאירועים הינו שירות מומלץ ביותר לכל החוגגים אירוע פרטי או עסקי בבית או בכל מקום אחר שרוצים ליהנות גם ממופע בישול מהנה וגם מארוחה טעימה ומיוחדת במינה.  

הוסף תגובה