שף פרטי – התפתחות תחום הבישול

שף פרטי – תחום הבישול

תחום הבישול התפתח והשתנה בעקבות עליית המודעות לתזונה נכונה. כיום אנשים רבים מודעים יותר לחשיבות התזונה הנכונה ולכן הם משקיעים בבריאותם. מחקרים הוכיחו שתזונה בריאה משפיעה לחיוב על אורך החיים שלנו ומכאן חשיבות התזונה על חיינו היא עצומה. רשתות שלמות של מזון מהיר שינו את תפריטם לבריא יותר בעקבות מודעות התזונה הנכונה וכמו כן שפים רבים גם החלו ללמוד על הכנת מזון בריא.

סדנאות בישול

סדנאות בישול בריאות בארץ מועברות על ידי שפים מומחים שרכשו את הידע שלהם מהמזרח הרחוק. בישול בריא נחשב כיום לבישול המבוקש יותר. המזון המהיר שאותו צרכו אנשים רבים במשך שנים הוכיח שהוא פוגם בצורה משמעותית בבריאות שלנו. שף פרטי הוא בעל אחריות גדולה כיוון שעליו לדאוג באופן קבוע לאדם אחד.

מיתוג אישי

רוב האנשים המעוניינים בשף פרטי בדרך כלל מעסיקים את שירותיו לערב אחד כיוון שהעסקת שף פרטי באופן קבוע מצריכה הוצאה כלכלית גבוהה מאוד. ישנם שפים המעבירים מופעי שף וסדנאות בישול לצורכי מיתוג אישי. המיתוג האישי הוא אחד הדברים החשובים ביותר במיוחד עבור שף מתחיל המעוניין להגיע לפסגה בתחום הקולינארי.

אירועי קייטרינג

ישנם שפים רבים המתמחים גם באירועי קייטרינג. כיום גם עולם האירועים התפתח בצורה משמעותית ולכן שירותי קייטרינג משפים מקצועיים יכולים להיות אטרקציה עבור מוזמני האירוע וליצור ייחודיות. עבור השף המתחיל קיימות שתי דרכים עיקריות להתפתחות בתחום הקולינארי. דרך ראשונה היא על ידי רכישת ידע תיאוריטי ופרקטי בסדנאות בישול ולימודי קולינאריה.

יתרון פרקטי

דרך שניה היא על ידי התנסות פרקטית בעבודות המטבח השונות עם צוות מטבח מקצועי. למעשה בעבודות אלה ישנו את היתרון הפרקטי ואת העבודה בצוות הכל כך חשובה עבור השף. שף בסופו של דבר צריך לנהל צוות מקצועי של אנשי מטבח על מנת שתתבצע עבודה יעילה.

 

הוסף תגובה